TESZT I Oriflame - The One BB ajakrúzs

Ma egy Oriflame termékkel, a The One termékcsalád BB ajakrúzsával ismertetlek meg titeket. 

















Amit ígér: 
  • Ragyogó ajkak, lágy gyöngyházfény
  • Azonnal és folyamatosan hidratál, akár 24 órán át
  • Hidratáló hatású, növényi alapú összetevőkkel
  • Csökkenti a finom vonalak megjelenését
  • 15-ös fényvédőfaktorral védi az ajakbőrt

A csomagolással azonnal megnyert magának a termék, hiszen letisztult,nőies a formája és maga a csomagolás sem gagyi,szétesős fajta.
 Kitekerve egy csillámokkal telített világos pasztell korall színű rúzst látunk , amin én eléggé meglepődtem, hiszen lágy barackos színre számítottam a katalógusfotó alapján.



Kibontva a terméket azonnal érezni a kellemes barackos illatát, felkenve a szánkra szintén kellemes, enyhe, nem tolakodó s még ízre is a barackot véltem benne felfedezni. ( Mind ízre, mind illatra teljesen olyan, mint a RivaldeLoop Young barackos ajakolaja, ha így segítek nektek. )

Krémes, olajos(!) állaga miatt könnyű eldolgozni, elég kétszer átfutni vele a szánkon és mindenhova jut a csillámból.  A színe a szánkra felkenve nem korallos, sőt, színe sincs igazán, azt mondanám nem változik meg a szánk színe, csupán kap egy csillámokkal telített, olajos-szőlőrúzsos réteget ami egységesíti az ajkainkat, egészségesebb külsejűvé teszi azt, illetve kissé kiemelődik a csillámok miatt.


Láthatjátok a swatchokon, hogy egy igazán hétköznapi darabról van szó, natúr vagy no-make-up sminkekhez tudom leginkább elképzelni. Teljesen sminkeletlen arcon azért elüt a csillámok bősége miatt. 

Viszont azt kell mondjam, rendszeres használatnál néhány nap alatt nekem teljesen kiszárította az ajkaimat. A lényeg nyilván a hidratálás lenne ennél a terméknél, de én ezt gyenge pontjának érzem, ebből a szempontból egy teljesen középszerű, vagy rosszabb termék. Egyszer-egyszer használva a sminkünkhöz még nem érezni a szárító hatását. Ami  tetszik benne, hogy van benne fényvédő, arra gondoltam, a melegebb időszak beköszöntével újra megpróbálkozok majd vele, hiszen akkor kevesebb hidratálás is elég az ajkaimnak, illetve jól jön a fényvédelem is nekik. Téli/hideg időszakra rendszeres használatra azonban nem ajánlom.

 Bevezető áron a karácsonyi katalógusban lehetett először megrendelni, én akkor ezt meg is tettem, akkor 1200 forintot fizettem érte,  normál áron 2000 forintot kóstál a 4g-os kiszerelés amit én személy szerint drágállanék, mivel  a termék nem olyan  minőséget (hidratálást) hoz, amit ezért az árért elvárnék.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box