SMINK I Manhattan 001 Kiss&Tell

Sziasztok! :)
A sminktermékekkel kapcsolatos bejegyzések nem gyakoriak nálam, így biztosan nem tudjátok, hogy a korall árnyalatoknak nagy rajongója vagyok a rúzsok-szájfények terén.

Ez az a szín ami nekem legjobban áll, ezenkívül számomra már unalmassá váltak a rózsaszín-màlyva árnyalatai, a vöröst pedig nem kedvelem magamon.


Az utóbbi időben nagy kedvemcemmé vált a Manhattan Lip lacquer folyékony ajakrúzsai közül ez a korall árnyalat - 001 Kiss& Tell.

Amit ígér :
  • Hosszan tartó, egész napon át tartó szín
  • Brilliáns, intenzív szín , ami egybeolvad az ajkakkal
  • Az ajkakon szájfény érzetű, a színe pedig a rúzsé
  • Nem ragad
  • Kiszerelés: 5,5 ml
Összefoglalva tehát a hidratáló hatása, a szájfény érzete, a rúzs élénksége, tehát minden jót állít magáról. 

Elöször lássuk a színhatást: 

Szerintem csodálatosan mutat az ajkakon! 
Saját vélemény :
  • Sűrű szájfény állagú, jól kenhető, eldolgozható. 
  • Kellemes viselni, szintre észre sem lehet venni hogy rajtunk van.
  • A tartóssága hagy maga után kívánni valót, természetesen evés-ivást nem bír, nem szárad meg mattra, hanem nedves marad. Ezenkívül halványodik is a színe, időnként igazítani kell. Én azt mondanám, elég sok fogy egy -egy használatkor, legalábbis nálam mivel én a maximum színhatást, színmélységet akarom látni az ajkaimon - ami tényleg gyönyörű -  így gyakran újrakenem.  Ha valaki megelékszik  egy közepes fedéssel, akkor annak nem szükséges gyakran igazgatnia. Bár kopik, ezt nagyon egyenletesen tetszi és továbbra is szép  a színe, csupán nem olyan intenzív mint felvitelkor. Ha viszont a maximumot akarod kapni a terméktől, gyorsan fog fogyni.
  • Ami még baj vele, hogy kissé szárít. Ez nem látszik amíg fennt van az ajakrúzs, de letörölve ápolásra szorul majd az ajkunk.
  • Optikailag dúsítja az ajkakat. Ezt betudom egyrészt a színárnyalatnak, másrészt annak hogy fényes (nem csillogó) hatású.
Értékelésem. 4/5.
Nálam létezik a ADEN illetve SUHADA folyékony ajakrúzs tartósság ami tényleg brutális, letörölhetetlen. Szívem szerintem nekem ez lenne az ideálig tartósság minden folyékony ajakrúzs terméknél. Azt sajnálom ebben a termékben, hogy kopik a színe akkor is, ha nem ér hozzá semmihez, de ez a legtöbb szájra való terméknél így van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box