NEM VÁLTAK BE I A be nem vált termékek bejegyzése #3

A megszokott módon jelentkezem a féléves összefoglalómmal, amiben ismét megmutatom nektek az utóbbi hat hónap legrosszabb, számomra használhatatlan, illetve valamiért nem szeretett termékeit.

Szerencsére, most csak négy termék került ide - persze ha szőrszálhasogató akarnék lenni, találnék még - , viszont ezzel a négy termékkel abszolút elégedetlen vagyok és négyből három szemétre való, fontosnak tartom tehát, hogy emiatt írjak róluk nektek.  Először a sorozatban találtok egy ajánlást az adott termék helyett, hogy én mit vennék meg helyette mai szemmel. :)

Claire's noname paletta 


Bátran merem állítani így a 21 évemmel is, hogy ez életem legrosszabb palettája.
A színek borzasztóan gyengén pigmentáltak, nem is építhetőek, hiszen a színek többsége rettenetesen porol, így meg aztán próbálkozhatunk mi az építgetéssel, csak aztán értelme nincsen. Potyognak és elmásznak, mikor még fel sem vittem őket a szemhéjra.
A paletta egyetlen értékelhető színe az első sor jobb oldali selyemfényű barnája, amit igazán szerettem, viszont egy színért nem vagyok hajlandó kerülgetni a palettát, hogy őszinte legyen, én ezt kidobtam.

Bővebben itt írtam róla.

Helyette: ugyanebből a pénzből  már majdnem tudtok venni Sleek palettákat, amik szerintem az átlag nő sminkelési igényeinek megfelel, illetve széles a választékuk, tehát biztosan találsz színben hozzád illőket. :)

Inecto naturals kókuszos hajkondícionáló

Igen, ezt biztosan botrányt vált majd ki, tudom, hogy ez az egyik legnépszerűbb hajápolási termék ami

  • kókusz illatú -tehát már félig nyert ügye van 
  •  "natúr" - (na meg mit nem)
  •  drogériában könnyen elérhető 
  •  olcsó a nagy kiszereléshez képest - ezek miatt pedig egyenes út vezet a köztudatban a pozitív értékeléshez. 
  • kevés a drogériás konkurenciája
Ez viszont csak azért van, mert aki erről jó véleménnyel van, még nem próbált igazán jó, ténylegesen natúr, kókuszolajban és egyéb olajokban gazdag terméket és nem érzi a natúrnak hirdetett és a ténylegesen natúr márkák közötti különbséget.
Helyette  kókusz illat kedvelőinek ajánlom pl. a Dr. Organic kókuszos hajápoló családját, ami vár majd rád : mesés hajkorona, csodás illattal, ténylegesen natúr összetevőkkel.

Szerintem ez az Inecto termékcsalád egy nagy ámítás, a reklámjaikban és leírásaikban hangoztatják ezt a natúr vonalat, az értékes összetevőkben gazdag termékeket, a köztudatban is natúr márkaként él, mindössze azért mert tartalmaz 100%-os finomítatlan kókuszolajat, és vannak parabénmentes termékeik.  Holott messze van még azoktól a tiszta összetevőktől, amiknél merném használni ezt a jelzőt, a kókuszolaj pedig mindig közép-hátsó részben helyezkedik el a termékeikben, ezen kívül pedig nem is tartalmaznak más, tápláló összetevőt, csak vizet és ilyen-olyan emulgeáló, tartósító stb. alkoholokat és irritatív összetevőket.
Szuper dolog a kókuszolaj, de ez a mennyiség ebben a felállásban édes kevés akármit is ápolnék vele.

Számomra valahogy úgy érződik, hogy az embereket félrevezetik ezzel a mondvacsinált natúr vonallal, szerintem én ezért orroltam meg rájuk, ha ezt ennyire nem érezném ki ezt a reklámjaikból, hanem csak egy egyszerű balzsamként próbálnák eladni ezt a terméküket, akkor nyugtáznám, hogy rossz és egyszerűen továbblépnék, viszont ez az általános népbutítás nekem nagyon negatív képet fest róluk.

Visszatérve a balzsamra, a többi, ténylegesen natúr hajápolóim után olyan minőségi visszaesést jelentett az a balzsam, kifésülhetetlen, gubancos, csomósodó hajvégek, valami fura ragacsos réteg a hajon... évek óta nem volt ilyen a hajam, ez pedig két mosás után teljesen kikészítette ... nem, nem és nem.

Rival de Loop Young rúzsok

Elsők között voltam, akik már megnyitáskor tobzódtak a RdeLY termékekért és azonnal sok mindent vásároltam és teszteltem nektek a termékeik közül - lásd ezt a bejegyzést - és bár sok kedvencem van a márkától, az ajaktermékeik szerintem több sebből vérzenek.
Emlékszem próbáltam egy ajakolajat, valami fura virág volt a tubusába, na az úgy szétszárította  a számat, hogy a kígyó szebben vedli le a bőrét. 

A rúzsaiból négy darab van meg, nagyon megtetszettek az elején, mert az a jellegzetes RdeLY kókuszkás-édeskés illatuk volt, egyszerű nőies babarózsaszínű tartójuk volt, szóval kiválasztottam a nekem tetsző pár árnyalatot és jöttek velem haza. Sajnos azonban nagyon gyengén pigmentáltak, főleg a világos rózsaszínes és barnás árnyalatok és ami ennél rosszabb, nehezen kenhetőek, szerintem kemények kissé és olyan foltosan, nem egységesen tudom csak őket felkenni.

A másik dolog, amit kevés rúzsnál tapasztaltam korábban, hogy olyan mű-színük van, négyből egy árnyalat sem tetszett magamon,holott más márkáktól viselem ugyanezen árnyalatokat.  
Sápatag, élettelen szín az összes már magukba is, nem kellemes rájuk nézni , és az arcot is borzasztóan sápasztják szerintem. 

Helyette: olcsóbb drogériás viszonylatban nézve ajánlanám helyettük a Catrice ultimate shine moisturizing rúzsokat amik ~800 forintok,de sokkal-sokkal jobb minőségűek. :)

Lush brazened honey arcmaszk

Nem kifejezetten rossz termék, de mégis csalódás volt nekem, ugyanis ezzel az arcmaszkkal az arcom pont ugyanolyan volt, mint ő előtte.
Illata miatt kellemes volt a használata, maga az arcmaszkban relaxálás negyed órája, de a hatása egy nagy semmi volt, tényleg, nem segített szépülni, s rontani se rontott az arcom állapotán. Felesleges vételnek tartom emiatt, ahhoz, hogy semmit ne csináljon, ahhoz drágállom.

Elképzelhető, hogy ez másnak jó termék lehet, ezt nem akarom úgy leírni, mint a korábbiakat.
Egyébként készítettem is tök jó kis fotókat róla, eredetileg szép reményeket fűztem hozzá, csak aztán mivel ilyen semleges termékké nőtte ki magát és nem lenne mondandóm róla, felesleges szánni neki egy tesztbejegyzést. :)

Megjegyzések

  1. Az inectoval nekem is van valamennyi előítéletem pont emiatt, sosem vásároltam tőlük semmit, és ezentúl sem fogok, nem tudom milyenek a termékeik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak nekem szúrt szemet ez a dolog.... :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box