Elfogyott termékek véleményezése - #10 (Június)


A mai termékvéleményezős bejegyzés terjdelmesre sikeredett, hiszen elég sok termék fogyott el egyszerre, lesznek itt hajfestékek, hajra való termékek, egészségmegőrzéssel kapcsolatosak, szőrtelenítő illetve sminktermékek is.
A sminktermékek fogyásának különösen örülök,  hiszen sok olyan elfogytakos bejegyzés születik, amelyben egyátalán nem szerepelnek sminktermékek és akkor úgy érzem, feleslegesen vásárolok újabbakat. :)




Garnier color naturals 111 extra vilàgos hamvasszőke 
Már sokszor megfogalmazódott bennem, hogy a jól bevált hajfestékeket nem szabad lecserélni, ha jó az az árnyalat, maradni kell annál, idődről-időre azért bekattan valami és kiséírletezek másokkal. Persze általában aztán csalódás a vége, mint ahogy ennél a terménél is volt. Festés után erős kékes színe volt a hajamnak, értem én, hogy szőkítős, de egyik másik festéknél sem fordult ez elő. Szerensére, egy mosás után kikopott a kékes szín. Ettől eltekintve sem tartom jó festéknek: a tövet nem szívta le eléggé, ott, ahol viszont már eddig is festve volt, olyan színt kaptunk, mint amit a doboz alapján vártunk, a teljes összkép hülyén nézett ki, a tő nagyon elütött a többitől. A Castingoknál pl. nagyon természetes szokott lenni az átment alig szokott elütni, leginkább ezért szeretem a termkeiket. Még egy dolog, ami általában igaz a Garnier Naturalsokra, hogy annyira erősen ammóniás (főleg nekem aki már elszokott tőle a Castingok mellett), hogy tényleg rosszul van tőle az ember, hiába a nyitott ajtó-ablak.  Mind a hatása, mind a használataközbeni szenvedés miatt nem tartom jó fesétkeknek, a piacon vannak ennél sokkal-sokkal jobbak, megéri azt a párszás forintot rááldozni a hajunkra.

L'oreal Casting Creme Gloss 1021 vilàgos gyöngyszőke

Íme, a jól bevált hajfestékem. Az előbb említett Garnier után kb 2 héttel átfestettem a hajam ezzel, mert rémesen nézett ki. Az az által okozott hibákat szépen helyrehozta, szép, egységes hajszínt kaptam. Kifejezetten  kellemes a használata, amit azért ritkán lehet elmondani a hajfestékekől. Nem csípi a fejbőrt. A hozzá járó balzsam pedig igazán kiváló, mesés, mézes illattal.

Schwarzkopf blonde ultime 7-0 sötétszőke
Ezt az árnyalatot édesanyám használja, miután nekem is beváltak a szőkéik, gondoltam, neki is ajánlom. Kellemes a használata, nem ammóniamentes, de egészen gyenge a szaga. Nem csípi a fejbőrét, pedig amúgy igazán érzékeny erre. A végeredmény nagyon szép, ez esetben tudom, hogy az ősz hajszálakat is szpen befogja, a többit pedig egységesen, szépen fedi be. A kopása lassú , minimális, és szép egységes, abszolút ajánlom ezt az árnyalatot, és a termékcsalád többi hajfestékét is! :)

Blonde ultime hajelixîr
A hozzá tartozó balzsam, ami teljesen átlagos, egynek jó volt, de nem nélkülözhetetlen.


Old spice whitewater tusfürdő
Itt a kakukktojás, hiszen férfitermék, de gondoltam megosztom veletek, ha igazán jó illatú tusikat kerestek a párotoknak, a család férfi tagjainak, az Old Spicenak szuper illatú termékeik vannak. :)

Balea Professional coffein sampon
A Balea Professional termékeit igzán szeretem, az én hajammal minden változat csak jót tett eddig, különösen a tisztaösszetevjű samponjaikat szereti a hajam. Ezt a változatot is csak ajánlani tudom, szerintem besegített a hajnövekedésben is, de ha nem ezért veszitek meg, akkor is jó sampon gyengédséget, ápolást igénylő hajra. :)

Joanna sensual szőrtelenîtő krém  3 perces
Ha eletekintünk a 3 perces hitegetéstől, akkor szeretni fogjuk ezt a terméket, mert mondjuk úgy 5-6 perc alatt szépen leszedi a szőrszálakat. Én a kezemre használokilyen krémeket, általában ebből a márkából szoktam venni, lassan két éve ezeket használom őket és elégedett vagyok a termékeikkel. Ellenben a gyantacsíkjaik használhatatlanok. 

Diplona professional hajolaj 
Főbb összetevők: szilikon,napraforgó,szilikon,argànolaj, parfüm. Ebből is látszik, hogy egy erős szintetikus hajvégápolóról van szó, de azt kell hogy mondjam, minden biokozmeitkum szeretetem ellenére, ezt volt a legjobb hajvégápolóm amit valaha próbáltam. Az illata, pedig isteni vaníliás volt, sokáig érezni lehetett, tényleg imádtam ezt a terméket. Mostmár elfogytak a szintetikus hajápolóim, és tiszta összetevőjűekre váltok ismét, (éppen Dr. Organic termékekkel ismerkedek), de ha nem térnék át, akkor maradnék ennél, nagyon-nagyon ajánlom nektek kipróbálásra! 

Cien arcradîr mindennapi hasznàlatra
Egynek elment, nem volt rossz, se jó se.  Utazáshoz vettem még, amikor tudtam, hogy talán haza se fogom hozni és ezt nem sjanáltam volna otthagyni. Végül is hazajött velem, el is használtam. Extrább bőrprobémák mellé kevés lesz, de ha nincs szükég erős tisztításra-hámlasztásra, akkor napi lemosónak megteszi majd. :)

Gliss kur total repair hajbalzsam
Kövezttek meg, de nekem a Gliss kur termékek sosem használtak igazán. Most sok mindent kényszerből használtam el tőlük, mivel az előbb is említetem, hogy át akarok térni natúrokra ismét, előtte viszont elhasználtam, amit csak tudtam a szintetikus termékek körül. A samponokat különösen nem szerettem, mert zsírosítanak, a balzsamok pedig kevéskét csináltak, kissé puhábbá tették total repair fehér tubusos, ami tényleg segített, de a többit nem éreztem hasznosnak. Ez a balzsam tehát jó volt, a hozzá tartozó sampont is szeretem, a hajakolás is bevált.  


Body builder basic line vitamins 
Vitaminokra mindig szükség van, ha pedig rendelni szeretnétek, legjobban testépítő oldalakról éri meg: árban és összetételben ezek a legjobbak, hiszen egészségtudatos embereknek készítik őket, akik nem vesznek meg akármit.

Scietec nutrition búzaprotein vanília îzben

Fehérjeprotein, edzések után szoktam inni egy-egy ilyen adagot, biztosan segített a súlyleadásban. :)

Petino babatörlők
Cuki babatörlők ismét, állatkás dombornyomással, hát persze, hogy megvettek kilóra. A cukisága mellett amúgy is rendben van, pont jó vastagságú, nedvességtartalmú.

Solanie professional cosmetics sensitice skin bőrmegnyugtató maszk (közmetikuson keresztül)
Vegyes érzelmeim vannak ezzel a maszkkal kapcsolatban. Használni nagyon utáltam, macerás is a kikevergetése, a felvitt termék nagyon erős, kámforos szagú, ízlés kérdésepersze, de a letöbben a büdös kategóriába sorolnák. A legrosszabb, hogy lemosás után is órákig érezni ezt a szagot, hiszen beveszi a bőrünk. A hatását viszont szerettem: igazán felfrissítette a bőrömet, puhává, hamvassá tette, segített a vízhiányon is,  összességében tápláltnak éreztem, és ami a legjobb volt, hogy igazán megnyugtatta a bőrömet. Kozmetikai tisztító kezelés után igazán jót tesz. 



Blend-a-meg pro expert deep clean fogkrém
Szokásos Blend-a-med fogrkémjeim, ismét elfogyott egy, ezúttal a deep clean. Ajánlom érzékeny ínyűeknek, fogúaknak, kíméletesen, de alaposan tisztítanak.

Avon liv botanicals vitalizàló szemkörnyékàpoló spf 15

Ezt a szemkörnyékápolót I-M-Á-D-T-A-M. Tökéletes volt, persze, hogy már nem gyártják.

Essence superfine szemhéjtus
A tus kialakítása egész jó, elég éles, illetve a puhasága is pont jó, könnyű és gyors vele dolgozni, precíz tusvonal készíthető vele még a belső szemzugba is.  Bár a tus maga lehetne rövidebb, kézreállóbb, még így is kényelmes a használata.
Jó kialakítása miatt gyakorlásra ajánlom, hordani kevésbé. 

A színe nem koromfekete, közép-feketének mondanám, én ezt gyenge pontjának tartom, hiszen a fekete az legyen koromfekete. Az igazi gyenge pontja viszont az, hogy egy pár óra után hajlamos maszatolódni, felragadni a szemhéjra, mindenképpen kell alá az alap, ami ott tartja a helyén, de még így is veszt a színéből.

Rimmel scandal eyes thin&thin szemhéjtus
Hiába a márkanév, ez életem legrosszabb szemhéjtusa. Gyenge a színe, halovány szürkés már új korában is, a tus hegye kemény, kiböki a szememet, emiatt mindenhol kényelmetlen használni, kivéve a cicás tusvégnél, ahol ugye kevésbé érzékeny a bőrünk. A kialakítása is olyan, hogy egyedül a tusvég meghúzására jó, gyakorlatlanok egyáltalán nem fognak tudni vele tusvonalat húzni, a gyakorlottak is nehezen. A végeredmény pedig sehogy sem szép, mert egy gyenge színű szürke valamit kapunk, teljesen mindegy, hányszor megyünk át rajta.

Ha valamelyik termékkel van tapasztalatotok, szívesen fogadom őket kommentben! :) Különösen akkor írjatok, ha az enyémmel ellentétesek azok és másoknak jól jöhet a többletinformáció! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box