EMPTIES I Nyáron elfogyott termékek

Kedveled az efféle bejegyzéseket? 


Ezekkel az elfogyott termékeket véleményező bejegyzéseknél mindig az az érzésem, hogy egy régen elment szekér után loholok és nem tudom elég gyorsan befotózni a termékeket, megírni a bejegyzéseket Nektek...    Ezúttal azonban időben érkezem a múlt havi elfogytakkal! :)))


A Twinings teák egy viszonylag olcsóbb angol teamárka amit hétköznapokra szoktam venni. Különleges újítás nálunk a cseresznyés zöld tea keverék, ami egy érdekes édes-kesernyés együttes én nagyon szeretem és a nyáron sokat fogyasztottam belőle.


Az Ilcsi termékek itthon ismert professzionális natúr termékeket kínál és világszínvonalat képviselnek. A meggyes arcra való habkrémjükről már itt írtam korábban részletesen.

A Ziaja piros flakonos rózsavajas micellás arclemosója messze a legjobb amit próbáltam a az olcsóbb árkategóriás micellás-vizek között. Vagy ezt, vagy a Biodermát szoktam vásárolni.
Az egész rózsás családról már írtam itt korábban, többször említettem, hogy nagyon szeretem az összes ebbe a családba tartozó terméküket.


Nem vagyok nagy kedvelője a Niveának, tradicionálisan egy unalmas és középszerű márkának tartom, bár az utóbbi években sokat nyitottak ők is az innovatív ötletek felé, pl. a tavasszal kijött illat-mixelős testápoló triójuk nagyon érdekel. 
Ez a izzadásgátló-spray csak a csomagolása miatt tetszett meg de maga a termék irritálta a hónaljam és az illatát is túl intenzívnek találtam. Eléggé Aerosolos is volt nagy "füstöt" hagyott a lakásban mindig a teraszra kellett vele kijárkálnom. 


A Dr. Organic méhpempős arckrémjéről, sőt, a hozzá tartozó szemkörnyék-ápolóról is írtam már itt korábban. Télre mindenképpen ajánlom Nektek beszerezni, ha van rá lehetőségetek.


A L'oreal Casting hajfestékeit én nagyon szeretem, mert bőséges színválasztékban kaphatóak és kellemes használattal lehet elérni nagyon természetes színárnyalatokat velük. Használtam már az összes szőkét közülük, de a világos barnákat is. Ez a 780 egy nagyon természetes, világosbarna-sötétszőke árnyalat, szerettem, nem volt vöröses beütése és alig kopott.


A Lush mániám sosem fog alábbhagyni,élek-halok a termékeikért. 
Mask of Magnamity mentás-eukaliptuszos arcpakolásuk az egyik legjobb problémás bőr kezelésére, mindig nagyon szépen kitisztítja a miteszereim és mattítja a bőröm.  

Kedvenc hajpakolásom tőlük a Jázmin és Henna hajpakolás ami hihetetlenül puhává,táplálttá változtatja a hajam. Mintha nem is az enyém lenne. Mindig rá kell jönnöm, hogy az én hajamnak a Lush termékek igazán jók,tényleg nagyon hatékonyak a hajpakolásaik,hajmaszkjaik.

Kérlek ne felejtsd el újrahasznosítani a kiürült flakonjaid!
#breakfreefromplastic

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box