HAUL - Januári szerzemények

Sziasztok lánykák! :) 
Ebben a hónapban is összegyűjtöttem az újonnan vásárolt, említésre érdemes holmikat, termékeket... 


A körömlakk-függőség továbbra is tart nálam, az utóbbi hetekben velük gazdagodott a gyűjtemény. :)
  • Rival de Loop Young : ' super strong' körömerősítő lakk         Olvasd el a tesztemet itt! 
  • Rival de Loop Young :  #24 indian feeling
  • Lovely : baltic sand Nr.3 homoklakk 
  • Vollare cosmetics : color city Nr. 6
  • Catirce : Million Brillance Nr. 08 ' MY big green wedding'
  • Oriflame : THE ONE 'Amethyst / Amethyst Rock'       Nézd meg élesben itt!






 A Rival de Loop Young termékei közül még egyet kipróbáltam, ami a 01-es 'black' szemhéjtus-ceruzáját. A szupervékony tollvég ígéretesnek tűnt, gondoltam majd könnyen húzok vele precíz és vékony tusvonalat, végül be is válotta a hozzű fűzőtt reményeimet, de erről majd bővebben is írok... ;)


A Diplona termékei számomra újdonságok, valamint amennyire észrevettem, az interneten is csak minimális a fellelhető információ, annak ellenére hogy a márka nem új!  Annyit tudok róla, hogy biztosan létezik egy erősen argán-olaj központú hajápoló szettje, a termékek professzionális minőségűek.

Teszek egy próbát az AVON tojás és élesztő termékcsalád sampon-hajmaszk párosával, főként amiatt, mert ezek az Avonos hajmaszkok eddig beváltak. :)

 Évek óta bevett szokásom, hogy Január elején bevásárolok a még megmaradt, karácsonyi csomagokból, hiszen ilyenkor féláron, vagy annál is kedvezőbben juthatunk hozzájuk! Ha magunkban vásárolunk és a cél a gazdaságosság, igazán megéri kivárni azt a plusz két hetet. :)


Gliss Kur hajápoló csomaghoz 1800 forintért (50%) jutottam hozzá aminek tartalma: million gloss sampon 250 ml, million gloss hajbalzsam 200 ml, million gloss hajspray 75 ml.



Az Axe csomagokból kettőt is hazahoztam, a férficsomag ajándék, amiben volt egy érintőképernyő nyomkodására alkalmas kesztyű (cuki tappancsokkal a végén... :D) , a szokásos spray és tusfürfő Axe excite illatban. Az első és eddig egyetlen női Axe, az Anarchy 50 ml EDTés spray változata tette ki a női csomagot.  Az illat hatalmas szerelem lett, annyira örülök, hogy megvettem.... :)
Mindkét szettet ~1800 forintért vásároltam leárazva a Dm üzleteiben.


Tegye fel a kezét, aki nem szereti a pandákat!
Így van, a pandákat midenki szereti, a képen látható pandácska a legújabb pandás pólóm, szeressük együtt! :D


Ezt pedig csak azért mutatom, hátha jól nektek egy ajándéktipp mostanság...
A H&M-ben vásároltam ezt a Star Warsos sapkát ~1500 forintért, ami szerintem nagyon megérte.
Ha kifogytál az ötletekből, mit is vehetnél párodnak/ férfi ismerőseidnek, a Star Warsos cuccok mindig menők, most pedig bőven akard választék a H&M polcain mindenféle ruházat tekintetében.

      

Miket vásároltatok mostanában?  Használtok valamit ezek közül? :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box