Szelektáló szerda # 8 - sminkek

A rendszeres szelektálás hatására egyre rendezettebb az egész szoba, a sminkes asztalom rengeteget javult, a ruhásszekrény is fellélegzett és összességben az egész helységet könnyebb rendben tartanom, úgyhogy nagyon örülök, hogy eddig jutottunk a sorozattal. 
A maiakkal együtt egyébként már minimum 115 db felesleges holmitól szabadultunk meg, a valóság persze ennél több, hiszem mint ma is, sokszor több, mint 5 dolog távozik. :) 


#1 Elsőként távozott egy kupac színes szemceruza, amelyek tényleg pár száz forintos darabok, RdeLY és Euro-One termékekről van szó. Ezek voltak az első szemceruzáim amikkel inkább csak kísérletezgettem, tanultam a használatukat. :) Ma már több okból sincs értelme megtartanom őket : egyrészt a többség 4-5 éves darab, egyedül a RdeLY mondható fiatalnak a maga egy évével, másrészt annyira de annyira nem használok színes szemceruzákat, hogy az hihetetlen. Egyedül a fekete épült be a mindennapi sminkrutinomba.

2# Haszontalan ecsetek, többnyire palettákból, tudjuk, hogy ezek általában használhatatlanok.

3# Pirosító gyöngyöcskék és hozzá tartozó tükrös "paletta". A gyöngyök az Oriflame-ből valók, később költöztettem át őket ebbe a tartóba.  Ez a darab azért távozik, mert a gyöngyök borzasztóan porcelánbabára illőek, nagyon világos  matt babarózsaszín, semmi élet, semmi élénkség nincs bennük és ha felviszem az arcomra, szerintem több kárt csinál mint hasznot  ugyanis borzasztóan lesápaszt.
Jó kis pirosító, ugye? :D

#4 Oriflame The One BB színezett hidratáló ajakrúzs
Róla írtam egy teljes posztot korábban, amiben kiveséztem a tulajdonságait, összefoglalva annyi, hogy borzasztóan szárít, darabokban hullott a szám bőre a nap végére, amikor először ( és egyben utoljára ) viseltem ezt a BB-t. Többet árt, mint használ kategória.

#5 Avon naturals tojásos hajpakolás
Nem tudom, mit gondoltunk mi akkor, amikor ezt megrendeltük. Ha a tojás jótékony hatásait akarom felhasználni, akkor készítek itthon egy házi pakolást. Ebben a pakolásban nagyon kevés a valódi tojás-kivonat, hatása nulla, a szag borzalmas - engem egyébként nem zavar a tojás természetes illata, de ez nagyon bántotta az orrom.  Szerencsére ma már sokkal tudatosabban vásárolok és ritka, hogy ilyen baklövést követek el. 

Az időzítés egyébként tökéletes egy nagyobb szelektáláshoz, karácsony előtt amúgy is mindenki tip-topba vágja a lakást, könnyebb dolgotok lesz ha előtte megszabadultok a felesleges holmiktól. ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box