GLAMOUR NAPOK I 0.nap - Dm HAUL

Hogy vagytok lányok? :) Kihasználtátok a 0.napi vásárlási lehetőséget?
Úgy gondoltam, idén sem veszem meg a Glamour-kuponokat tartalmazó magazinokat, mivel szinte mindenből van itthon bőven. Kíváncsiságból átlapoztam azonban a kuponfüzetet és láttam, hogy a drogériás kuponok közül sok-sok olyan termékre van kedvezmény, amit lassacskán úgy is megvennék-újravennék és emiatt inkább most vettem meg féláron őket, mint két hónap múlva teljes áron. Addig pedig elférnek egy félreeső polcon. :) 

Tegnap bementem a helyi Dm-be és felmértem a kínálatot. Ez egyrészt azért volt jó, mert előre kiválasztottam, hogy mit szeretnék megvenni, másrészt, láttam, mi az amit itt esetleg helyben nem kapok majd meg (ugyanis itt kicsi bolt van). Szerencsém volt, mert minden tervezett dologból tudtam vásárolni, a kisvárosi drogériáknak ez mindenképpen előnye a Glamour-napok alatt. 

Lássuk,miket vettem: 



50%-os kuponnal vettem kettőt a szokásos L'oreal paris casting creme gloss hajfestékemből, ez olyan, ami idővel úgy is elfogy és nem romolhat rám, szóval ér betárazni belőlük.

Vásároltam még szintén 50% kedvezménnyel Blend-a-med fogkrémeket, szintén előbbi indokkal magyarázva, hiszen úgy is elfogy, lehet belőle több is itthon. Ez a kupon akárhány darabra beváltható. 



A dekorkozmetikai termékek miatt voltam különösen izgatott, hiszen már olyan régen vettem magamnak bármi hasonlót... 50%-os kupon van 1-1 db L'oreal Paris, Maybelline,S-he és Alverde és Max Factor dekorkozmetikai termékekre. 
A L'oreal alapozó igazán jó vétel volt, ugyanis 2450 forintért vittem haza és járt hozzá ajándék L'oreal alapozóecset. A Maybelline Lash Sensationaljára régóta kíváncsi vagyok, a teljes árát sajnálnám rá, így azonban megérte megvenni. A S-he korrektor és az Alverde szemöldökfixáló zseléje is hazajött velem, ezek a típusú termékek hiányoztak a sminkes készletemből, így a maradék kuponokból ilyen terméket szerettem volna venni. 

Végül 15200 forint helyett 7600 forintot költöttem és kaptam még egy ajándék alapozó ecsetet is. :) Nagyon örülök, ugyanis csak olyan dolgot vettem, amit már régóta szerettem volna/szükség volt rá, és nem vettem semmi felesleges, előre be nem tervezett dolgot. 

Kellemes Glamour-napozás kívánok nektek az elkövetkező három napra! :) 

Megjegyzések

  1. Szerintem jó vásárt csináltál. Én ugyan Bp-en lakom tehát közelemben van pár nagy DM, azért tettem egy kört és felirtam mi mennyibe kerül. Aztán tegnap egy másik DM-be mentem, ahol nagyon ügyesen sok termék oldalt volt kitéve és ráirva hogy Glamour napokon ez ennyibe kerül. A csiganyálas krémet még igy is drágának találtam. Viszont meglepetés ért, mivel a Glamour kuponokat láttam a Kiskegyed újságnál, eddig csak a Glamour ujság volt, de az korán elfogyott. Igaz, hogy a Glamour-hoz adtak egy Kiskegyedet anno. Amire nekem nem volt szükségem, azokat a kuponokat továbbadtam, más is használja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a Kiskegyedet vettem meg, a Glamour-okat nálunk is elkapkodták, még szerencse, hogy ebbe a magazinba is beletették a kuponfüzetet. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box