UTAZÁS / UTAZÓBARÁT ÉS NATÚR termékek


Utazáskor sok mindenre gondoltunk kell, talán a legnagyobb problémát az okozza, hogy mindenünket egy kicsit bőröndbe kell bezsúfolnunk. A számunkra ideális szépségápolási termékeket alapból nem könnyű megtalálni, de az utazó-méretű és számunkra ideális termékeket ennél is nehezebb. Akkor meg aztán végképp nehéz a helyzetünk, ha még a natúr vonalt preferáljuk. 



Ebben a bejegyzésben 5 megbízható UTAZÓBARÁT ÉS NATÚR terméket mutatok nektek.
Ebből a típusú bejegyzésből cikksorozatot tervezek így ha érdekel a téma, ne felejts el feliratkozni a social-media felületeken! :) FB // Bloglovin' // Instagram




Balm Balm organikus kamilla virágvíz

Minden reggel némi frissítő virágvíz-permettel kezdem a napom. Kedvenceim a rózsa illetve a kamilla főzetek, mivel ezek nyugtatóan hatnak az irritált bőrre, segítenek a rosachea kezelésében is illetve a dehidratáció megelőzésében is segítenek.

Hogy őszinte legyek ez nem éppen egy alacsony árú termék, napi szinten nem használnám, viszont az utazóméretű kamillás virágvizek kínálata elég limitált és az elérhető márkák közül talán ez éri meg a legjobban. Sokat segít a bőröm vízhiányosságának ellensúlyozásában és nyugtatólag hat az érzékeny bőrömre. Rosacheás bőr nyugtatására kiváló, illetve, utazáskor nagy könnyebbséget jelent ha valamilyen permettel feltudom magam frissíteni.


Ooh! - Tamanu bőrmegújító arcolaj
A Tamanu olaj számomra újdonságként hatott nekem. Mint kiderült a tamanu olajat főként bőröregedésgátló-olajként tartják számon, feltölti a bőr ráncait, kisimítja a bőrt. Ezt a feszesítő hatását egyékén én is éreztem, illetve az is tetszett, hogy könnyen beszívódott, olajhoz képest meglepően könnyű formulája van.
Szeretek olajokat vinni magammal a nyaralásokra, ugyanis ezek igazi multifunkciós termékek és többféle felhasználásuk jól jöhet.


Pure&Light organic essential arckrém
Ez a krém mélyen behatol a bőr rétegeibe, serkenti a vérellátást, segíti az oxigénáramlást és a kollagéntermelést. Úgy gondolom ez az arckém tökéletes a 20-as éveibe lévő nőknek mint napi arckrém, feszesen, fiatalosan tartja az arcbőrt, úgy összességében egy egészséges és fiatalos arcbőrt eredményez.


Yves Rocher Sensual  kókuszos kézkrém
Az Yves Rocher nekem az egyik legkedvesebb natúr - márkám de hogy őszinte legyen ez a kézkrémük nem lett a kedvencem.  Imádom a csomagolást, szerintem a L'Occitane' desing-ra hajaz, illetve az illata is mesés. A hidratáló képessége viszont nem az igazi, szerintem túl folyós az állaga, túl vizes, én egy testesebb, zsírbázisú krémben jobban megtalálnám a számításaimat mivel extra száraz a bőröm és igényli a hidratálást. Ne értsetek félre, nyári időszakra egyébként kellemes kézkrém lehet de télre, a legnagyobb hidegekre kevés. 



REN Perfection BB Krém

Eléggé szeretem a REN termékeit is, elképesztően jó minőségű natúr termékeik vannak és az egyik legalacsonyabb árkategóriájú márka a piacon. Főleg sminkeket érdemes tőlük venni.
Ez a BB remek érzékeny, esetleg rocasheás bőrre. Könnyű viselet de közepes fedéssel, hideg tónusú rózsaszínes bőrre kiváló. A mennyiség nagyjából 8 teljes alapozásra elég nekem, igaz, mindig vékonyan viszem fel, de szerintem egy hetes nyaralásra bőven elég.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box