Smink és szépségápolási szerzemények / Boots & Superdrug /

Mostanra összegyűlt nálam egy nagy adagnyi újdonság, amelyekről szeretnék beszámolni nektek. :) Sok újonnan megjelent termék van közöttük, szortimentfrissítésből valók és limitált kiadású termékek is akadnak a  megmutatott sminktermékek között. 


 Rúzsból sosem elég, ugye, hölgyeim? :) Azt hiszem, a rúzsok a legnagyobb szenvedélyeim, minden vásárlásomkor vásárolok valami szuper színt, most az őszi szortimentfrissítés miatt még nagyobb a csábítás...

 A L'oreal gold obsession szériája újdonság a piacon, a luxus arany mellett több arany csillámmal telített egyéb, hordható színű rúzst tartalmaz a kollekció.  Én a totálisan arany színűt szereztem be, hamarosan írok róla nektek! :)
A Bourjois kínálatából egy rúzs és egy szájfény érkezett velem haza. A Rimmel  moisture renew kollekcióról már többször beszéltem nektek, a rajongásom továbbra is tart, így két újabb árnyalatot szereztem be.  Legnagyobb felfedezésem az alig párszáz forintos Collection nevű márka lip butter-ei, fantasztikusan krémes állaguk mellett szuper színeket viselhetünk.


A MUA háza táján is garázdálkodtam, a felső, élénk paletta egy limitált kiadású darab, az alatta lévő, natúr állandó palettájuk. Ezeket még nem próbáltam, de a szemceruzákat és a lakkot már igen.  A lakk katasztrofális minőségű, megmondom őszintén, hiába szépek a színeik, a minőség miatt nekem nem éri meg a szenvedést. A szemceruzák közepes minőségűek, nem rosszak, de nem tökéletesek, némileg kopnak viselés közbe.


A két Bourjois szájravalót már láttátok, melléjük még beszereztem egy limitált kiadású spiráljukat , a volume clubbing ultra fekete szempillaspirált, illetve a messze földön híres healthy mix alapozójukat.



A Makeup Revolution  palettái mindig is tetszettek, széles választékban kaphatóak a szemhéjpalettáik, illetve pirosítópalettákban sem szűkölködnek. Úgy éreztem ezek a színek állnak igazán jól nekem, ezért ez a paletta jött velem haza, hamarosan beszámolok nektek róla a blogon! :) 


Beszereztem a szokásos L'oreal hajfestékemet, illetve hajszínfrissítőként kettő toner-t is, mindkettő népszerű márka, egyik a Jerome Russel Bblonde tonerje, a másik a Colour Freedom Blondes tonerje, kíváncsi vagyok melyik fog jobban beválni.


A hideg idő beköszöntével az amúgy is kényes bőröm még kényesebbé vált, ezért beszereztem egy új arckrémet a Vichy kínálatából, intenzív ápolást ígér igazán száraz bőrre, eddig úgy tűnik, beváltja ígéretét, de hamarosan róla is teszttel érkezem.


A Soft&Gentle termékeiről sokat hallhattunk, amikor behozták a termékeiket Magyarországra, viszont a termékkínálat otthon jóval szűkösebb, mint az anyaországban. Ezeket az izzadásgátló termékeket még egyik magyar blogon sem láttam, kíváncsi voltam rájuk, hogy teljesítenek. Elégedett vagyok a hatásukkal, remek illatuk van, illetve egy-egy tubus meglepően sokáig elég.
Abban az esetben, ha továbbra sem lesz velük tele a sajtó, írok majd róluk majd nektek bővebben.  :)


Ti miket vásároltatok mostanában? :)

Megjegyzések

  1. A MUA Luxe vonala nagyon jó! Három folyékony rúzs és egy bronzosító-highlighter duó van nekem tőlük, írtam is róluk nemrég. A sima vonalat annyira nem ismerem, de úgy olvastam, a szemhéjpúdereik jók.
    Szuper cuccokat szereztél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülnék, hogyha beválnának a szemhéjpúderek. :) A Luxe vonalat egyenlőre nem próbáltam, rá nézek a tesztedre, aztán ki tudja, mi kerül majd be a kosaramba... :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box