SMINK I Rimmel moisture renew : 180 'vintage pink'

A mai bejegyzésben egy általam végletekig szeretett rúzsról lesz szó. :) Egyébként, most tűnt csak fel, mennyire ritkán érintett témák nálam a rúzsok, pedig szenvedélyesen rajongok értük, valahol 70 felett van már a számuk, mégis, ennek ellenére, sosem mutatom be őket. Ha szeretnétek, szívesen készítek rúzskollekciós bejegyzést, szeretem/nem szeretem kategóriával, színek szerint, vagy ahogy szeretnétek, csak írjatok! :) 

Szóval visszakanyarodva az eredeti témához, lássuk a Rimmel moisture renew rúzsai közül a 180-as 'vintage pink' rúzs tesztjét! 



A rúzs első ránézésre egy lilába hajló pasztelles rózsaszín, felkenve azonban erősen a lila dominál.

Állagra valami egészen fantasztikus, krémes textúrája szánkon azonnal megolvad, könnyen, egyenletesen, szépen terül. Első húzásra még rózsaszínes, többszöri áthúzás esetén egyre inkább lilás, majd erős lila. Nagyon szeretem, hogy ennyire sokoldalú, kedvünkre variálhatunk, hogy egy lágy rózsaszínes, vagy hangsúlyos lilást szeretnénk. Tökéletesen építhető tehát. 

Imádom az illatát, egy nagyon kelleme, nőies illat, semmi túlzás, erőltetettség. Sokszor kapom magam azon, hogy szaglászom a terméket. :)

Ami pedig még inkább tökéletesnek érzem, az a hidratálása. Biztos veletek is sokszor megesett, hogy a rúzsok (főként a mattok) szétszárítják a szátokat. Hiába hidratáltok alá, végül úgy is jön a hámlás. Ez a rúzs, a 'moisture renew' kollekció nevet joggal viseli, az előbb említett extra krémes állaga miatt egyátalán nem szárítja a szánkat. Könnyed, ápoló érzés, amíg viseljük, nagyon kellemes. Egy hete vásároltam, azóta minden nap ezt viseltem, és az ajkaim nem lettek szárazabbak, tehát biztosan tudom, hogy ez a rúzs nem szárít.


A tartósságával kapcsolatban vegyes érzelmeim vannak: a színét önmagában nem veszti, szóval emiatt nem kell újrakenegetni. Evés, ivást egyáltalán nem bír, ez szintén a krémes textúrájára vezethető vissza. Magunkkal cipelős rúzs, ha falatozunk, le kell törölni, aztán újra felvinni. Én ezt nem rovom fel neki, inkább legyen krémes, ezért lejövős evés-iváskor és nem szárítós, mint extra tartós, aztán cserébe a fél szánk lejön vele a nap végén.

Jöjjenek a swatchok, nem szeretek ennyit pózolni, de most nagyon kitettem magamért, úgyhogy legyetek rám büszkék! :D






Ez a termékek 5/5-re értékelem. A kollekció több darabját is hamarosan beszerzem, szerintem mind-mind fantasztikus termék lehet. Árnyalata miatt egyedül a 130-ast nem fogom megvenni, ez nagyon nem az én színem, a többire viszont nagyon kíváncsi vagyok. :) Nézzétek csak:

Kép forrása: http://maybeitsmeganleigh.blogspot.hu/ katt rá a többi swatchért!

Próbáltad már a moisture renew rúzsok valamelyikét? :)

Megjegyzések

  1. Jól áll! :) Nekem is megvan ez a rúzs és szerettem, de az egyre inkább elveszi a kedvem, hogy mennyire nem tartós.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box