A hónap felfedezettje : Solanie Mangó Rizs AHA Arcradir

Sziasztok! :)
Szeretnék megismertetni Veletek egy terméket, vagy inkább terméktípust ami gyökeresen képes megszabadítani a bőrproblémáid igen nagy százalékától. Bizonyára sokan hallottak már az AHA és BHA savas hámlasztó hatású arcápolókról,  de azok akiknek ez új, nekik javaslom MSTindigo oldalát, vagy konkrét cikkét aki szakértően fel tud világosítani a témában. Nekem is újdonág volt mostanáig, ám éreztem hogy kellenek nekem ilyen termékek, azóta pedig ez be is bizonyosodott. A hámlasztókhoz nem mertem rögtön nyúlni, gondoltam remek lenne egy AHA/BHA savat tartalmazó arcradír/lemosó is, így találtam rá erre a termékre.

A termék amiről írok most nektek: Solanie Mangó Rizs AHA Arcradir:

Hatása, szerepe:
"A rizsgömbök kíméletesen  eltávolítják az elhalt bőrsejteket, javítja a cirkulációt, szinte megfiatalítja a bőrfelszínt. Másik csiszoló-anyaga, a tengeri eredetű finomszemcsés diatoma föld a pórusok tisztítását, a szennyeződések adszorbcióját végzi.
A mangó és papaya-kivonat gyümölcssavai és enzimtartalma glikol-savval és tejsavval gazdagítva fellazítják az elöregedett szaruréteget, serkentik az új sejtek képződését, így segítik az egészséges bőr kialakulását. Az anyagok szinergetikus hatása és a mechanikus roll peeling egyenletes bőrfelszínt ered-ményez. Gép nélküli dermabrázió hatás azok számára, akik tartanak a gépi kezelésektől, de szeretik a látványos, hatékony megoldásokat.
Az erőteljes, de kíméletes AHA-hatás ( pH 4) egyúttal jó ráncsimító.
A tápláló avokádóolaj, továbbá az irritáció csökkentő és hidratáló betain és allantoin bőrvédő, normalizáló hatású.
Allergén konzerválószert nem tartalmaz, a termék eltarthatóságát a gyümölcssavak és szorbinsav biztosítják."

Alkalmazása:
A megtisztított bőrfelületre vigyük fel a megfelelő mennyiségű radírt, majd enyhe átdörzsölés után (melyet végezhetünk nedves kézzel) néhány percig várjunk, hogy a gyümölcssavak is kifejtsék hatásukat. Peeling kefe használatával fokozhatjuk a mechanikai hatást, de a készítményben lévő savak már önmagukban is finom hámoldást végeznek a bőrfelszínen. Vizes törlőkendővel vagy szivaccsal távolítsuk el a radír szemcséit, majd tonizáljuk a bőrünket.

Csomagolása: 

Termék külds jellemzői::
Maga a termék kellemes és természetes mangó illatú, a színe nem is tudom milyen zöld, nem a leggusztább szín az biztos, a benne lévő radírozószemcsék elég durvák, talán a legnagyobbak, amellyel valaha találkoztam. 



Fellehetőség:
Professzionális termékcsalád, kizárólag kozmetikus rendelheti meg a cégtől, így kérd kozmetikusodat, hogy rendeljen neked. Ára: 2000 forint.

Összetevőlista :

Saját tapasztalat : Miután halottam az AHA és BHA savas termékek kimagasló hatásairól, úgy gondoltam hamar be is kell szereznem ilyen termékeket. Kozmetikussal való kozultálás után erre esett a választás amely tehát AHA savas termék. 

A termékkel 2-3 percig dörzsölgetem az arcomat, már használata közben is igazán tiszta de egyben tápláló érzést nyújt. A dörzs-szemcsék talán túl nagyon, karcosak, érzékeny bőrön elég sértőek lehetnek.
  Miután lemosom a bőröm mintha átalakult volna! Az arcradír normál hatásai mellet, mint pl. elhalt hámsejtek, száraz részek eltávolítása, mélyrehatóan tisztít.
 Pihe-puhává, de igazán ruganyossá teszi a bőrt, tényleg mintha megfiatalítaná azt.
El tudom képzelni, hogy apró szarkalábak, nevetőráncok ideiglenes kisimításában is segít, hiszen ez is egy kedvező hatása ezen  hámlasztó termékeknek. Amit még imádok, hogy tartósan mattá, fehérebbé teszi az arcbőrt, ez nálam különösen szembetűnő, mert amúgy sárgás tónusú. Ja, és az illata olyan igazi mangó illat, könnyen megszerethető. Tökéletesíti az arcbőrt.

Bármilyen hámlasztó termék után érdemes tápláló, tiszta összetevőjű arckrémet használni (nálam: Alverde arckrémek) vagy nyugtató krémeket/pakolást (nálam: Solanie nyugtató, áfonyás arcmaszkja). 

Összegzés: 
Nálam ez egy must-have termék, kb. 5 hete használom 4-5 naponta (max. heti kétszer ajánlott, vagy túlhámlaszt), azóta már tudom hogy mennyire fontos használnunk a bőrünknek megfelelő AHA/BHA savakat.  Még én is új vagyok a témában, és még fel kell derítenem ezen termékek választékát, igazán lelkes vagyok ezen termék eredményein felbuzdulva. :))
Szerintem a legtöbb bőrprobléma minimálissá csökkenthető ilyen tipusú termékek rendszeres használatával, kíváncsi vagyok még hosszabb távon hogyan alakul a viszonyunk.

Mi a tapasztalatotok a Solanie termékeivel? :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box