KÖRÖM I Őszköszöntő

Bár már Szeptember végéhez közeledünk, az idő még nem kifejezetten őszies így nekem is csak az utóbbi napokban volt kedvem megalkotni az első őszi manikűrömet.
Az élénk, neon, rózsaszínes-mályvás tavaszi színek ideje lejárt, de én kedvelem az ősz színeit is, így nem bánom hogy ideiglenes száműzetésbe kerültek a világosabb darabok. :)
Tehát én is elkészítettem az első őszi manit, a képek is jól sikerültek, úgyhogy jöhet a véleményáradat.... :'D



Szerintem ezt a mélylilát jól kiegészíti a méregzöldzöld strassz, illetve úgy általában is jól mutat együtt a két szín. Külön-külön sosem használom őket, csupán együtt. A  Rio homoklakk pedig úgy tűnik mindig, mindenhez megy... :D  A függőleges strasszoásra szintén mostanság szoktam rá.



Felhasznált körömlakkok:
  • Lovely - Rio homoklakk "zöld"       -  drogéiák
  • Vollaré cosmetics : Big Flash Nr. 15      -  fodrászkellékesek


Hogy tetszett ez a manikűr?  Alkalmazzátok a függőleges strasszozást? :)

Megjegyzések

  1. Nekem nagyon tetszik!(: szépek színek, és egyik kedvencem a lila. (be kell szereznem egy ilyen mély lilát vagy hasonlót). ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Ha ezt a lakkot nem találod, de ilyen színt szeretnél, ugyanilyen színű lakk van az Astor kínálatában is, a Fashion Studio kollekcióban.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box