Szelektáló szerda #7 - kozmetikumok

Tegnap valami probléma volt a bejegyzéseknek a közzétételével, illetve a régieknek a frissítésével is, úgyhogy a tegnapi szelektáló szerda végül csütörtökké változott. :) Elnézést a késésért, már meg is kaptam az első levelet, hogy mi lett a sorozattal...?. :'D

A fürdőszobákban rendszerint van egy olyan polc/kosár/fiók amibe beledobáljuk az olyan termékeket amiket valamiért nem szeretünk, nem jók nekünk és talán majd valamelyik másik családtag, vagy nálunk éjszakázó vendég majd tudja használni.  Mivel már elég régen lett átnézve a fiók, gondoltam rápillantok és végül ennek a fióknak a tartalmából lett az eheti (és valószínűleg a jövő heti ) szelektáló szerda, illetve időközben rábukkantam lejárt termékekre is... :)



Legelőször is kivettem a három legrégebbi terméket, amiket láthatólag senki nem használt, mivel ugyanannyi van bennük, mint amikor belekerültek a kosárkába.

1, Az Avon naturals ősrégi rózsás arclemosója, amit anno én megvettem a rózsaillat miatt, viszont ez a lemosó csak rosszabbított a vegyes bőrtípusomon, akkor kis tudatlanként még azt sem tudtam mi az az összetevőlista és komedogén hatóanyagok, a parfümöt sem gondoltam rossz dolognak, hiszen szuper illatos lesz tőle a pofim. Aztán amikor rájöttem, mekkora sz*rságot csinálok a bőrömmel, ment a közös dobozba. :'D  Azóta se használta senki, mert a zsíros bőrt zsírosítja, az érzékenyt irritálja, az idősödőre és a száraznak meg kevés.
Távozik, mert felesleges tartogatni.

2, Ettől az Avon Skin so Soft feszesítő testápolótól és szabályosan rosszul voltam, ezt a szagot egyszerűen nem tudtam elviselni  még a tubusban sem, nem hogy magomon. Ő tehát ismét ment a dobozkába... azóta is ott van, más is próbálta kézre-lábfejre elkenegetni mivel ott annyira nem lehet érezni ezt a fura szagát, de hagy maga után egy ilyen ragacsos érzetet és ha túl sokat kensz még így "kukacosodik is", úgyhogy úgy döntöttem, ezt is felesleges megtartani.

3, Sunfleur uborka krémpakolás arcra - őt még anno megvettem, amikor kísérleteztem a drogériás arckrémekkel, aztán hamar elegem is lett belőle, mert semmit, de semmit nem csinált az arcommal. Idővel aztán elfeledkeztem róla, ekkora jött kb. az ismerkedés az INCI-vel aztán pedig a natúr kencék időszaka, úgyhogy utána már tudatosan nem használtam el. A közös kosárba ő nem ment, de itthon ezt senki ne használná el, ezért továbbadom valakinek, hátha neki jó lesz, bár sok reményem nincs hozzá. :)


4, A negyedik dolgon eléggé bosszankodtam, ezt édesanyám vette a vízhiányos bőrére, csak aztán neki "macera" használni ezeket a kencéket , így aztán lejárt a szavatossága, miközben alig használta és egyébként egy jó kis krém volt. Ez az Oriflame oxigen boost arckémje, ami amint említettem, egyébként jó volt a bőrére. Most hogy lejárt, meg ragaszkodna hozzá, hogy "majd elhasználooom ..." de ugye nem használunk lejárt kozmetikumokat, főleg nem arcra, úgyhogy "némi" rábeszéléssel megváltam tőle.


 5.  Az ötödik dolog szintén édesanyám terméke volt, ez az Avon Anew ultimate kettős szemkörnyékápolója, ebből is alig használt valamit, mivel elég érzékeny a bőre illetve a szemkörnyéke és nem tudta használni. Egyébként megdöbbentő, de 2013-ban járt le (!) és még mindig őrizgette....

Kárpótlásul viszont, amiért kettő termékétől is meg kellett válni vásároltam neki néhány egyszerű, könnyen használatos terméket, hogy valamiket mégiscsak használjon... :) Micellás vizet vásároltam arctisztításra, egy natúr hétköznapi arckrémet és hialuronsavas szemkörnyékápolót, ennyi még pont belefér neki is a sűrű napjaiba. :)

Hogyha szelektáltok, ti felejtsétek átnézni a közös dolgokat, helységeket, illetve vegyétek rá a családtagjaitokat, hogy nézzék át a saját holmijaikat a közös helységekbe! :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box