Télbúcsúztató : Téli kedvenc termékeim

Sziasztok! :) Hogy telnek a tavasz első napjai? Bár még inkább csak a naptáron látjuk, hogy megérkezett a tavasz, remélem minél hamarabb megérkezik a jó idő! :)

Télbúcsúztatóként pedig összeszedtem a télen legtöbbet használt, leginkább bevált termékeimet, amelyek közös jegyük, hogy gazdagon hidratálnak, ezáltal ideális téli kozmetikumok voltak.


Téli kedvenc termékeim

Csoportkép... :)

Arcápolás


Solanie professional cosmetics -  mangó és rízs AHA savas fizikai bőrradír

A Solanie termékei kizárólag kozmetikustól rendelhetőek. Az AHA és BHA savas hámlasztók rendszeres használata őszre - télre javasolt, és mivel ez a bőrradír AHA savat is tartalmaz bőségesen, kevésbé napsütéses időszakokban preferálom a használatát, nyáron félre van téve. :)
Nagyon szeretem, szinte csodát művel, megújítja a bőrömet, használata óta eddig még nem is látogattam kozmetikust arctisztító kezlés miatt. Pattanásaim nem igazán szoktak lenni, inkább a miteszekkel és tág pórusaimmal vannak problémáim, de azok megelőzésében sokat segít, a már kialakult problémával nem igen tud mit kezdeni, de ugye tudjuk, hogy a bajt megelőzni kell, nem pedig utókezelni. :) Puhább, némileg feszesebb is a bőröm, ami a heti bőrtisztító rutinomban helyet kap, egy heti 2 használatot jelent.
Ha bővebben szeretnél róla olvasni, egyszer már szenteltem neki egy önálló bejegyzést is részletes termékelírással, ITT olvashatod.

Balea arclemosó tej ápoló sárgabarackoljajjal - minden bőrtípusra

Arclemosók terén fontos szempont számomra, hogy viszonylag bőrbarát és lehetőleg pénztárcabarát termék legyen, könnyű elérhetősséggel, hiszen hamar fogyó terméktípusról beszélünk.
A Dm saját márkás termékeire általánossoggágban ezen tulajdonságok ráhúzhatók, úgyhogy nem volt kérdés, hogy honnan válogatok. :) Ezt az arctejet nagyon megszerettem, extra tejes formulája gyengéd de hatékony, bízom benne, hogy a sárgabarack-olaj miatt némileg táplál is.  Előfordult már, hogy szempillaspirál lemosására is használtam, sminklemosó előtt és mintha hidratáltabbak lennének azóta a pilláim. :)
Téli időszakokban nálam ez újravevős termék lesz, nyárra valószínűleg habzó arctisztítót veszek majd a könnyebsége miatt. :)

Eveline nappali krém-koncentrátum - 12 értékes gyógynövénnyel 

Bár a termék nem natúr, attól még tartalmaz értékes hatóanyagokat és nem is helyezkednek el rossz helyen az INCI listában: csipkebogyó olaj, édesgyökér, búzacsíra olaj, ginzeng, körömvirág, kamilla, zöld tea, zsurló, búzavirág, ezüsttövis, vérehulló fecskefű, martilapu. 

Ezt a krémet én nem az arcomra használom, oda sosem kennék parabéneket,szulfátokat(...) tartalmazó krémet, de kézápolása, lábfejre, ekcémás területek ápolásása elég szuper.  Ezekre a területekre nem szeretek drága krémet vásárolni mivel kb. három hetente vásárolok egy új terméket, de ezekkel az Eveline arckrémekkel szerintem jó ár-érték-összetevő arányú krémet sikerült találnom.

Az éjszakai kecsketejes verzióját is használom, az is szuper, bár arcra azt sem kenném. 


Alverde éjszakára használatos koffeines szempillanövesztő szérum

Nemrég felfedezett kedvenc, amelyhez ezentúl szintén ragaszkodni fogok! Alapból szép, hosszú és dús szempilláim vannak, de kíváncsi voltam, valyon rá lehet-e dobni még egy lapáttal. Az eredmény nálam nem olyan szembetűnő, mint csonkább pillák esetén, de azért látszik a változás, főleg hirdatáltásgban, erősödésben.( Hosszilag nem hiszem, hogy lenne még hova nőnie. :'D )

A szemöldökömet is szeretem ezzel átfésülgetni: estére az ápolás miatt, nappal inkább a formázás a cél, ugyanis már magával a szemöldök átfésülésével is jóval kúltúráltabb eredményt érhetünk el.

Isana intenzív regeneráló ajakbalzsam
Panthenonollal és E-vitaminnal, tartósítószerek nélkül.

Gazdagon és tartósan hidratáló, olcsó árkategóriás termék, 4,8 (!) grammos töltőtömeggel, könnyű elérhetőséggel ( Rossmann), bőrbarát összetevőkkel. A tartósítószer mentességnek külön örültem, ez nálam kiemelet szempont szájra használatos termékeknél.  Tökéletes szőlőrúzs a leghidegebb időszakokra is! :) 

Testápolás 


Avon hidratáló testápoló vaj kakaóvajjal és E-vitaminnal gazdagítva

Szuperül hidratáló testvaj a legszárazabb bőrnek is. Lassú, nehézkes beszívódása miatt nem időbarát megoldás, viszont gazdag táplálása miatt nem szükséges minden nap használni.  A hidratálása több, mint rendben van, egyénként ennek a termékcsaládnak több tagját is használom és szeretem őket. :) 

Dove silky dry 48-órás izzadásgátló dezodor 0% alkohollal

Azokat a dezodorokat részesítem előnyben, ami dry, ultra dry stb. kategóriába esik, mert nem szeretem ha bármilyen nedvességérzetet hagynak maguk után. Ha tehetem kerülöm az alkoholt is, mint bőrszárító összetevőt. Nem vagyok izzadós típus, - az izzadásgátlásra szerintem egyébként is stiftes dezordot kellene használni, ezek a deo-sprayek inkább csak illatosítársa szolgálnak -  emiatt nem tudom egy izzadósabbnál nyújtana-e elég védelmet, de nekem elég. :) Kellemes, púderes, olyan "tiszta" illata van.

Dove tusfürdők

Ezt most így általánosságban mondanám, azt hiszem egyre inkább a Dove mellé pártolok testápolás szintjén, sprayket és tüsfürdőket már csakis kizárólag tőlük vásárolok. A tusfürdőiket azért szeretem, mert nem szárítják ki a bőröm, sőt , ahogy a reklámból is cseng " az 1/4 rész hidratáló krémnek köszönhetően hidratálja a bőröd." :D  Egy tápláló tusfürdővel sok bosszúságot, testápolózást, bőrirritációt megspórolhatunk magunknak, úgyhogy legyetek körültekintőek a megvásárlásánál! :)

Legnagyobb kedvenem a vanília&shea vajas tusijuk és szappanjuk, a tökéletes illat a tökéletes hidratáció, nem tudom megunni! :)


Vegyesfelvágott 


RivaldeLoop Young 'power hardener' intenzív körömápoló lakk

Ez is ismerős lehet már nektek, szintén írtam róla egy külön bejegyzésben, mivel faaatasztikuus. :) 
Ajánlom mindenkinek, akinek bármi javítható akad a körmei állapotában. Bővebben: ITT. 

Update : 2016. December : még mindig újravásárolom, továbbra is nagyon szeretem, bár megvan a maga hibája, ugyanis víz hatására, fürdéskor, mosogatáskor lemezesen feljön, de ha valaki kíméli a kezeit, akkor annak hatásos körömerősítő lehet a negatv hatás nélkül.

Axe anarchy for her
Az Axe első női illata nálam hatalmas szerelem, szerencsés impulzusvásárlás volt ő, azóta minden nap őt használom. :) Gyorsan fogy, a szórófeje elég sokat "kifúj", illetve EDT-ről beszélve nem is től tartós az illata, tehát sokszor frissíteni is kell, nem túl gazdaságos azt kell hogy mondjam, napi használatkor két hónap alatt elfogy. 

Blen-a-med Pro expert clinic line sensitivity shield fogkrém
Megígérem, nem fogok fogkrémekről írni, csupán ez egyszer teszek kivételt. :)
Mindenkinek, akinek érzékeny a foga-ínye-szája, tegyen vele egy próbát! Nekem hosszú idő után először kényelmes a fogmosás neki köszönhetően, korábban szinte minden irritálta, marta, égette (...) a számat, úgyhogy ha hasonló problémával kűzdessz, lehet, hogy ő lesz a gyógyír számodra! :)  Persze érdemes natúr fogkrémekkel is próbálkozni, ha eldurvul a helyzet, de a drogériások közül nekem ez vált be a legjobban, mert friss lehelletet biztosít amelett, hogy kíméletesen tisztít. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box