TESZT: Naras sminkpaletta az Iparfümériáról

Sziasztok! :) Már régóta adós vagyok ezzel a teszttel, tudom, hogy többen vártátok, hogy írjak róla, de inkább alapos munkát végeztem, mint gyorsat. :)

Mindenképpen meg akartam mutatni nektek, mivel ő a kedvenc sminkpalettám, tulajdonképpen az egyetlen amivel maximálisan és minden szempontból elégedett vagyok.  
A sminkpalettát az Iparfümériáról rendeltem, 20 darab szemhéjpúder színt és 6 darab pirosítót tartalmaz.






Most pedig jöjjenek a swatchok:

Alapozás nélkül, kézzel enyhén csak érintve a szemhéjfestékeket, egy húzással:





A paletta értékelése

Bbár nem kevés palettám van, ez közülük a kedvencem.
Ez egyrészt a gyönyörű színeinek köszönhető, másrészt, mert remekül kombinálhatóak egymással és a paletta maximálisan kihasználható. Nincs egy olyan árnyalat közöttük, amit ne használnék.
Mivel a szemhéjfestékek változó finishűek, hétköznapokra és alkalmakra is készíthetünk vele sminket. Nekem kedvencem a korallos árnyalat, mert kevés palettában található meg, a rezes barnák, mert annyira élénkek, hogy csak úgy ragyognak tőle a szemeim, illetve a kék árnyalatok, szintén különlegességük miatt. 

A szemhéjfestékekbe nagyon óvatosan kell belenyúlni mert enyhén porolnak, illetve erősen pigmentáltak. Még a világos színek is, az a babarózsaszín és a fehér is tökéletesen látszik alap nélkül.
Minden szín igazán intenzív, nincs szükség a színek rétegezésére. A tartósságuk is kiváló, nincs csúszka-mászka, potyogás, elkenődés, ráadásul egész napra is alkalmas ezzel sminkelni mivel halványodni is alig halványodik. (Persze félmaratont nem futottam benne, de egy átlagos hétköznapon lerobbanthatatlan.) Én még alkalomra is megkockáztatnám a vele való sminkelést.

A pirosítókat kevésbé kedvelem, mivel jobban porolnak, mit szerintem kellene. Nem zavaró különösebben a használatuk során, csupán annyi, hogy a használat után le kell fújnunk a palettát. Bár nem tudom, ez nem -e azért van mert pl. túl kemény a pirosító ecsetem. Azért azt tudni kell, hogy nekem nincsen ecsetkészletem és az a pár alapdarab ami van sem márkás. A színek itt is szépek, személy szerint én mindet tudom viselni, talán a legvilágosabb babarózsaszín keveseknek állna jól, de nagyrészt ezek is olyan árnyalatok, amik legtöbbünknek jól állhat.

A csomagolásról még nem ejtettem szót, nálam ez kevésbé lényeges, általában csak akkor térek rá ki ha valami bajos rajta. Műanyag a tok, de elég masszív fajta, a záródása is remek, nincs vele semmi problémám. Tetszik, hogy van hozzá papírtok, amibe belecsúsztathatom, a sminkcuccokat és sosem hagyom olyan helyen, hogy érhesse a nap, szekrényben tartom őket, de ha valahova elvinném utazáskor, a papírtok miatt akkor nem fogja érni a nap.

Értékelés: 5/5

Az Iparfümériás linket itt találjátok hozzá. (A weboldalas kép nem színhű.)
Ha pedig kétségeid vannak a weboldal megbízhatóságát illetően, itt találod a rendeléses értékelésemet.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box