ESSENCE I Nyári újdonságok


 🇭🇺️ Személy szerint elég ritkán, tulajdonképpen sosem vásárolok drogériás sminkmárkákat, egy márkához azonban mindig vissza-vissza térek.
Talán azzal magyarázható a kötődésem, hogy még 'tinikoromban' sokat vásároltam az Essence-től, illetve nagyon cuki szortimentekkel áll mindig elő, gyakran frissítik a termékkínálatot, jópofa csomagolású, vidám és játékos sminkekkel. Emellett rendkívül pénztárcabarát márka  úgy vagyok vele, ha csak egyszer-egyszer használom is őket, én inkább csak nézegtem, akkor is megérik az árukat.

Ebben a bejegyzésben röviden megosztom veletek a véleményemet a nyári szortimentekből választott pár termékről, így még az ősz alatt ti is beszerezhetitek őket a kivonás előtt, amennyiben szeretnétek.
Nem vagyok benne biztos, melyik termék melyik trendkiádoshoz tartozik, illetve Angliában más a termékkínálat, mind otthon, ezt nézzétek el nekem.

Nagyon izgalmasnak igérkeznek az őszi trendkiadások is, itt Angliában még nem elérhetőek, de azokról is szeretnék hamarosan írni Nektek. 




Napi szinten használom az 🌻 Essence Correct To Perfect 🌻  bőrkorrigáló gyönygyeit, úgy látom a sárgás bőrtónusomat segit egy kicsit rózsásítani és egyenletesebb összképet biztosít.  

Szintén sokszor nyúlok a 🌻Holo Szájfények🌻iránt  - ez a barackos árnyalat egy régi kedvencem tökéletes mása, még az Avonnak volt régen egy ugyanilyen 'taupe peach' holo széjfénye amit imádtam, az első szájfényem volt és máig, tehát immáron talán 10 éve őrizgettem szentimentális okokból. #nemvagyegyedül  Most, hogy megtaláltam a tökéletes mását, sikerült megválnom tőle.... Ebből az árnyalatból még biztosan vásárolok, mielőtt kivonják, mert tökéletes a hétköznapokra, nagyon szeretem. A színtelen fehér pedig inkább csak csillámjait tekintve holo, azt rúzsok fölé nagyon szeretem felkenni.

Ez a királykék 🌻Metal Shock szájfény 🌻jó szolgálatot tesz, ha éppen megbotránkozató hangulatban vagyok, részemről, nekem belefér utcai sminknek is így őszi-téli időszakban. Ha kísérletező kedvedben vagy és kicsit játszanál a színekkel, mi is áll jól, akkor ezek a szájfények jó szolgálatot tehetnek. Egyedül ezt az applikátort nem kedvelem, úgyértem, kinek van ilyen vastag ajkai, hogy indokolt legyen egy másfél centis applikátorfej? Egy kisebb, kerekeített fejjel sokkal precízebben lehetne felvinni a terméket. Ezt szerintem minden Essence ajakterméknél megemlítem...

Ezt az ezüst 🌻 Kajal Szemceruzát 🌻pedig szintén szeretem, úgy összességében szeretem egyébként az Essence szem-és szájceruzáit. Alkalmakra talán nem használnám, de hétköznapokra tökéletes.
 




  Szintén hazajött velem ez a jópofa 🌻Mermaid szemfesték-paletta🌻, tetszett ez a kagylós desing és a szineket is számomra jól kihasználhatónak találtam.
Általában nagyon enyhe sminkeket készítek, csak valami enyhe bézs-rózsa színt szoktam feltenni magában a mozgó szemhéjra egy kis szempillaspirállal, mint 'nappali smink' így, a középső árnyalatokat elég gyakran használom hétköznapokban. Az oldalsó kékek pedig kora esti programhoz tökéletesek, ha szeretnénk valami hangsúlyosat, de semmi drámai nem az esetünk.
A paletta állagát tekintve nem porol annyira, mint a megszokott korábbi Essence paletták és tartósságukat illetően is javulást mutatnak. Részemről, én ár-érték arányban szuper palettának tartom, emelett, öröm ránézni erre a vidám csomagolásra. :)


Ha szeretnéd elolvasni a véleményemet korábbi Essence termékekről is, kérlek kattints. 
Nektek mi a véleményetek az Essence mostani termékkínálatáról? Vannak kedvenceitek a nyári szortimentből?  😊  Esetleg,mi az amit nem ajánlanátok másoknak?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box