ELFOGYTAK / JANUÁR - MÁRCIUS / Natúr termékek



Hajápolás Hatalmas kedvencem volt a Maui drogériás, de 100% natúr agavé hajápoló családja. Ideális kémiailag kezelt haj számára. Maximális tudom ajánlani törődést igénylő hajra, a sampon már magában is selyem-hajat varázsolt, a balzsammal együtt egyenesen elképesztő. A hajmaszkját is szerettem bevetni havi egyszer egy kis tuning gyanánt, láthatóan javult a hajam állapota amíg őket használtam. Az illata pedig trópusi csoda, édes, intenzív, nyári gyümölcstál illata van, nagyon szerettem így télen, kis vidámságot csempészett a szürke hétköznapokba. A maui termékek egyébként kiválóak drogériés viszonylatban, nagyon szép, tiszta összetevőkkel rendelkeznek és hatalmas termékkínáltatal rendelkeznek.

Felváltva használtam őket az Yves Roches Makadámdiós sampon-balzsam kombójával. Említettem már, hogy remek páros száraz,göndör haj ápolására, és a kifésülhetőséget is segíti. A Maui családdal egyedül az volt a probléma, hogy nem tudta megzabolázni a göndör hajszerkezetemet, az inkább mélyreható regenerálást nyújtott, míg az YR makadámdiós családja kezelhetőbbé tette, ennek megfelelően pl. frizurát készítettem az YR párost használtam.  Úgy láttam ezt a kettő család igencsak kompatibilis egymással és jól kiegészítették egymást, valószínűleg, ismét együtt fogom megvásárolni a két termékcsaládot. Ha szeretnétek, hamarosan írok bővebben a hajápolási rutinomról.

Ha frizurát készítek, akkor szeretem használni az Ogario hajformázó natúr hajpermetjét, tulajdonképpen fehér rízs és citromlé infúzió, vitaminokkal megspékelve, ami egyészt segíti a hajnövekedést, másrészt, helyén tartja a frizurát. Kettőt is elhazsnáltam belőle, fonatok készítésénél igen haszanos volt, de igazából nem venném újra, ugyanis £16 ez a kis üvegcse. Anno kedvező áron jutottam hozzá egy beauty-box előfizetés miatt. de mivel magamtól is el tudom készíteni, ezért nem vásárolom újra. A folyamatot majd Nektek is megmutatom, amikor legközelebb elkészítem, az üvegcsét pedig megtartom és azt töltöm majd újra.


Fürdőzés Hiába nem tartozik a fenntartható márkák közé, még mindig sokat vásárolok Dove termékeket, a tusfürdőket évek óta használom, ugyanis kíméletesek a bőrrel, az ekcémámat sem irritálják és a bőrömet sem szárítják ki. Ez a kókuszos verzió is igen tápláló volt, és az illatát is szerettem. Újravenném.

A borotválhozó sprayek-ből nálam nem fogy sok, talán évi egyet használok el, ennek az az oka, hogy próbálom kerülni ezt a fajta terméket, ugyanis az aerosolos spray kiszerelések nem újrahasznosíthatóak.  A Lushtól szoktam vásárolni egy lebomló csomagolású alternatívát, amit majd lejjebb fogtok látni. Egyébként , ez a Dove argán olajjal gazdagított borotválkozó spray-je kiváló, sokáig elég, ugyanis remekül habzik és az illata is kellemes. A termékkel elégedett voltam, de környezettudatossági döntés miatt nem fogom újravenni.

Lábfürdőkor szoktam használni a Manna 100%os narancs illóolaját, ami kellemes relaxációt biztosít és a bőrt,illetve körmöket is ápolja. Érdemes észben tartani, hogy a  mandarin és a narancs illóolajok kiválóak a körmök ápolására, erősítik azokat és antibakteriális hatásuk miatt a gombafertőzések ellen is védelmet nyújtanak.


ARC Az Urtekram fluoridmentes eukaliptuszos fogpasztája szintén oszlopos tagja a fürdőszobámnak, remek, sűrű állagú fogpaszta, frissítő lehelletet biztosít, jól tisztít, és kíméletes a fogakhoz és fogínyhez. Sokáig elég egy ilyen tubus, ugyanis a fogpasztákból mindig kevsebb kell, mint a fogkrémekből.


Lush Bubblegum epres ajakradírja ikonikus darabnak számít, ajándékba kaptam akkor, amikor megkaptam a Lush THINK PINK ajándékdobozt a páromtól. Igazból, ez egy fehér cukor, olíva-olaj és eperkivonat keverék, semmi több, épp annyira vált be, mintha otthon készítettem volna ajakradírt cukorral. Az üvegcsét viszont megtartom, ugyanis ha készítek magamnak ajakradírt, akkor ebbe teszem majd bele. :)

Elfogyott szintén a Lush 'Breeze of fresh air' arcpermete, am tulajdonképpen virágvíz, reggelte és este tonizálni. Amennyire ez volt a legdrágább virágvizem, ezt szerettem a legkevésbé.
Az illata is túl intenzív volt számomra, és a porlasztója is túl sokat engedett kifújni az arcra. Egyebek mellett rózsa és levendula keverék volt, viszont számomra a levendula nagyon domináns volt, anno, az üzletben még elmítettem is, hogy nem szeretem a levendula illatot, ennek ellenére mégis ajánlották a terméket. 


TESTÁPOLÁS A Lyonsleaf mályvás termékcsaládjáról már írtam korábban, ezt a mellkas/mellápoló körömvirágos pasztát most sikerült elhasználnom.  
A mellkörnyékre én szeretek speciálisan arra szánt ápolókat használni és akinek teltebbek a mellei, mindenképpen javaslom, hogy tegyen hasonlóképpen, feszességük és egészségük megőrzése érdekében.  Ez a készítmény mélyrehatóan táplálja a bőr, amely jót tesz a stirák megelőzésben és a már megjelentek ápolásában.

🌍 Tipp: A Lush termékek tubusait egyébként érdemes megtartanotok, ugyanis ha 5 csomagolást visszavisztek, egy ajándék kis méretű arcmaszkot hozhattok el.

Elfogyott csomagolásmentes termékek

Az utóbbi években szerencsére megnőtt a csomagolásmentes szégségápolási termékeket kínáló üzletek, környezetbarát csomagolásban érkező termékek száma, így aki szeretne, már könnyen hozzájukjuthat. Ha tehetem, én is inkább csomagolásmentest vásárolok,  ezúttal is elfogyott néhány.

   Általában mézes-tejes szappanokat szoktam venni, ápláló összetevői miatt ugyanis ezek kiválóak a száraz bőr tisztítására.  A szappanokra váltás egyébként alapvető, ha törekszünk a műanyagcsomagolás elkerülésére. Én előszeretettel fürdök szappanokkal, tehát ez nekem sosem volt probléma, hiszen sokkal könnyebb szép összetevőjű, száraz bőrre alkalmas szappant találni, mint tus-és habfürdőt.

A Lush 'Honey i washed the kids' szappan már évek óta nagy kedvencem.  Imádnivaló illata van, kíméletes a bőrhöz, illetve, kompatibilis az ekcémámmal. 


  "Fun" névre hallgató Lush termék, szintén nagy kedvencem. Ő egy univerzális csoda, 4az1ben termék. Funkcióit tekintve kapunk egy kiváló sampont, ami után nem kell balzsamoznunk, szuperül habzó natúr szappant, és borotválkozó krémet.
Nekem talán a kedvencem az utóbbi funkciója, ugyanis egy kevés is könnyen felhabzik, és pihe-puha lesz utána a bőr. Borotválkozó zselét/krémet amugy is lehetetlenség csomagolásmenteset találni. Végezetetül pedig, köszönhetően az agyagszerű állgának, még játékunk is akad a fürdés során. A hasonlóan gyermeklelkűek szeretni fogják. :)  A csomagolása egyébként biolgiailag lebomló kukorica-celofán. Leteszteltem - pár nap alatt lebomlik. Ez a kiadás még tavaly nyáron volt elérhető, a Japán földrengéssorozatokat követően lehetett a károsultak javára vásárolni, most is elérhető sok univerzális gyurma fürdőtermékük, de nem pont ez a kiadás.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box