Teszteltem : Kingsfischer natúr, fluoridmentes fogkrém

A mai bejegyzésben azon olvasóimnak szeretnék segíteni, akik érzékeny fogakkal és fogínnyel rendelkeznek, ugyanakkor ragaszkodnának a fogkrémük natúrságához is. :)

Lássuk, miért szeretem nagyon a Kingfischer fluoridmentes kömény ízesítésű fogkrémjét!


Bár szerintem alapból egy jó döntés natúr fogkrémet és szőlőrúzst használni, hiszen ezek a termékek biztosan bejutnak a szervezetünkbe, nálam a fluoridmentesség is egy sarkalatos pont, ugyanis elég érzékeny vagyok erre az összetevőre, és az előbbi indok ellenére azt hiszem, a legtöbben azért használunk natúr fogkrémet, hogy ezt az anyagot elkerüljük.

Fluoridmentessége ellenére ez a fogkrém hatékonyan megtisztítja a fogakat, a normál fogkrémeknél szokásos 2-3 perces mosás itt is elegendő. A kömény íze persze biztosan megosztó lesz, én személy szerint szeretem, pogácsáknál mindig használom. :) Jótékony tulajdonsága viszont, hogy megnyugtatja az ideget és gyulladt bőrfelületeket, így pl. egy érzékeny fogínynél igazán jól jöhet, ha köményes fogkrémet használunk. Továbbá a mentol frissítő hatását is ki lehet vele váltani, persze a frissesség érzése kevésbé intenzív és rövidebb ideig tart.
 A kréta pedig fogfehérítő összetevőként szolgál, és ez valóban hatékony, ráadásul hosszútávon megmarad az eredmény.

Negatívumként egyedül azt hoznám fel, hogy mentolmentessége (illetve maga a natúrsága miatt)  én pl. napi négyszer mostam vele fogat a friss lehelet megtartása érdekében. Esetenként használtam mellé egy-egy mentolos drogériás fogkémet, ha tudtam, egész nap nem leszek majd otthon. Ezen okból pl. dohányzóknak, vagy erős szájszaggal rendelkezőknek magában nem ajánlanám, hanem pl. szájvízzel együtt használva. :)


A tubus felénél viszont már egyértelműek voltak a fogkrém pozitív hatásai, sokkal kevésbé volt érzékeny a fogínyem, ritka vendég lett a fogínyvérzésem, és a fogaim is jobban bírták a hideg-forró italokat. A kréta pedig némileg fehérített is a fogaimon.
Persze az ízt le kell nyelni és helyenként macerás lehet a napi többszöri fogmosás, de szerintem megéri, ugyanis sokat javít fogérzékenységünkön és mindemellett egyel kevesebb dolgokkal mérgezzük magunkat...

Használtátok már a Kingsfischer fogkrémjeit? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box