Bloggerek házi feladata | Így változott meg az életem, mióta blogolok

Sziasztok! :)) Bizonyára már ismeritek néhányan a Bloggerek házi feladta kezdeményezést, ami a Facebook-on jelen levő ' Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége ' izgalmas ötlete. A házik közül vannak blogon kifejtendőek, mint ez a poszt is, aminek témája: "hogyan változott meg az életed, mióta blogot írsz?". :)

Így változott meg az életem, mióta blogolok:

 A blog indításakor fogalmam sem volt róla, micsoda hatással lesz ez majd rám. Inkább azon gondolkodtam, mennyire lesz olvasott, szeretni fogja-e a közönség.
Végül nem várt módon személyiségemre gyakorolta a legnagyobb hatást.

#1 Amióta blogok: sokkal nyitottabb lettem.
Alapból egy extrovertált, könnyen ismerkedő és újdonságokkal szemben mindig érdeklődő személyiség voltam.

Amióta azonban írok,  a folytonos témakeresések új nézőpontokat tanítanak nekem, így megtanultam sokfelől körüljárni a dolgokat, mielőtt véleményt nyilvánítok. Elfogadóbb lettem más véleményével kapcsolatban. Rájöttem, hogy esetleg az egyet nem értés valójában egy új nézőpontot ad neked egyed dolgok megközelítését illetően és mások mássága valójában többé tesz minket.

#2 Amióta blogolok: megtanultam csakis kizárólag 'az élet napos oldalát nézni'.
Itt is el kell mondanom, hogy régen is törekedtem arra, hogy a negatív dolgokat elengedjem a fülem melett, de valljuk be, ez azért nem annyira egyszerű.
Mára viszont elmondhatom teljesen őszintén, hogy ha valaki pusmog a hátam mögött, vagy méregető pillantásokat vetnek rám, abszolút hidegen hagy és ez is a "nyilvánosságnak" köszönhető. Nem érint meg, ha valakinek nem tetszik amit csinálom, ahogy kinézek, vagy csak úgy alapból, én nem tetszek neki.

#3 Amióta blogolok: megtanultam teljesen önmagamat adni. 
A kezdetek kezdetén még féltem belevinni a személyiségemet a posztokba, akarva- akaratan hivatalossabb hangvételű volt, mivel így kevesebb támadható felületet hagytam. Idővel azonban rájöttem, hogy ez így nem jó, mivel a közvetlenebb hang az olvasóközönség számára is megnyerőbb, illetve számomra is könnyebb és kényelmesebb a mondandóm kifejezése. Továbbá, mivel ez egy blog, az író személyisége elég meghatározó, azzal, hogy igyekszem úgy szólni hozzátok, mint bármely barátomhoz, megadom a lehetőséget, hogy eldöntsétek, szimpatikus vagyok-e számotokra.

Tartom olyan értelmesnek a közönségemet, hogy megtudjátok állapítani, tetszik -e a tartalmam amit nyújtok nektek, és elfogadom ha valakinek nem tetszik. :) Azzal, hogy engem olvastok az időtöket adjátok nekem, ugyanígy , én is az időmet adom nektek, az idő pedig értékes.

# +1 Új barátokat szereztem.
 A blogos világ és a blogok által rengeteg fantasztikus embert ismertem meg - vannak akikkel személyesen tartom a kapcsolatot, van akivel online beszéltjük meg az életüket. Egy biztos, fantasztikus lányokkal ismerkedtem meg blogos munkásságunknak hála, akik személyes életben és szakmai szempontból is hozzátesznek az életemhez.
Ha magadra ismertél, akkor kapd el a virtuális puszit! :D

Ha te is blogolsz, szívesen olvasnám, neked miben lett más az életed a publikálás óta... ?:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box