Dm felhívás: kuponok járnak az (el)használt és leadott termékekért!

Sziasztok lányok! :) Szeretném felhívni a figyelmeteket a Dm jelenleg is futó szuper "akciójára", ugyanis ha most leadtok 5 db (el)használt dekorkozmetikai terméket, 25-50%-os kuponokhoz juthattok!

A dm üzletekbe vannak kihelyezve a gyűjtőkonténerek, szólni kell egy ott dolgozónak, aki megnézi(számolja) hogy mennyit dobsz be, és megkapod az éjre járó kuponkákat. Egy adagért, (ami öt darab valami) egy lapot kapsz, a lapon pedig 8 db termékkupon és egy 25 active beauty pontot érő pontkupon van amelyeket május 31.-ig válthatunk be. 

A részletekért és a kapható kuponokért kattints ide.

Én ezeket dobtam be első körbe: 

 Számomra nagyon szimpatikus ez a felhívásuk, ugyanis sokszor gondot okoz, hogy hova dobjam a kiürült dekorkozmetikai termékek csomagolását. Régebbi olvasóim tudják, hogy igyekszem ezeket is szelektíven gyűjteni, de pl. a körömlakkok üvegcséivel vagy az üveg alapozó tubusokkal mindig gondban vagyok, hiszen ezeket nem tudom kimosni. Így meg, hogy kuponok is járnak azért, hogy megszabadulok a limlomoktól, hát ez igazán mesés. :)

Ti éltek a lehetőséggel és beváltjátok a termékeiteket? :)

Megjegyzések

  1. Én is adtam már le két kis csomagot :)
    Jó a kezdeményezés, bár én sajnálom, hogy egy vásárló az akció alatt csak egyszer 25 pontot kaphat.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box