ELFOGYTAK I Hatalmas kupac elhasznált termék

Hatalmas adag elhasznált termék következik, mostanában tudatosan figyelek a már felbontott termékek elfogyasztására az újak helyett, biztosan ennek tudható be ez a tekintélyes adag. :)

Nagyon örülök, hogy ennyi mindig elfogyott, ugyanis lassan szeretném az egész kozmetikai táramat lecserélni natúr termékekre és úgy látom pár héten belül elérek oda. :)



Hajfestés 


A L'oreal Paris excellence pure blonde : 01 ultra-light natural blonde hajfestéke a jól bevált darabom amelyet a tőfestésekre használok lassan egy éve. Nagyon szeretem, nem fogom lecserélni, mivel mindig szép eredményt érek el vele. Részletes tesztet itt olvashattok róla. 

 A L'oreal casting creme gloss 1010 light iced blonde hajszínezőkrémje pedig a legvilágosabb casting creme gloss amit a teljes hajhossz átfestésére szoktam használni néhány havonta. Hajszínező révén egy természetes eredményt érhetünk el vele, szépen felfrissíti, élénkíti a hajszínem. Tőfestésre nem használom.

Egészségmegőrzés


Az egész napos állómunka miatt megfáradt lábaimra szeretek használni valamilyen hűsítő, ellazító krémet,pakolást. Próbálkoztam ezzel az Avon foot works mentolos lábfrissítő spray-vel amely a nemkívánatos szagok semlegesítése mellett a lábfáradtságon is segíteni tud. Bár nem vártam tőle sokat, mégis bevált ez a termék a nehézláb-érzet enyhítésére, lábaim hűsítésére.

Az Angliában népszerű Mspa termékei elsősorban a kismamákat célozzák meg és a terhesség ideje alatt fellépő kellemetlenségeket kívánják enyhíteni. Az egyik termékük egy a hűsítő láb-gél, amely azonban alig érezhető enyhülést hoz a lábainknak, alig csinált valamit, felesleges vétel volt. Egy kismamának, vagy nehéz fizikai munkát végzőnek egy nem lesz elég a lábak felfrissítésére.

Elfogyott két vitaminom, a Vitaday multivitamin+cink és vas rágótablettája és az Osteocarae csontok védelmét szolgáló készítménye. Ez a rágótabletta nálam trükk volt, ugyanis a páromat tömtem ezzel, mivel gyerekeket megszégyenítő módon ódzkodik az ízetlen vitaminoktól...  A multivitamin átlagos tápértékkel rendelkezik, de egynek nyilván jó volt, az Osteocare viszont érezhető javulást hozott a csont-és porc gyengeségemben.

Ismét elfogyott egy adag kontaktlencsém, rendszerint az Ofotért i-wear basic kontaktlencséit használom gazdaságosságuk miatt, problémát sosem okoztak nálam. Szemszárazságra én napi szinten  használok műkönnyt, ez az Otrex egy igazán jó minőségű, hosszú időre enyhülést hozó darab!

Neogranormon piros mindennapi társam, általában a táskámban is van egy a vészhelyzetekre. Kiváló a konyhán szerzett égési sérülésekre, de ekcéma enyhítésére is tökéletes volt.

Test-és arcápolás


Nagy bánatomra elfogyott a kedvenc arcgélem, ami remekül enyhítette a vízhiányomat. Ez a Lady Stella csipkebogyó arcgélje kifejezetten vízhiányos, illetve heges bőrre. Vagy másfél évig elég volt ez az adag heti kétszeri használatnál. Bővebben már írtam róla korábban ebben a bejegyzésben.

A Balea tavaly téli testvaja most fogyott el, szerettem használni, enyhülést hozott száraz, húzódó bőrömnek. Borotválkozás utáni krémként is kiváló volt. :) Biztos vagyok benne, hogy az idei kínálatukban is találhatóak jó testvajat, érdemes körülnézni közöttük alacsony áruk és szép összetevőik miatt.

Ez a Soft&Gentle spray itthon nem kapható, nem ugyanaz az összetétel, mint az itthon ismert trió esetében. Angliában szélesebb a termékpalettájuk és a kinti árakhoz képest olcsó, kiváló minőségű termékeket gyártanak bőrbarát összetétellel, ezért szeretek vásárolni tőlük. Ez a spray éppen a kókusz és jázmin illatú darab, azért szeretem nagyon, mert teljesen száraz érzetet hagy maga után és a finom illat sokáig érezhető a bőrön. Izzadásgátló hatása nem sok, de én egyáltalán nem izzadok még a nyári melegben sem, úgyhogy én ezt nem bánom, de izzadósoknak egymagába nem lesz elegendő védelem. Akkor használtam, amikor vágytam valami illat után az illatmentes stiftes darabok mellett. :)

Olvass tovább a fürdőtermékekhez ! :) --- >



Tisztálkodás


Habfürdőzésre szerettem használni a Tesco magnólia és selyem nagykiszerelésű habfürdőjét. Én nem gondolom, hogy ennél kellene jobb vagy drágább termék a mindennapi kádfürdőzésre. Ha kényeztetésre vágyom, úgy is fürdőbombát vagy fürdőolajakat használok. :) A kézmosó szappan adagolóját is rendszeresen ezzel töltöm után, hiszen remek az illata ráadásul sokáig megmarad. 

Az előbb említett kényeztetős alkalmakra szoktam bevetni a Traclemoon limitált kiadású my coconut island habfürdőjét, amely mesés kókusz illatával kényezteti az érzékeket. :)

Mindennapi tisztálkodáshoz a Dove krémszappanjait használom, amely krémes állagánál fogva nem szárítja ki az erre hajlamos bőröm. Évek óva őket használom, viszont eddig mindig elfelejtettem eltenni egy kis dobozt, megmutatni nektek. :) Mostanában ez a shea vajas vanília illatú a kedvencem, biztosan az ünnepek közeledése miatt. :) Nagyon megbízom bennük, nem kísérletezek mással.

Radírozáshoz a Boots sajátmárkás bőrradírját használom, az összetevőlista alapján főként olíva olajból, kristálycukorból és nagyszemű sóból áll, tehát akár még otthon is elkészítjük a mását. Én az ilyen egyszerű összetételűeket szeretem, nem szívesen radíroznám magam percekig egy teleparfümözött valamivel. Igazán hatékonyan radíroz a durva szemcséknek köszönhetően, de ápoltan hagyja a bőröm a tápláló olajoknak köszönhetően.

A Veet hideggyanta csíkjai és az Olay vaníliás szőrtelenítő krémem a kedvenceim ha szőrtelenítésről van szó, viszont hamarosan jövök egy poszttal, ami bemutatja majd a termékeket, úgyhogy erről most nem írok. :)

Egyéb


Fogmosáshoz én általában két fokrémet tartok otthon a fogérzékenységem miatt, egy natúrt, arra a napokra, amikor érzékenyebb a fogam, illetve az esti fogmosásra, és egy mentolosabbat, a reggeli-napközbeni mosáshoz.  
A Kingfisher natúr fogkrémjét egészen szerettem, hamarosan róla is jön a részletes bejegyzés, ajánlom őt igazán érzékeny fogúaknak- ínyűeknek. A drogériás kínálatból pedig rendszeresen Blend-a-medet veszek, az all-in-one még éppen eléggé kíméletes ahhoz, hogy használni tudjam, ugyanakkor jó lehelletet is biztosít, de ez a 3Dwhite már túl agresszív volt számomra. Párom használta el aki szerette az erős tisztító hatása miatt.  Az all-in-one változatát viszont ajánlom érzékenyebbeknek is. :)

Elégettem az Air-wick mesés erdei gyümölcsös illatgyertyáját, amikor meggyújtottuk, egy fél óra után az egész lakásban lehetett érezni az illatot. Biztosan vásárolok még tőlük, most télire a vaníliás verziót néztem ki. :)

Az Orfilame-s körömreszelőt is ideje volt kidobni, ezt meg kell említenem nektek, ugyanis lassan két éve nyúztam és még csak most ment ki az éle! Fantasztikusan sokáig tartott.


Kérlek ne felejtsd el újrahasznosítani a kiürült flakonjaid!
#breakfreefromplastic

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box