Decemberben fogytak el ... (#13)

Mivel a legutóbbi, alig egy hónappal ezelőtti elfogyott retmékekről szóló bejegyzés litániára sikeredett, ezentúl havonta jelentkezek összegzéssel róluk, így nektek is kellemesebb hosszúságúak lesznek a bejegyzések és nekem is könnyebb tárolni az üres flakonokat. :)

Most több kedvenc termékem is elfogyott amik már most hiányoznak, de nemsokára újravásárolom amikre szükségem van. :)


Yves Rocher regeneráló sampon makadám-és jojoba olajjal
Bár nem voltam vele maximálisan elégedett, mert úgy láttam, sárgította a szőke hajamat, ennek ellenére nagyon szerettem használni, mert önmagában, balzsam nélkül is puha, fésülhető, egészséges külsejű hajat biztosított, ezért lusta/sietős napjaimon kiváló szolgálatot tett. Egyébként úgy látom az YR. hajravaló termékei nagyon jók számomra, a jövőben is szívesen kísérletezem majd velük. :)

Lush 'let the good times roll' arc-és testradír

Ő nagy kedvenem volt, sajnálom, hogy elfogyott. Külön bejegyzést írtam róla, amelyet itt olvashattok.

Babylove babaolaj

Babaolajat előszerettel hasznáok testápolóként, általában keverem őt és a 100%-os kókuszolajamat így 2-3 napig puha és ápolt bőrt biztosítanak. Estére érdemes használni őket, mert olaj révén lassan szívódnak be. Ezt a babylove-ot szeretem, mindig ezt vásárolom, mert tiszták az összetevői. :)


Balea  fahéj és alma  radírozószemcsés tusfürdő (2015 limitált kiadás)
Nem egy mai darab, illata miatt csak téli időszakban használtam és csak most fogyott el. Egyébként nem szerettem, mert túl nagyok voltak benne a radírozó szemcsék és kellemetlen volt a használata. Illata fantasztikus volt, inkább csak emaitt nyúltam hozzá. Azt hiszem a jövőben nem veszek meg ilyen 2in1 termékeket mert mindig az a vége, hogy nem szeretem használni őket.

Avon skin so soft borotválkozó zselé

Ez egy jó borotválkozó zselé volt, nagyban megkönnyítette a szőrtelenítést és alig kellett belőle valamennyi, a jó habzása maitt gazdagáos volt. Nem tudom ez állandó Avon termék-e, mert személy szerint én nem Avonozok, de ha még az, akkor érdemes kipróbálnotok! :)

Avon naturals vaníliás testradír

Őt nagyon szerettem, hatékony volt, de nem túl durva. Az illata is kellemes volt. Őt többször újravettem már, bevált testradírom és meglepően sokáig elég egy-egy tubus. Egy ideje megújult csomagolásban kapható.


Murine műkönny száraz&megfáradt  szemekre
Nekem nagyon szárazak a szemeim, nem igazán tudok szemcsepp nélül meglenni. Sok félét próbáltam, ez a Murine volt a legjobb, ami legtovább enyhülést nyújtott.

RdeL Young 'power hardener' körömerősítő

Bár megvan a maga hibája ennek a lakknak, ugyanis ha huzamosabb ideig víz éri (mosogatás, fürdés, úszás, hajmosás...) lemezesen feljön az egész, ennek ellenére szerettem, mert ha kíméljük a kezeinket nagyon szépen megerősíti a körmöket. Az erősítő hatása tehát szuper, hamar lehet látványos eredményt elérni vele, csupán kell gondolunk, mikor használjuk, pl. én hajmosás előtti nap sosem kenem fel, mosogatni kesztyűben szoktam, stb. ... :)
Körömerősítőket összehasonlító bejegyzés itt. 

Silver Chest UV gél transparens
Ez a Silver Chest műkörömépítő kezdőszettet a LIDLben lehetett megvásárolni, ez az átlátszó gél transparens elég gyorsan fogyott, mert a sima lakkozásokat is ezzel szoktam befejezni, így tartósabb lesz a manikűr. Tudnék élni nélküle, de azért nagyon kényelmet jelent, ha két nap helyett csak az ötödik napon kell újralakkozni, úgyhogy szerintem ezentúl is így készítek majd el egy-egy lakkozást.


Quickies körömlakklemosó korongok
Otthon őt nem lehet kapni, Boots-os darab, különösebben nem jó lemosó pl. a csillámos fedőlakkokkal elég nehezen birkózik meg, de nem rossz egyébként. Van egy fehér tubusos változata, 'nails' (ugye ötletes...) névre hallgat, ha idekinnt van szükségetek korongos lemosóra, azt vegyétek meg.

Essence rúzs '66 pink treasure'
Szín tekintetében kedvenc hétköznapi nude rúzsom, imádtam, mindenhez ment, nem lehetett mellényúlni vele.
Elég krémes, tartósságra zéró, bár húz hozzá a szívem, mert kénylemes volt mindig ezt felkenni, nem venném újra, mert semmi értelme, hogy fél óránként kenegessem újra. Ráadásul eléggé elmászós is, sokszor rákerült a fogaimra is.  Ugyanilyen árnyalatú rúzst szeretnék venni hétköznapi rúzsomnak, csak jobb minőségű darabot.

Avon colortrend holo szájfény
Ezer éves darab, még ezelőtt jött ki az Avonnak ez a holo szájfénye, mielőtt divatba jötek volna, ezért akkor egy különlegességnek számított a sminktáramban. Imádtam, szintén a tökéletes nude volt, csak szájfényen, ma már nem kapható. Ilyesmi volt, mint ez a Sigma holo szájfény, csak fele ennyire tartós ( és persze negyed annyiba került ).



Solanie mangó és rízs aha savas arclemosó
Ő egy AHA savas arcradír, nagyon szerettem, két éve szerves része volt az arctisztítási rutinomnak. Most elfogyott, hamarosan újrarendelem a kozmetikusomnál.
Külön bejegyzést írtam róla, amelyet itt találtok.

Alverde rózsa nappali krém száraz bőrre

Ha drogériás viszonylatban keres valaki tiszta összetevőjű krémeket, az Alverdét nagyon ajánlom neki. Bár én már ritkán veszek drogériás dolgokat, az Alverdétől még mindig rendszeresen vásárolok. Ez egy nagyon szupi, gazdagon hidratáló, de gyorsan beszívódó nappali krém, ajánlom száraz bőrre. Hidratált bőrt biztosít hideg időszakban, inkább ilyenkorra ajánlanám, nyárra talán kicsit sok lehet.

  
Kérlek ne felejtsd el újrahasznosítani a kiürült flakonjaid!

#breakfreefromplastic

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box