Ismét szelektáló szerda - #5 - basic ruhadarabok + itthoni felsők

A szelektáló szerdát hiányoló olvasóimnak nagy híreim vannak ! :)
Még az első szsz. bejegyzés alkalmával, írtam nektek, hogy csak ideig-óráig fut majd a sorozat, ugyanis a költözésem miatt fogtam bele, s amit elköltöztem, abbamarad majd. Az új lakást minimalista stílusban rendeztem be, emiatt nem is volt szükség a sorozat folytatására, most viszont újra a szülői házban töltök egy hónapot, a sorozatnak pedig folytatódnia kell, a szelektálás elengedhetetlen. :)

Azoknak, akik nem ismerik a sorozatot: lényege, hogy minden héten, szerdánként 5 dolog távozik, régi, elnyűtt dolgok, hordhatatlan ruhák, bolyhos, vagy mérethibás darabok, kihasználatlan, netán romlott sminkcuccok. Mehet akármi, amit nem használok és csak a helyet foglalná.

A sorozat tehát újra indul az itthon tartózkodásom idejére! :) 

A mai nap az basic ruhákat és az itthoni ruhákat kezdtem el átnézni, ugyanis úgy gondolom, mindenkinek ebből van a legtöbb felesleges holmija otthon.

1, Fehér basic felső  
Első ránézésre teljesen hordható darab, közelebbről azonban azonnal látszik, mennyire bolyhos a hónaljnál - erre a vételre mérges voltam, mert egy mosás után kibolyhosodott a felső.

Egy ideig gondolkoztam a maradásán - gondoltam, "itthonra jó lesz" vagy "majd ebben festek hajat" , aztán végignéztem a szekrényemen és ezekből a ruhákból áll egy polc - szóval nem, nem kell megtartani.



2, Fekete basic felső
Ezt a felsőt szerettem, bánom, hogy kilyukadt a vállánál. Én varrott ruhát nem igazán viselek el magamon, főleg, ha ekkora nagy bumszli dörzsölné a vállam, tehát egyrészt kényelmetlen lenne, másrészt látszana is, hiszen olyan helyen van.


3, Fekete szoknya
Ez a darab már elég régi, a mosásokban kinyúlott, ma már egy mérettel nagyobb, mint lennie kellene. Ez amúgy egy elég passzentos darab és így bután néz ki, hogy ennyire eláll az alakomtól. A végső döfést az adta meg neki, hogy találtam egy ugyanilyent a H&M-be, ami tökéletesen áll, tehát erre nincs szükségem.


4, 'Mother of dragons' trónok harca felső
Igen, tudom, a rajongók most meg akarnak ölni, de ha jobban megnézitek, látni fogjátok mennyire ki van már fakulva ez a darab. Eredetileg egy szép arany felirat volt rajta, és a színe is zöldesebb volt, de mindkettő kifakult, mára egy halvány rezes valami van feliratképpen és ocsmány mocsárszínű a póló , így egyáltalán nem néz ki jól. 


5, Trikó
Ez a darab az én butaságom miatt került a kosaramba és egyben ezért távozik most - felpróbálás nélkül vettem meg, a méret kettővel nagyobb, mint kellene, a fazonja és a nagyobb méret miatt pedig túl mély rajt a dekoltázs, ezért még sportolni, vagy aludni sem hordanám, így pedig felesleges megtartani. Persze ki nem dobom, a még hordható darabokat mindig elviszem a ruhagyűjtőkbe. :)

Nálatok mi újság szelektálás fronton? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box