ÁPRILIS LEGJOBBJA / Maui - Agave / Göndör Hajápolási Rutin

Ebben a bejegyzésben szeretném megosztani veletek az utóbbi hónapokból a kedvenc hajápoló családom, beszéljünk egy kicsit tehát a Maui Moisture agavés hajápoló triójáról.

Nem szoktam túl gyakran hajápoló termékeket dícsérni, úgyanis a száraz, göndör és könnyen töredező hajszerkezetemet nem egyszerű megzabolázni, de nekik sikerült.
A következő termékek egyébként kedveznek a göndör hajszerkezetnek, segítik megzabolázni a fürtöket és mégjobban előhozni a természetes göndörséget.


A MAUI több szempontból szimpatikus volt számomra, egyrészt, mert elérhető drogériákban, ennek ellenére hihetetlenül tiszta összetevőlistával rendelkezik és csakis a legjobb alapanyagokat használják fel a termékeikben. 

Végre egy ténylegesen natúr márka robbant be a drogériákba - na nem annyira manapság robbant be, ugyanis tavaly nyáron jelentek meg UK szerte és még én is tavaly ősszel vettem meg ezeket a termékeket és mostanra fogytak el. Visszatértve a márkára, szezonálisan változik a termékkínálatuk annak függvényében, éppen mi elérhető, van hogy a kakóbab dominál, van hogy a sheavaj, esetleg egzotikus összetevők mint az argán vagy agavé, de alapreceptúraként mindig aloe vera gél, kókuszvíz és havitaminok elegye mellé  adnak hozzá nehezebb textrúrájú tápláló összetevőket.  
Vegán és állatkísérletmentes termékek, az alapanyagaikat pedig fenntartható gazdaságokból szerzik. 




Agavé hajápoló család Ideális kémiailag kezelt haj és töredezett haj számára. Maximális tudom ajánlani törődést igénylő hajra, a sampon már magában is selyem-hajat varázsolt, a balzsammal együtt szembetűnő eredményt érhetünk el a hajszerkezet javulásában.

Az illat trópusi illatélmény, édes, intenzív, ananász-hibiszkus-agave illatkombináció, nagyon szerettem így télen, kis vidámságot csempészett a szürke hétköznapokba.

A balzsamját sokszor nem is használtam már, ugyanis a hajam állapotát tekintve nem éreztem szükségesnek. Emellett, ha hullámosan szerettem volna hagyni a hajamat, akkor is csak samponoztam. Abban az esetben, ha szerettem volna a természetes  göndörségemet előhozni, akkor egy jó diónyi mennyiséget eloszlattam a balzsamból a hajamon és este termésetes módon hagytam megszáradni és begöndörödni. Ha valaki szerene egy lapáttal rátenni a göndörségére, annak nagyon tudom ajánlani ezt a balzsamot, mert szép, rendezett fürtöket érhetünk el vele, de a sampon is kedvez a fürtöknek.

A hajmaszkját is szerettem bevetni havi egyszer a 'tuning-rutinonban' mélyregenálás gyanánt, láthatóan javult a hajam állapota a maszk használatától, észrevettem, hogy sokkal ellenállóbb hővel és fizikai hatsokkal szemben, egyszóval, nehezebben törik. Persze, a törött hajvégekről sem árt megszabadulni, időközben kétszer voltam fodrásznál. Másodszorra egyébként kértem egy extrán lépcsős vágást is és rövidebbre vágattam a hajam, ez a vágás pedig még jobban előhozza a göndörséget, nagyon szeretem, ahogy most kinéz a hajam, mindenféle formázás és rutin nélkül.

INGREDIENS (Hajmaszk)
Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Water, Microcrystalline Wax (Cera Microcristallina), Polysorbate 20, Cetyl Alcohol, Honey, Hibiscus Sabdariffa Seed Oil, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Hydrogenated Soybean Oil, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Stearic Acid, PPG-1 Trideceth-6, Glycerin, Tapioca Starch, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Fragrance (Parfum).

Egyébként,felváltva használtam őket az Yves Roches Makadámdiós sampon-balzsam kombójával, úgy láttam ezt a kettő család igencsak kompatibilis egymással és jól kiegészítették egymást, valószínűleg, ismét együtt fogom megvásárolni a két termékcsaládot. Fontos, hogy felváltva használjunk kettő jól bevált termékcsaládot,  lehetőleg olyanokat, amik másfajta tápanyagokkal erősítik a hajunkat, igy 'nem un rá' a hajszerkezetünk a kapott tápanyagokra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box