Mostanában Vásároltam

️Bár jellemzően nem számolok be magamtól a vásárolt holmijaimról, többen hiányoltátok ezt a fajta bejegyzést és gondoltam, üdítő változatosság lenne a blognak egy ilyesfajta könnyed téma!🌻
 Szeretném, ha megírnátok, mire vagytok részletesebben kíváncsiak a megmutatott termékek, könyvek stb. közül! 

Szerintem a vásárlási szokásai alapján igen jól megismerhetünk egy adott személyt, illetve, nekünk is hasznos visszanézni, mire költünk kevesebbet, mire többet. Nyáron több könyvet is vettem, ami egyébként rám nem jellemző, minimális sminket vásároltam, ami ésszerű volt, hiszen így is több mindenem van, mint amennyit használok. Mostanában inkább élményekbe, utazásokba  fektettem tárgyak helyett. 


Ha szeretnék valami minőségibb, szárított teát venni a megszokott filteresekkel szemben, általában a BLUEBIRD üzletében nézek szét - nemrégiben névválzotatáson mentek keresztül,
Bird & Blend Tea néven futnak jelenleg. 
Ha angliában jártok mindeképp ajánlom nektek egy üzletük meglátogatását, mivel izgalmas, innovatív ízkombinációkat és igazi ínyencsségeket kínálnak.


Amikor otthon voltam fesztiválozni, akartam néhány olcsó, frissítő terméket beszerezni a Balaton Sound időszakára.  
A Balea vízporlasztó sprayje igazi felfrisülést nyújtott! 😊


Mivel az ecsetkészletem igencsak régi volt már, ideje volt beszereznem pár ecsetet.
 A Superdrugban találtam rá az ECOTOOLS 5+1 db-os ecsetkészleteket ami igazán csak az alapokat tartalmazza, tehát nekem tökéletesnek tűnt, emellett, ellenőrzött gazdaságból származott alapanyagokból készül, vegán és állatkísérlet mentes.  

Megvásárlásásval nők oktatásáért felelős alapítványokat támogatunk.


Páromtól a világ legjobb ajándékát kaptam születésnapomra - a LUSH THINK PINK ajándékdoboza telis-tele volt illatos csodákkal. 

Amúgy is LUSH őrült vagyok szóval gondolhatjátok hogy vetettem bele magam. Még gondoltam rá hogy unboxingolhatnánk, de nem bírtam kivárni a kamera betöltését. :D Hamarosan érkezem részletes beszámolóval a doboz tartalmáról.


Ecsetmosónak vettem ezeket a Wilko sajátmárkás bőrbarát és PH-semleges baba termékeit. 


Szintén a DM-ben vásároltam meg a Trend It Up ezen krémes termékeit, megörültem mert azt hittem jók lesznek csak simán krémes szemhéjpúdernek is és univerzális terméket kaphatok.

 De mivel ezek highlighterek így állagban kicsit mások, egyrészt beleülnek a ráncokba másrészt meg NYILVÁN sokkal fényesebek. Szóval nem, nem használhatóak krémes szemhéjpúderként. Highlighot meg annyira ritkán használok hogy nem is biztos, megtartom őket. 



Nagyon szeretem a Bellapierre natúr ajaktermékeit, ezek valahol a sűrű szájfény és a krémes rúzs fedése között mozognak. Ez a mályvás árnyalat jól kihasználható a hétköznapokban. 


Mivel mostanában több a szabadidőm, néhány könyvet is vásároltam, gondoltam néhány önfejlesztő könyv olvasása biztosan jót tenne.Egyébként érdekes, hogy regényeket sosem vásárolok, de az önfejlesztő, tanítú jellegű könyveket örömmel forgatom. 😊

SHÁÁ WASMUND élet-egyszerűsítő könyvéről bővebben is írok majd a hamarosan érkező könyvajánlómban néhány egyéb aktuálisan olvasott könyv-kedvenc mellett.


Vettem egy új edző-szettet is az USA-PRO kínálatából, náluk szeretek sportfelszerelést venni, mert igazán kényelmes, rugalmas de erős anyagú, jó nedvszívó képesságű ruháik vannak. Rájuk esküszöm, ha trainingruháról van szó!
Ezek az USA-PRO nadrágok vannak olyan kényelmesek mint a most nagyon reklámozott GYMSHARK alsók, és árban jóval kedvezőbbek. Úgy általában, a GYMSHARK helyett jó alternatíva az USAPRO, én mindkettőt vásároltam már és minőségben nincs eltérés, mindkettő professzionális minőség, árban viszont az USAPRO némileg kedvezőbb, így én melettük maradok.
 A felsőik közül nagyon szeretem azokat amikben vannak beépített sportmelltartók, mint a képen mutatott darabnak. Tegyünk fel, egy ilyen felső normál áron 10000ft körül mozog a Decathlonokban/Sportdirectben, de ha megveszel egy jobb sportmelltartót és egy profi felsőt sokkal drágábban jönnél ki. A sportruházaton amúgy sem érdemes spórolni, ti se tegyétek!


Most, hogy már más munkakörben (irodában) fogok dolgozni, így már megnöveszthetem a körmeim és készíthetek manikűröket. 
Új hobbiként érint ez engem és izgalommal vetem bele a dologba magam, mivel sosem volt lehetőségem foglalkozni a témával. Rendeltem is pár körömnyomát a BP-ről, illetve egy alap fehér nyomdalakkot,majd meglátjuk, miket tudok velük alkotni és érdemes-e több mindent rendelnem.

Ti miket vásároltatok mostanában ? :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box