SMINK I Essence: ' all about rose' paletta teszt

A mai bejegyzésben az Essence tavaszias ' all about rose' palettáját mutatom be nektek. :) 

Mivel már régebb óta beköszöntött a jó idő, szerintem a legtöbben elhagytuk az erős, sötét színekből álló sminkeket és lágyabbakra, világos árnyalatokra cseréljük őket.  Biztosan sokan elgondolkoztak ezen a palettán is, mivel lágysága  miatt gyönyörű tavaszi sminket lehetne vele készíteni. Nos, nekik mondanám, hogy jobban teszik ha más paletta után néznek, ugyanis a nagy remények után én teljesen kiábrándultam belőle. Nézzük meg, miért? 



A paletta első ránézésre kellemes összképet ad,  bár a színek között nincsen egy izgalmasabb sem, de éppen emiatt gondoltam, hogy remekül kombinálhatóak egymással, úgymond, nem nyúlhatunk mellé akármelyik kombinációt választjuk majd. 
A csomagolása kiváló, jól és könnyen záródik, teljesen táska-kompatibilis.
Már tervezgettem, hogy ez lesz az utazós palettám, mivel a naturális jellege miatt akárhova készíthetnénk vele sminket, így elég lenne ezt magammal vinnem. 
Azonban már az első használatkor kiütköztek a hibái és láttam, hogy nem hogy utazós paletta nem lesz, hanem tulajdonképpen nincs értelme hozzányúlni.

Nekem az egyik kedvenc színpárosításom ha a belső V-be babás rózsaszín vagy pezsgő árnyalat, a külső V-be pedig erős lila kerül, persze mindez alaposan összedolgozva. Ezt a kombinációt próbáltam ki először ebből a palettából is, valami ilyesmi eredményre számítva: 

Ehelyett viszont ez sikerült: 

Lányok, ennek a palettának annyira nulla a pigmentáltsága, hogy babarózsaszín és a mély lila között nincsen különbség( a képen), éppen úgy ahogy a pezsgő szín és a matt barna között sincs. Pedig alappal használtam, és megpróbálkoztam többször is vele, de egyszerűen nem tudok belőle színeket kinyerni.

A paletta alapján három merőben más barna árnyalatot kellene látni magunkon, de felkenve a színek csak hajszálnyira térnek el egymástól. A sötétlilának ígért szín inkább egy gyenge mályva az árnyalata, alig tér el a palettában babarózsaszínnek látható színtől. A swatchokon ezt a két árnyalatot direkt egymás mellé tettem, középen látjátok őket. A három világos szín egyenesen értékelhetetlen, valami kis halvány pezsgős csillogás látszik a szemhéjamon ha ezeket kenem fel.
Most megmutatom nektek a swatchokat:



Láthatjátok, hogy szinte semmi mélységük nincsen, illetve az is szembetűnő, mennyire mások a valódi színei, mint amire a paletta alapján számítanánk. Tulajdonképen három árnyalatunk van: egy enyhe pezsgős szín, egy gyenge mályvás valami és igazán csúnya világos barna.

Én ezt a palettát saját tapasztalatom alapján nem ajánlom nektek, még magam sem tudom, fogom -e bármikor használni.
Ha valakinek más tapasztalata van vele, írja meg! :)

Megjegyzések

  1. Hát ez sajnos tényleg nagyon gyenge minőségű...
    Régebben én is próbáltame gy ilyen palettát, de hasonló véleményre jutottam, így az Essence-től már csak körömlakkokat vásárolok, ezek a paletták sajnos abszolút nem érik meg az árukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon meglepődtem ezen a gyenge minőségen, mivel a tesztek amiket olvastam a termékről többnyire elégedett/semleges vevőtől voltak... bár szinte mindbe meg volt jegyezve, hogy azért nem tökéletes a pigmentáltsága, meg hogy vannak hibái, de nem volt különösebben lehúzva sehol. A körömlakkjaikat viszont én is szeretem! :)

      Törlés
  2. Köszi.
    Elmond mindent, - korrekt.
    Kidobott pénz, mint sok más.
    A körömlakkjai hébe-hóba, azok se nagyobb csodák (de olyan körömlakk nincs is.)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a grey van meeg, az ehhez képest egy csoda:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt könnyen el tudom képzelni. :) Mivel azok sötét árnyalatok, erősebbek, nem igazán lehet összehasonlítani egy ilyen színfelhozatalú palettával a pigmentáltságokat. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box