Empties / 10 ÜRES FLAKON MÁJUSBAN

Újra összegyűlt néhány véleményezni való üres tubus, nem is húzom a szót, lássuk, mik fogyak el mostanában. Egy kicsit korai, hiszen még csak hónap közepe van, de hamarosan utazom haza, a laptopom nélkül, így most próblok előre dolgozni... :)




SMINK A Bourjois Volume Clubbing mascara festival season edition - ultra black szempillaspirálja minden hűhót összehord és a csillagokat is leígéri az égről Nekünk, de megspórolom nektek a felesleges köröket, ezúttal sem váltak be az ígértek. Elég nehéz felvinni, hatalmas pufi keféje van, a festék is igen hamar csomósodik, ráadásul két hónappal felbontás után használhatatlanságig beszáradt. Irritálta is a szemem, már az első naptól fogja, nem szerettem egyátalán.

Azonban, továbbra is nagyon szeretem az Alverde szempillaspiráljait, ez éppen a dúsítós volt, de egyébként mind elég hasonló hatású, természetes, de csábos pillákat lehet vele elérni. Kontaktlencséhez és érzékeny szeműeknek nagyon ajánlom.


FÜRDŐZÉS Hiába nem tartozik a fenntartható márkák közé, még mindig sokat vásárolok Dovetermékeket, a tusfürdőket évek óta használom, ugyanis kíméletesek a bőrrel, az ekcémámat sem irritálják és a bőrömet sem szárítják ki. Ez a kókuszos verzió is igen tápláló volt, és az illatát is szerettem. Újravenném.


PEELING Kipróbáltam a Superdrug kémiai hámlasztó zoknijait, már egy ideje nézegettem ezeket, bár igaz, másik márkától, de ez volt az egyetlen elérhető a boltokban. Szerettem volna lehámlasztani így tél után a lábam, és valamennyire sikerült is, de nem hullottak olyan krokodilosan le, mint arra számítottam. Bár, nem volt rossz állapotban a talpam, elképzelhető, hogy egy idősebb lábról több mindent lehozott volna. Összességében, nem volt felesleges, a rarok környkén és a párnácskáknál sok lejött, szerintem nyár közepén ismét veszek majd egy párral a szandálszezon miatt.



KEZEK A bőröm szereti a Neutrogena termékeket, a kéz-és testápolóik is kiválóak érzékeny bőrre. Ez a norvég erdei bogyós már veterán termékük, telenként szeretem újravenni, hiszen könnyed formája hamar beszívódik, mégis, renegálja a bőrt és védi a ksizáradástól.






ARC  Ez a  Laidbare pórustisztító maszk a LOVELULA előfizetésemmel érkezett, de hogy őszinte legyek, semmi változás nem érzékeltem a használatától.
Talán, ideiglenes arcfehérítő kezelésnek jó, hiszen a laolintartalma miatt erősen mattít és fehérít, de pórustisztító hatását tekintve, tényleg semmit nem éreztem.


Ezzel ellentétben a Dr. Organic's manuka mézes családjából származó szemkörnyékápolót imádtam, már  többször is említettem, mennyire szuper a szem allati karikák feltöltésében és a szemkörnyék hidratálásában. Télen biztosan újraveszem majd, minden pénzt megér. Nyárra most egy kicsit könnyedebbet használok az Alverdétől.



HAJ A Schwarzkopf ultimate kaviár samponja és balzsamja (nincs a képen) még tavaly nyáron érkeztek hozzám PR termékként. Az illatukat nagyon szerettem, kellemes, nőies illatuk van ami hajmosás után is megmarad. A sampon, annak ellenére hogy nem szilikonmentes, nem nehezítette el a hajam és kellemesen puha is volt a mosások után. Egy kevéssel jobban zsírosított, mint a megszokott szilikonmentes samponjaim, de így is szívesen használtam. 

A balzsamot nem használom el, ugyanis hiába mosom le, nagyon zsírosítja a hajam és erősen le is lapítja. A szilikon pont emiatt elrettent sok hajápoló terméktől, próbálom kerülni amennire lehet.

Nagyon szerettem az Yves Rocher makadámia-olajos sampon-balzsam kombót, habár, ők sem voltak tökéletesek, de szívesen újravásáolnám. Említettem már, hogy remek páros száraz,göndör haj ápolására, és a kifésülhetőséget is segíti.  A sampon könnyen kifésülhető és puha hajat eredményez, ennek megfelelően pl. frizurát készítettem az YR párost használtam. Ha pedig nem voltaméppen  lusta a balzsamozáshoz, az is szuper volt a hajvégeknek.

Egyébként, felváltva használtam a Maui göndör hajra való családjával, ami, szinte a tökéletes termékcsalád az én hajam számára, legalábbis, még nem találtam jobbat. Úgy láttam ezt a kettő család igencsak kompatibilis egymással és jól kiegészítették egymást, valószínűleg, ismét együtt fogom megvásárolni a két termékcsaládot. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box