Szelektáló szerda #4 - sminktermékek

Az e heti szelektáló szerdában sminktermékek távoznak. 


#1 Az első távozó a Rival de Loop Young egyik szemceruzája, amely nagy kedvencem volt, a távozásának indoka az, hogy a mostani, kivilágosított szőke hajszínemhez ez az árnyalat már túl sötét.  Sötétbarna, fekete hajszínhez ez az árnyalatuk tökéletes, egy igazán természetes barna szín. Könnyen használható szemceruza, emelett olcsó is, most is tőlük használom a 01-es világos szőke árnyalatot, amellyel szintén elégedett vagyok. :) 
Ez tehát nem rossz minősége, csupán kihasználatlansága miatt távozik.

#2 Essence mono
Talán már említettem, hogy a monokkal nem vagyok nagy barátságba, egyszerűen elfeledkezem róluk a paletták mellett és sosem használom őket, emiatt feleslegesnek tartom megvenni őket. Volt néhány darabom, mind továbbadott dolog, de belátom, hogy ezt sem fogom használni, emiatt távozik. Ő az utolsó monom, sok helyem felszabadult, úgyhogy örülök, hogy megváltam tőlük.

#3 Ez az Avon folyékony szemhéjalap egy ezer éves darab, ami egyrészt romlás, másrészt kihasználatlanság miatt távozik. Ez a termék nem egy gyakori terméktípus, ez egy habszerűen krémes színes, ecsetelős szemhéjalap, kézzel érdemes beldolgozni a szemhéjba, és rá felvinni az adott színű szemhéjfestéket. Nekem ez most éppen egy babakék árnyalat, ami a kék árnyalatok felerősítésére szolgál. Én nem használtam sokszor, nem volt jó alap, kissé habszerű állaga miatt szerintem inkább árt, mint használ.  Mivel nem hasznltam, rám is romlott, úgyhogy ideje megválnom tőle.

A következő két darab miatt viszont fáj a szívem. 

#4 Az essense gel eyeliner-jeit igazán szeretem, olcsón kapunk szuper termékeket, hátrány, hogy sajnos ritka vendégek a szortimentben. A kiárusíátson örültem, hogy vannak kitéve, meg is vettem egyet, le volt ragasztva, bontatlannak nézett ki, itthon viszont észrevettem, hogy teljesen be van száradva. Teljesen kemény, nincs az az ecset amivel használni tudnám. Őt nem dobtam még ki, ha esetleg van valami jó tippetek az újraélesztésére, szívesen várom! :)

#5 A RdeLY  menta szemhéjárnyaló ceruza láttán igazán izgalomba jöttem, ezt az árnyalatot mindig vadászom a szemre való termékeknél. Itthon aztán kiderült, hogy ez a termék nem valami jó, magába szerintem nem használathó a gyengébb pigmentáltsága miatt, szemhéjalapként próbálgattam kékek alá, de ahhoz pedig túl krémesnek találtam, melegebb időben semmiképp sem működik.  Nem igazán tudom mit kezdjek vele, emiatt távozik. Amire jó lehet, ha csak egy-egy hangsúlyosabb vonalat szeretnénk húzni az alsó pillák tövébe egy natúr smink feldobásáért. Bár kipróbáltam agy is, de végül ezzel nem akartam szenvedni, mert ugye jumbo ceruza lévén ez túl vastag az alsó tövekbe,  akinek van türelme igazgatni fültisztító pálcikával, az talán erre a célra próbálja ki. 

Megjegyzések

  1. A zselés tust próbáld meg pár másodpercig mikrózni, aztán keverd fel egy spatulával.

    VálaszTörlés
  2. Dóri, rég hallottam felőled, jó tudni, hogy még mindig olvasol! :)))

    Köszönöm a tippet, ki fogom próbálni!:) A mikrózás sok mindenen segített már...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box