Ismerd meg a kis kézműves webshopunk! #OkosTáRska

Kedves olvasóim, tudom, hosszú csendet török most meg ezzel a bejegyzéssel. Bár nem szokásom magyarázkodni, arra gondoltam megosztom veletek mivel foglalatoskodok mostanában és miért nem halottatok felőlem. Lassan három éve, hogy a blog a korai beauty témakörből személyes, self-building blog lett melyet egy erős zöld életmódra való törekvés is kiegészített. Csak természetes, hiszen mikor elindítottam a blogot voltam talán... 16? Mivel is foglalkozhatna egy olyan korú lány ha nem a külsőjével. Idővel aztán persze kinőttem ezt a buta korszakot és dolgozni kezdtem a belső értékeken is ez nagyjából jól kiegészítette a tanulási kötelezettséget. Mikor aztán kirepültem a családi fészekből, ezzel egy csapásra Angliába költöztem pár héttel a 20 születésnapom előtt és egyedül lettem felelős a háztartásomért, szöget ütött az a -manapság már napi szinten emlegetett - "biológiai lábnyom". Persze ez akkor még nem volt ennyire mainstraim dolog. Sok tájékozódás, gondolkodásmódváltás és skillfejlesztés után a 24. születésnapomon megalapítottam a saját kis zöld, kézműves vállalkozásomat Angliában. A támogatásért köszönet Édeasnyámnak aki segített a termékek gyakorlati megvalósításában és Édesapámnak akivel mindig lehet egy jót ötletelni. :) Most itt az idő, hogy visszaadjam a kapott segítséget és segítsem Édesanya kis szárnypróbálgatásait a kézzel varrott termékek árusításában. A 25. születésnapom körül megszületett az Ő webshopja is, OkosTáRska név alatt. A munka oroszlánrésze az övé, én csupán a dolgok technikalában veszek részt, mint például a fotózás, weboldalkészítés és social media. Tudjátok, hogy engem régóta bosszant, hogy ez mennyire elmaradott
Magyarország a #környezettudatosság, a #műanyagmentesség vagy éppen a #csomagolásmentes vásárlás terén. Emellett az is, hogy mennyire kevés lehetőség van tudatosan vásárolni, főleg vidéken. Éppen ezért, nemrég megnyitottuk a kézműves webshopotunka a Meskán, ami Magyarországon készült termékeket kínál magyar vásárlóknak, lehetőséget kínálva ezzel a #műanyagmentes mindennapokra. Ezek a termékek édeasnyám kezei között készülnek, ő ugyanis szakmája szerint szabó és varrónő és mai napig mindene a varrás.
Sokat gondolkoztunk, milyen termékeket szeretne készíteni, végül, a varrott kézműves termékek mellett döntöttünk, amik hosszú távon újrafelhasználhatóak és kiváltják az egyszerhasználatos (műanyag) termékeket, mint például mókás mintájú vászon táskák a bevásárláshoz, kenyeres és pékáru táskák.
Megérkeztek a 🐞katicás ÚJRASZALVÉTÁINK!
🌻🌿 MIK VAGYUNK?
Többször használatos szalvéta elvivős ételcsomagolásra és étkezésre vízleperegető és légáteresztő pull béléssel.
🌻🌿MIÉRT VÁLASSZ MINKET?
Gyermeknek és felnőttnek egyaránt nyújt alternativát az egyszerhasználatos aluminium és folpakk csomagolók helyett. Evéskor a tálca funkcióját is betöltheti.
🌻🌿HOGYAN KÉSZÜLÜNK?
A termék kézzel készül, odaadással, képzett szabó és varrónő kezei között. #zerowaste

Lesznek hölgyeknek készült tudatos és környezetbarát kiegészítőink is, mint például a felső képen látható kalocsai hajpántunk.
Szintén nem titkolt tervünk a magyar népművészeti minták népszerűsítése és a magyar textilgyártók támogatása. Ekoetex minősítésű anyagjaink nagy része magyar termék!

A helyzetre való tekintettel, arcmaszkokat is készítünk.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box