SMINK / Mi van az arcomon? ~ mindennapi sminkem :)

A mi van az arcomon? sorozatok személyes kedvenceim a beauty blogoknál, illetve úgy vettem észre, népszerűek az olvasók körében, úgyhogy Én is elindítom ezt a sorozatot! :))

Ahogy legelsőnek illik, a mindennapokban hordott, 10 perc alatt elkészíthető sminkemet és ahhoz használt termékeimet mutatom meg. 


Az arcomon a mostanság megjelenő és ismertté váló RdeL Young " effekt make-up 8in1 " BB krémjét használtam a light árnyalatban ami egy gyenge fedésű BB krém 15ös fényvédőfaktorral.
Ezt a képen látható Ebayes kabuki ecsettel vittem fel, amit bátran ajánlok nektek megrendelni, itt.
A pirosító egy szint RdeL Youngos termék, a 03-as pink grapefruit mono pirosítója amit egyszerűen I-MÁ-DOK.  A BB krémnek kellemes epres cukokra illata van, ennek pedig fantasztikus kókusz, sőt, valamennyi RdeL Y. termék illatos,  ami miatt mindig alig várom a velük történő következő sminkelést. :)

A szemöldökömet egy szintén Ebayről rendelt natúr, matt paletta egyik színével töltöttem ki, amelyet bekarikázva jeleztem. A spirálom a Lovely: Pump up! göndörítő spirálja volt ami fantasztikusan ível, és alacsony áron elérhető, tehát tökéletes hétköznapi spirálunk lehet. Előfordul, hogy ehelyett a Maybelline Great Lash spirálját használom, amely egy igazi mélyfekete darab.

Ajkamat először az Isana intenzív regenerálás ajakbalzsamjával ápolom, amely színtelen és lágy illatú. Ezekután rúzsozni, majd ha szükséges, szájfényezni szoktam. Ezúttal az Essence Nr. 64 'flirty pink' nevű rúzsűt használtam fölé, amely a kedvenc hétköznapokra hordott árnyalatom. :)


Follow on Bloglovin

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box