Szelektáló szerda #3 - kozmetikumok

Az eheti távozók a kozmetikumok közül kerültek ki, mind az öt olyan, aminek egyértelműek mennie kell: van, ami kihasználatlanság miatt megy, van, ami rám romlott és van, amit egyszerűen rossz terméknek tartok és nem vagyok hajlandó elhasználni. :)

Lássuk az eheti távozókat :



#1 Avon naturals hajspray
Alapból jó ötletnek tartottam ennek a típusú terméknek a gyártását, hiszen számos helyzetben jól jöhet hajunk számára egy kis illatfrissítés. Idővel azonban elment a kedvem ennek a terméknek a használatától ugyanis nagyon alkoholos, ez érződik az illatában is kifújáskor, persze idővel elpárolog, tehát a szag nem marad meg a hajunkban, de érezhetően szárít. Utóbbi pedig nem előny egy amúgy is töredezésre hajlamos hajnál, mint amilyen az enyém. Ezért távozik, szerintem több kárt csinálok vele, mint hasznot.

#2 A garnier levendula-rózsa hajbalzsamja bontatlanul áll már időtlen-idők óta a polcomon, nekem annyira bánja az orromat az illata, hogy nem bírtam rászánni magát a használatára. Ajándékban kaptam, sajnos nem tudták, hogy a levendula illata távol áll tőlem.  Mostmár rám is romlott, biztos vagyok benne, mert még borzasztóbb szaga lett. Kidobom, sajnos ez nem egy olyan dolog, aminél későn eszméltem és már sajnos nem tudok továbbadni.

#3 A Balea beauty effect cc kréme árnyalathiba miatt távozik, bár igazodik valamennyit a bőrszínhez, nem annyit, hogy használni tudjam. Sajnos nagyon elüt, túl sötét, még a nyári árnyalatomhoz is. :) Továbbadom, mivel baja nincsen, csak nekem nem megfelelő.

#4 Az Alverdének ezt a hibiszkusos balzsamját igazán szerettem, nagyon tudom ajánlani száraz, igénybevett hajra. Az aljába volt egy kevéske, ami sajnos rámromlott és jobbnak látom nem használni. Ezt a balzsamot újra fogom venni, elégedett voltam a hatásával. :)

#5 Gliss Kur ultimate oil elixir hajspray, amit már említettem a csalódásos bejegyzésben.
Én úgy érzem nálam a Gliss Kur termékek nem működnek, a termékeik többsége semmit nem csinál a hajammal. Két család van, amit úgy ahogy szeretek, a fehér csomagolású "teljeskörű ápolás" illetve a rózsaszín csomagolású "selyem", de ezekkel sem vagyok maradéktalanul elégedett.  A többi, vagy nem teljesít sehogy, vagy még ront is a helyzetem, ez a temék is az utóbbi kategóriába tartozott, erősen szárított, amire mint fentebb említettem, amúgy sincs szükségem. Furcsa, mert először jónak tűnik a termék, a sok szilikon miatt a befújás után puha és jó illatú, de pár órával később már lehet érezni, mennyire kiszárította a spray. Direkt teszteltem külön tincsen, bár ne tettem volna....

Nálatok mik mentek mostanában? Mit szóltok az eheti távozóimhoz? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box