A hónap felfedezettje : Balea beauty effect szem&száj szérum

Balea beauty effect szem&száj szérum:


"A hiarulonsavat és az izoflavonokat tartalmazó szérum serkenti a bőrsejtek megújulását, feszesíti és simává varázsolja az érzékeny szem- és szájkörnyéket, javítja a bőr tónusát. Az ultra könnyú textúra kellemesen hűsít. A szérum hatóanyagai segítenek megakadályozni a szövetekben a kollagén és az elasztin leépülését, valamint hozzájárulnak a sejtek védelméhez. Kontaktlencsét viselők számára is alkalmas.

Használata: reggelente és esténként vigyen fel egy kis mennyiséget a megtisztított szem- és szájkörnyékre. Gyengéden masszírozza be. "




A termék egy kemény tégelyben érkezik adagoló pumpával ellátva, 15 ml-es kiszerelésben normál áron 1300 ft-ért, de a legtöbbször 1100 ft-ért lehet hozzájutni.

Adagolás

A termék pumpás tégelyben érkezik, aminek először igazán örültem, hiszen ez az ideális csomagolás egy keményfalu terméknek. Első használatnál aztán kijött a termék - inkább a csomagolás- egyetlen hibája, mégpedig az, hogy brutálisan sokat nyom ki nekünk a pumpa. Ez az adag elég szokott lenni  édesanyám és az én szem-és száj környékemre is. 

Kompenzálásképpen a termék igazán jól rétegezhető, sőt, lehet, hogy így is szerették volna ha használjuk. Ma a termék egy átlátszó, közepesen folyós géles anyag, felkenve jól terül, nagyon hamar beszívódik - akár beütögetjük, akár belemasszírozzuk a bőrünkbe. Az első réteg tehát hamar és habzás nélkül beivódik, de mivel maradni szokott termék a kezembe, azt is szerettem volna használni és tettem még egy réteget a szem köré is. Ekkor kissé más felhabosodik és inkább kenni érdemes, mint beleütögetni a bőrünkbe. Én úgy vettem észre ez a két réteg kell ahhoz, hogy szépen és hosszabb időre kisimítsa és a bőrt, az első inkább amolyan alapozásnak jó, elképzelhető, hogy eleve így tervezték.


Tapasztalatok

Mivel a termék a 35-45 éves korosztálynak készült - bár szerintem bőven el lehet kezdeni korábban is az efféle termékek használatát -  anyukámon teszteltem a terméket. :)

Neki alapjáraton elég duzzadtak, táskásak a szemei, nagyok a szem alatti karikái és több kisebb-nagyobb ránca is van a szeme körül. tetejébe még jön egy bőr-és szemérzékenység, ami miatt nehéz termékeket találnia magának.  Innen jött az ötlet, hogy keresek neki valami terméket, mert azt gondoltam, inkább azért nem talál magának, mert nem tudja, milyenre van szüksége. 

Végül engem is meglepett milyen eredményes volt a termék használata, egy bekenés után is látványosan leapadt a szeme körüli táska és némileg kisimult a bőre, a szem körüli ráncok, és optikailag -vagy valamilyen fényvisszaverő összetevő miatt, vagy maga a hidratáció miatt  - a szem alatti karikák is kisebbnek tűntek. 
Két három használat után szembetűnő volt a különbség a szemei körül. Igazán eredményes volt a kisebb ráncok kisimításában és a táskákkal is jót tett. Az eredmény aznap-másnap látszódik, ha pár napig nem használta, kezdett visszaállni az állapot, de nyaggatom, hogy használja, hiszen 4-5 évet simán fiatalodott tőle az arca és szemei. :)

Mivel ahogy fentebb említettem, a pumpa jóval többet nyom ki a kelleténél, bőven jutott a termékből a szájára - illetve az én arcomra is - ,de a szája körül különösebben nem vettem észre semmit. Igaz, korántsem olyan ráncos ez a terület, mint a szemeinél, nagyon nem volt mit korrigálni. :)
Szerepelni nem akar nyilvánosság előtt, ezért nem hoztam nektek fotókat, azért ez más, mintha magamon tesztelném. :)

Viszont én is teszteltem magamon, leginkább egy erőteljes arckisimító, feszesítő hatást éreztem a bőrömön, édesanyám is ugyanerről számolt be. :) Nem okozott szem-arc irritációt egyikünknél sem, holott ő különösen érzékeny, és pedig kontaktlencsét viseltem.
 Nálam más dolga nem volt, de úgy gondolom, édesanyámnál bizonyított. Néha pedig én is csenek majd belőle, csupán a megelőzés miatt... :)

Összegzés

Jó szívvel ajánlom a terméket akár megelőzésképpen is, akár utókezelésként is. A kisebb ráncokon, duzzadt, táskás szemeken, sőt a szem alatti karikákon is sokat segít. :) 
Egy dolgot említenék meg: 40-45(+) éves korosztálynak szerintem már koncentráltabb szérumot érdemes használni, nem feltétlenül ehelyett, akár e mellé is, ezért ezt a terméket szerintem korábban, 25-40 éves korban érdemes használni. Ne feledjük: legfontosabb a megelőzés! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box