Lush I Gyógyír a megfáradt izmokra?

A mai bejegyzésben egy Lush újdonsággal ismertetlek meg titeket. :)

Körülbelül egy hónappal ezelőtt érkeztek meg a fürdőzselék a Lush polcaira, többféle illatban, különféle hatóanyagokkal más-más célokra ajánlva, egy viszont közös bennük: mind-mind imádnivaló  a zselatinos formulának köszönhetően és garantáltan otthagyhatatlanok.
Velem a 93,000 mérföld névre keresztelt piros fürdőzselé jött haza, amely főleg sportolás utáni izomlázra, vagy egyéb célból megfáradt izmokra, végtagjaink pihentetésére ajánlja magát. 




Még az üzletbe átböngésztem az összetevőlistáját : fő hatóanyagai , illóolajai- a borsmenta, eukaliptusz és a mentol, ezáltal  gondoltam, nagyon hűsítő érzés vele fürdenünk.  

Bár én mostanság nem sportolok rendszeresen, munkámból adódóan 12 órát talpalok egy nap, így gyakori vendég nálam a " nehéz láb érzet" és egyéb visszérrel teli jövőt jósoló probléma. 
Reméltem, hogy ez a kis aranyos majd valamit enyhít ezen a tüneten s megkönnyíti a mindennapjaim.

A helyzet az, hogy bevált, méghozzá tökéletesen.


Hogyan használom?

Fürdőzésekkor használom, alaposan átdörzsölöm vele a kívánt területeket, mintha egy jól habzó szappant használnék.  A zselatin hamar olvadni kezd s ezzel együtt kioldódnak belőle a hűsítő olajok is.  Két-három percig magamon hagyom a képzett habot, amikor már fagyosra hűsített, akkor szoktam lemosni. Magát a zselatin-tömböt minél hamarabb lerakom, addig sem olvad a kezem hője által és egyébként is, elég fagyos érzés tud lenni a kezeinknek.


Hogyan ajánlják?

A boltban az eladónő a következő használatot javasolta: dobjuk bele a vízbe az egész/fél zselét, várjuk meg amíg az egész elolvad s fürödjünk meg a vízben, mintha csak habfürdőt használtunk volna. Mivel így 1-2 használat alatt elfogyna, én nem szerettem volna így használni. :)

Ahogy én használom, úgy hosszan tartó felfrissülést biztosít a lábaimnak egy-egy használata. Biztos vagyok enne, hogy sportolásból adódó izomfájdalmak/görcsök esetén is nagy segítség lesz majd. :) A termék pedig tényleg eladja magát ezzel az aranyos külsővel.... kedvem lenne nevet adni neki és kisállatként szeretgetni. Egyébként láttátok a "Zselény" című epizódot a Madagaszkár Pingvinjeiben...? 




Egyetlen egy negatívumot tudok felhozni: gyorsan elfogy.
Gondoljatok csak bele, egy zselatin bázisról van szó és a meleg levegő is olvassza fürdőzések közben, a kéz melege és a fürdővíz pedig még jobban. Nagyjából 15 használatra elegendő, ha szappanozva használjuk.

Egyébként 4,5 Ł-ért lehet megvenni ami ~1600 forint.
Éppen ezért én kísérletezni fogok az itthoni előállításával... egy kis zselatin és illóolajok... semmi ördöngösség.  Természetesen  dokumentálni is dogom nektek egy DIY poszt keretében, úgyhogy folytatás következik.... ;)

Ismeritek a többi fürdőzselét? :) Szívesen olvasom, melyik a ti kedvencetek a kollekcióból! 

Megjegyzések

  1. I love Lush, especially as it is cruelty free. I had no idea they did jellies though how cool is that? x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It seems we have a new jelly fan here ... x

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box