Mi van az arcomon? #3 - Üde smink 15 perc alatt

A 'mi van az arcomon?' sorozat lényege, hogy mindennapok során viselhető, gyorsan elkészíthető sminkeket mutassunk be nektek.  

A mostani is egy teljesen sietős-reggel kompatibilis smink, egy egészséges, üde kinézetet ad számunkra, elkészítése gyakorlott tusozóknak maximum 15 perc. 

Én a mindennapok során is szeretek színeket használni, mivel a szőke haj-fehér bőr sokszor sápatag, ugyanakkor semmi bonyolult nem fér bele az időmbe.
Ezúttal a színt nálam egy élénk kék tusvonal jelentette, ez természetesen cserélhető a neked legjobban álló árnyalatra.



Felhasznált termékek: 
  • Avon calming effects mattító alapozó 'nude'
  • NYC Smooth Skin púder 'warm beige'
  • She korrektorstick '001 pastell' a szem alatti karikákra és szemkörnyékre
  • RdeL Young szemöldökceruza '01 - természetes szőke'
  • Avon colortrend folyékony szemhéjtus 'blue bling'
  • Miss Spoty fabolous lash szempillaspirál  
  • Avon colortrend fekete szemceruza 
  • Catrice ultimate color 360 - 'kiss me if you can'
  • Avon glow pirosító-highlight gyöngyöcske 'pink bronze'
Ecsetek: Alapozó és pirosító ecsetek INNEN. (Ebay)


Először gondoskodtam bőröm hidratáltságáról az Alverde Zell Aktiv szérumjával, majd átfésültem a szemöldököm szemöldökkefével.
A szérum beszívódása után felvittem az Avon calming effects mattító alapozóját, majd a szem alatti karikákra egy She korrektort használtam. Felvittem egy kevés korrektor a szemöldökcsont alá és a szemhéjamra is, mivel a hétköznapokban nem szoktam külön szemhéjalapot használni. 
Kihúztam és kitöltöttem a szemöldököm réseit a RdeL Young szemöldökceruzájával ami hatalmas kedvencem a drogériás szemöldökceruzák közül.
Ezek után elkészítettem a tusvonalat az Avon colortrend folyékony szemhéjtusával, amit nem ajánlok, mert bár gyönyörű a színe, nagyon nehezen használható. (Ígéret magamnak: Ha ez elfogy, nem veszek tőlük új darabot, legyenek akármilyen csábítóak a színeik.... )
A szempillámat Miss Spoty fabolous lash szempillaspirállal húztam ki, ami egy gyönyörű éjfekete színű spirál és meglepően jó az olcsó drogériás spirálok között!
Az arcomra felvittem az Avon glow gyöngyöcskéit, ezt a terméket szintén szeretem, mert igazán természetes, üde hatást lehet vele elérni.
Fixáltam a sminkemet NYC Smooth Skin púderével. Végül használtam a szokásos mézes Cien ajakápolómat és felvittem a Catrice rúzsát.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box