Szerzemények: Miket vettem mostanában? (Március-Április)

Sziasztok! :) Ebben a bejegyzésben szeretném megmutatni, miket, hol, milyen áron vettem mostanában. Bár valószínűleg egy csomó mindent kihagyok már megint. :D

Én szeretem, az ilyen jellegű bejegyzéseket, mert sokszor  veszek meg ezek alapján valamit, remélem, ti is szívesen olvassátok az én beszámolómat. :)

Lássuk az újdonságokat:


Hangjegy és violinkulcs ékszerek a C&A-ból. Nagy örömömre sok kollekciójukban felvonultatják ezeket a motívumokat. Együtt kb. 2500 forintba kerülnek. 


Live, love, inspire - akár a mottóm is lehetne. Egyértelmű volt, hogy hazajön velem, hiszen igazán hozzám passzoló darab. A Cosmosban vettem 1200 forint körül. (!)


Burgundi táska, ezt az árnyalatot imádom bármiben, bárhova szívesen viselem.
Ázsia center - 5000 forint 


Ezt a sálat édesanyám kötötte az előbbi táskához. :)


Glamour-napok szerzeményei. Nem vettem meg semmi olyat, amire nem volt szükségem, úgyhogy igazán büszke voltam magamra. :) Bővebben róluk ebben a bejegyzésben


Avril 'black star' EDP-je, mesés illata van, nagyon szeretem. Róla hamarosan érkezik külön bejegyzés. :) 15 ml- 5550 forint a drogériákban


Mini Avon rendelés,bár tulajdonképpen ez  kihagyható lett volna. Most igazán jó áron jutottam hozzá a samponhoz és a két hajmaszkoz, együtt 1000 forintot fizettem értük, az új EDTjük pedig 1800 forint volt a legutóbbi katalógusban.  Azért mondom, hogy kihagyható lett volna, mert elég sok minden halmozódott fel a hajcuccokat illetően, a parfümökről meg aztán ne is beszéljünk...


Szokásos kontaktlencséim az Ofotértből, illetve, csinos napszemüveg nyárra. :)



Alapból fekete, de ha ráesik a fény türkiz színűvé válik a keret. Nagyon szépen mutat napsütésben. 


Annasaurus-Rex gondoskodik a lakásban szanaszét hagyott aprókról. Korábban mindenfelé volt apró, mivel mindenki csak kiteszi a pénztárcájából indulás előtt, aztán lehet kerülgetni a nap 24 órájában őket.  Ha most valaki elől hagyja, beteszem ebbe a kis perselybe és máris rend van, nekik meg volt apró-nincs apró, hát minek hagyják ott.  :'D
Sok ajándékboltban láttam már ilyet, 1200 forint körül van, jó pont, hogy elég nagy névválasztékkal. :)

Ti miket vettetek mostanában? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box