Szelektáló szerda - #6 - sminkek

Tudjátok, én úgy tárolom a sminkcuccaimat, hogy van egy részleg a gyakran használt dolgaimnak pl. a gyors sminkekhez, illetve a bevált-megbízható darabok és van egy másik polc a kevésbé szeretett, vagy kevésbé használt pl. alkalmi sminkekhez. Utóbbi polc felett eddig a szelektáló szerdák alkalmával éppúgy elsiklottam, mint ahogy általában elszoktam felette egy sietős napon. Most viszont pótoltam a hiányosságokat és azt kell hogy mondjam, ideje volt ott is kiszanálni a dolgokat. :)

Az eheti távozó tehát 5 sminktermék lesz :

1,  Kidobásra ítéltem egy egyébként hasznos darabot, az Oriflame-nek ezt a két oldalú korrektorstiftjét, az egyik fele zöldes árnyaló fedőszín, a másik fele a normál korrektort tartalmazta. Én ezt nem használtam el, mivel -szerencsére- szökő évente - egyszer látok pattanást magamon, ezért mára megromlott, mind a szagán, mind az állagváltozásán lehet látni. Sajnálom, mert ha előbb eszembe jut, odaadtam volna valakinek, aki hasznát veszi.

2, A szintén Avonos clearskin pattanásecsetelő szintén egy hasznos darab volt és amikor éppen használtam, akkor 24 órán belül "leszárította"a pattanást. Az előbb említett indok miatt azonban ezt sem használtam el és szintén rám omlott.

3. Colortrend kitekerős szemceruza az ősidőkből, ezek egyébként mind édesanyám szerzeményei, mert magamtól nem venném őket meg, már a ceruza külsejéből láttam, hogy nehezen használnám, nem állna kézre ez a méret. De hogy a beltartalomról is szó essen: használhatatlan darab volt, túl kemény volt a szemhéjnak, nem akartam ezzel kínozni a szememet. A sima szemceruzáit már jobban kedvelem az Avonnak.

4. Távozik a Rival de Loop egyik, még bontatlan BB krémje is. Ebből annó többet is elhasználtam, szerintem egy viszonylag tiszta bőrnek elég fedést nyújt és az alacsony ára miatt tiniknek kiváló, emellett az illatát is szeretem. Nem tudom, most olyan gagyinak érzem így 20 éves fejjel ezt a tubusos megoldást, illetve van 2 alapozóm használatban és 2 bontatlanul, úgyhogy felesleges lenne megtartanom. Mivel bontatlan, továbbadom valakinek, akinek hasznos lehet.

5. Barna mono szemhéjpúder, tipikusan az a szín, amiből van 500 a nude palettákban és még 100 egyéb palettákban, úgyhogy nem kell még 1 monoban is.... 

Örülök, hogy egy kicsivel ismét kevésbé zsúfolt a sminktáram. :) Nálatok minek kellett mostanában mennie ? :) Akinek van kedve nyugodtan küldjön képet a fb.oldalra:  #szelektaloszerda 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box