Szeleketáló szerda #2 - körömlakkok

Az eddigi szerdák alkalmával valahogy elsiklottam a lakkok felett, nem lakkozozom gyakran a körmeimet és talán ezért nem volt a fejemben, hogy ezek között is körül kéne néznem. :) 
Ami késik nem múlik, a héten körömlakkok távoznak.


#1-#2 A The Color Worshop lakk és a Catrice lakk is sajnos megromlott, kivált belőle az az olajos réteg és megül a lakk tetején. Az összerázás már nem segít rajtuk, illetve valahogy úgy vagyok vele, hogy hiába rázogatnám, pár perc múlva úgy is szétválnak megint a rétegek és így nem szívesen kenem fel a körmeimre. Mindkettőt szeretettem, a TCW igazán tartós volt, a Catrice pedig minden lakkozást feldobott. :)

#3-#4-#5 Két nonanme lakk is távozik: a Big Flash és Just in Ingrid lakkok, amiket szintén szerettem, mindkettő mesésen szép szín volt.  A Professional Nail Care french beige lakkját is szerettem, egy nude lakk ugyebár mindigjól jöhet. Őket nem állapotromlás, hanem költözésem miatt továbbadtam, mint már említettem, ritkán lakkozok, emiatt nem volt értelme elhozni őket. Foglalták volna csak az értékes helyet a bőröndben, illetve itt is tudok venni majd lakkokat ha esetleg hiányolnám őket.
Azóta sem hiányolom egyébként a lakkozást, hiszen munkámból kifolyólag nem lakkozom a körmeim. :) Lakkmániás barátnőm nagyon örült nekik, amikor nála landoltak. :)

A mai szelektáló szerdában pedig arra bíztatnálak titeket, hogy ne csak már megromlott, lejárt termékektől váljatok meg, hanem olyanoktól is, amikről józan ésszel belátjátok, hogy nincs rájuk szükségetek, mint pl. nálam az utóbbi három lakk, amiket úgysen használtam már régóta és tudom, hogy jó helyre kerültek. :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box