ELFOGYTAK I NYÁR 2016

A hónap utolsó napjára mi mást hozhatnék nektek, mint a hónapban elfogyott termékeket? Nézzük meg, miket használtam el, hogyan váltak be ezek a termékek! :) 

A csoportkép:



Elsőként két fürdőtermékkel kezdeném,amelyek szintén elfogytak. :)
Ez a Holland&Barett sajátmárkás fürdőbombája, őszintén nem éreztem egy jó terméknek. Ez a rózsaolajos verzió, kinézetre, illatra igazán elbűvölő, de használni nem szerettem. Egyészt nem habzott fel/oldódott fel ízbe való csobbanásakor, hanem néhány perc elteltével elkezdett pezsegni, szépen komótosan, tulajdonképpen  ha sietősebb napom lett volna, előbb megfürdök, minthogy nekiáll.  Nem siettem el a fürdést, így megvártam a feloldódását, de a bőrömet kellemetlenül csípte, az arcomat pedig méginkább. 


A Drop of nature mézes-tejes szappanját itthon a Dm-ben tudjátok megvásárolni. A csomagolása ellenére ez sajnos nem natúr szappan, legalábbis nem a klasszikus értelemben vett kézműves, natúr szappan.. használtam arcot mosni és fürdésre is, nem okozott irritációt, erősen tisztított, ennek ellenére nem éreztem szárító hatását. Baj nem volt vele, de semmi kimagasló. Sokáig kitartott, napi használat mellett is kb. egy hónapig használtam, a Dove szappanjait pl. két hét alatt elfogyasztom krémes állagukból kifolyólag.

Olvass tovább! :)
  



Elfogyott két doboz ebből a L'oreal Paris hajfestékből, egészen pontosan az Excellence 01-es 'ultra light natural blonde' árnyalatából. Úgy tűnik, sikerült elsőre jó hajfestéket választanom itt Angliában, tökéletes tőfedése van, szépen és egységesen szívja le a töveket, gyönyörű hideg szőke árnyalata van, a 2-3 héten már besárgul a szín, de nem vészesen, teljesen viselhető. :) Maradok nála, ha már néhányszor festettem vele, hozok róla tesztbejegyzést nektek.



Zsebkendőkből kettő fogyott, az egyik a Tesco saját márkása, ami meglepően puha anyagú és vastag volt, szemben a Velvet kendőivel amelyek teljesen átlagosak voltak.

A két babatörlő közül szintén a Tesco loves baby vitte a prímet, tökéletes, pont annyira nedves amennyire kell, a vastagsága ideális, nem okoz irritációt tehát sminkletörlésre is használtam, ha éppen nem volt más kéznél az utazások alatt. A csomagolása szintén plus pont, ezzel a pattintós megoldással nem száradt ki. A Pampersét szintén átlagosnak mondanám, baj nem volt vele, de nem kifejezetten jó törlőkendő.


A habfürdő illetve a kézmosó szappan is olyan dolog nálam, amelyből feleslegesnek tartok drágát venni, hiszen hamar elfogy még egy ilyen nagy kiszerelés is.  A Tesco magnólia és selyem kollekciójának imádom az illatát, ezenkívül remek termékek is. A habfürdő remekül habzik, kevés elég belőle, ketten használtuk el kb egy hünap alatt, napi fürdéssel. A kézmosó hasonlóan jól habzik, az illat sokáig érződik használata után. Egyik termék sem volt irritatív számomra, pedig érzékeny a bőröm.

A szokásos szőrtelenítő krémem, a Joanna sensual szőrtelenítő krém, amit a kezemre szoktam használni. Euro one-okban olcsón kapható, szuper hatékony termék, évek óta ezt használom. Most kifogytam belőle, így kénytelen leszek az itteni kínálatból választani a továbbiakban, de ha megyek haza, biztos feltankolok belőle. :)


A Balea oil repair samponja és balzsamja két kedvenc olcsó, drogériás hajápolóm, potom pénzért kapunk jó, ráadásul drogériás viszonylatban egész tiszta összetevőjű termékeket. Én ezekből használtam 2-2 tubust, amikor áttérőben voltam a szintetikus termékekről a natúrokra, így volt ideje megszokni a hajamnak a szilikon-parabén stb mentességet. De annak is, aki csak simán jó termékeket keres, azt is szeretni fogja őket, mert száraz, töredezésre hajlamos hajra megfelelő ápolást fognak nyújtani. :) Az illatukat imádtam!

Balea limitált kiadású kézkrém 'liebestraum', szerintem most lehet kifutó termékük.
Jó termék, semmi kiemelkedő, az átlagosnál jobb. Könnyű és gyors a beszívódása, a hidratálása rendben van, elegendő és azért eltart egy ideig. :)

A Bodycare saját márkás vattakorongjait használom sminklemosásra, akik esetleg itt fognak nyaralni, vagy letelepedni, nekik mondanám, hogy tökéletes minőségű olcsó vattakorong, könnyen beszerezhető, nem érdemes kísérletezni drágábakkal. :)

Végezetül pedig megemlíteném az Essence studio nails ultra strong körömerősítőjét, ami egy szuper körmerősítő, ajánlom nektek kipróbálásra! Kb. félig használtam el, de teljesen kipofozta a körmeimet. Ekkor rászáradt a kupakja és lehetetlenség volt leoperálni róla, ki kellett dobnom, de már korábban meggyőzött a termék és biztos vagyok benne, hogy jó minőségű!

Nálatok mit fogytak el mostanában? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box