ELFOGYTAK I Márciusi szemétkupac...

Sziasztok Bogyókák! A mai bejegyzésen a hónapban elfogyott termékeket értékelem pár szóban, hogyan teljesítettek, érdemes-e próbát tennetek velük? :) 


 KATT! ;)

Csoportkép. :)

Hajápolás

Néhány szó a hajamról: a hajszerkezetem sok év ápolás után mára egészségesnek mondható, problémája az, hogy alapból száraz, hullámos, vastagszálú és dús, ez mind pedig egy eléggé nehezen kezelhető elegyet alkot, gyakori jelenség az oroszlánsörény effektus, sok hajkifésülő, hajsimító, hajformázó szert igényel. :) 

A Schauma termékeivel szeretek kísérletezni, több bevált samponom is ebből a márkából került ki. A Q10-es hajerősítő sampon mellett szól, hogy tartós használat mellett ténylegesen erősíti a hajszerkezetet, a hajhullásomat vissza tudja fogni, az állaga és habzása pont megfelelő, kényelmes vele hajat mosni, emelett számomra nagyon kellemes az illata is. A hajtöveket szépen megemeli, összességében dúsabbnak tűnik tőle a haj. Ami sokaknak nem tetszhet, hogy olyan "nyikorgósan tisztára" mossa a hajat, ezt be tudom a szilikonmentességének, engem egyátalán nem zavar, sőt, ekkora hajtömegnél még jól is jön. :)

A szupergyümölcs változata ezzel szemben kész rémálom volt számomra, kiszárította a hajam, kezelhetetlen, kusza és kifésülhetetlen szénakazalt csinált a hajamból, ráadásul nekem az illata sem tetszett, nagyon műnek találtam. Több próbát is tettem vele, de nem lett jobba helyzet. Krémmánián korántsem ilyen rossz az értékelése, szerintem attól függ milyen hajtípusra próbáljuk, minden esetre, alapból száraz és törődést igénylő haj számára szerintem ez nem lesz megfelelő...

A Balea Med termékcsalád pH semleges samponját különösen szerettem. Szerencsés impulzusvásárlás volt ő, végül minden tekintetben elégedett voltam vele: kellemes, nyugtató hatású sampon, a fejbőrt se nem szárítja ki, sem nem zsírosítja be, mindeközben a teljes hajhosszt sem szárítja, sőt, könnyen kifésülhetővé és puhává tette. Csillagos ötös, azt kell hogy mondjam! :))

Avon naturals mandarin és kiwi hajmaszkja kellemes csalódás volt számomra, összességében bevált azonban alapáron túlárazott terméknek tartom, illetve nekem ez a mennyiség 3 használatra elegendő, így nem fogom újra rendenlni. Ezekből a hajmaszkokból van egy avokádó& makadámdiós darab is, ő sokkal több táplálást nyújtott, na őt pl. megvenném teljes áron is, mert annyira bevált, tesztjét itt olvashatjátok.

Testápolás

Tusfürdő ügyileg teljesen a Dove mellé pártoltam, az "1/4-es rész hidratáló testápolót tartalmazó formulája" valóban gyógyír a száraz bőr számára.

Az Alverde mamaglück terhességi csíkok elleni testvaja gazdagon hidratáló testvaj, speciális bőrproblémára kifejlesztve. Feszesítő és bőr rugalmasító hatása nemcsak kismamáknak, hanem mindannyiunknak jól jöhet, hiszen egy kis plusz feszesítés sosem árt.
 Ápoló hatása fantasztikus, a legszárazabb bőrt is rendbe teszi. Különösen szőrtelenítés után menthet életet, amikor a teljes bőrfelületünk húzódik és alig várjuk, hogy átkenjük valamivel a bőrünket. Állagra nagyon testes, sűrű vaj. Amit sérelmezek benne, hogy beszívódása nagyon lassú és nem is maradéktalan. Emiatt én mindig éjszakára kenem fel, nappal nem igazán elviselhető, illetve nem is lehet ráöltözni, mivel kellemetlen "réteget" hagy maga után.
Ennek ellenére nálam örök helye van a szépségápolási rutinban gazdga ápolása miatt. :) 

Egyéb 

A shopbuilderről rendeltem meg a Vitamin A-Z általános multivitamin pakkot,  (bár ahogy néztem, már más kiadásban kapható)  ne feledkezzetek meg az étrendkiegészítőkről, nemcsak egészségetek, de szépségetek megőrzésében is jó szolgálatot tehet! :) Arra is figyeljetek, hogy minden ilyesmit megbízható forrásból szerezzetek be!

A Blend-a-med Pro expert clinic line sentivity shield fogkrémjét ajánlom mindenkinek akinek érzékeny foga, fogínye van, vagy mint én, sok fogkrém összetevőre túlérzékeny, de azért nem annyira, hogy natúrhoz kelljen nyúlnia.

Végül porondon a Rival de Loop Young 'power hardener' körömerősítő lakkja, ami már egyszer külön bejegyzést kapott, bevált körömerősítő, ami sokat javított a körmeim állapotán, ajánlom mindenkinek! :) 


Kérlek ne felejtsd el újrahasznosítani a kiürült flakonjaid!
#breakfreefromplastic

Megjegyzések

  1. Nagyon jó poszt lett!👍 Az Alverde terhességi csíkok elleni testvaja tényleg részesítette a bőröd? Szerinted a narancsbőrt eltűnteti?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hinném, hogy ez narancsbőrre jó lenne, az egész màs jellegű kezelést kîván. Ez arra jó, amire kitaláltàk, azt szépen elvégzi. :)

      Ha narancsbőrre keresel valamit, ajànlám a Yamuna paprikás massszázsolaját, hatékony lesz, de szenvedni is kell vele. Ha megvàsárolod, a hasznàlati javaslatot alaposan olvasdd àt. :)

      Köszi, hogy îrtál! :)

      Törlés
    2. Köszi! ☺

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box