Szelektáló Szerda #1 - kozmetikumok

Ismét szerda van, ez pedig azt jelenti, hogy elérkeztünk a Szelektáló Szerda következő hetéhez. :)
Eddig könnyen ment a selejtezés, szinte csak úgy elém kerültek a dolgok, amikről tudtam, hogy meg kell válnom tőlük, most már azért tudatosan körül kellett néznem kidobni való után.

Ezen a héten ismét kozmetikumok közül válogattam. Lássuk az eheti öt távozót:


#1 Az első valami webáruházból rendelt porpirosító, viszont rendesen meglepődtem amikor megláttam, milyen kiszerelésben küldték. Volt hozzá egy ilyen kis pan, amibe ki kellett öntögetni és úgy használni. Egy ideig használgattam, különösebben nem zavart ez a vele járó procedúra, amiért kidobom, az az, hogy ennek a rendelésnek már bő 5-6 éve és inkább nem kenném az arcomra. Ráadás, hogy brutálisan tele van parfümözve, ezzel annak idején még nem foglalkoztam, ma már elrettentő indok a vásárlásnál. Szóval igen, ez kuka.


#2 Kézművel szappanka, amiről megfeledkeztünk, idővel besárgult, illatra-állagra nem változott, nem tudom, ez megromlásnak minősül-e, minden esetre ha nem minősülne annak, a szavatossági ideje már biztosan lejárt, ezért inkább nem használom. 

#3 Holt-tengeri iszapmaszk a múltszázadból... :D  Ezt még annak idején édesanyám vette-használta, persze manapság már csak őrizgette, de akárhogy is nézem, 20 éves biztos van. Most végre sikerült rávennem őt, hogy kidobhassam... ugyanitt felhívnám a figyelmeteket arra, ha csatlakoztok a szelektáló-szerdához, ne csak a saját cuccaitok között nézzetek szét! :)


#4 A négyes számú szerencsés egy Avon colortrend korrektor, ami úgy gondolom, hogy megromlott, mivel  megváltozott az állaga (furcsa zsíros réteg ült ki a külsejére) és kissé büdöske. Nem bánom, amúgy se szerettem, nyilván ezért maradt meg belőle.

#5 Az ötödik távozó pedig egy beszáradt (fogóval is kinyithatatlan),  amúgy is gagyi lakk a euro-one üzletláncból. A teteje minden bizonnyal elszublimált. Ezeket az olcsó lakkokat egyébként DIY projektekhez használom, ahhoz teljesen jók, a körmeimre nem igazán használtam őket, szóval nem tudnék nyilatkozni a minőségéről. 

+1    Mert ilyen szorgalmas voltam: kidobtam az évekkel ezelőtt ballagásokra (és egyéb alkalmakra kapott) tetemes mennyiségű leszárított virágcsokraimat. Ez annak idején jó bulinak tűnt, mondván, hogy szép emlék, ne dobjuk ki, de ma észrevettem, hogy milyen hatalmas mennyiségű por ül a szárított virágokon, azonnal kidobtam őket. Amúgy is jön az allergiaszezon, igazán nincs szükségem még fél kiló porra a szobámban....

Ti hogy álltok a szelektálással?:) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box