Újabb 10 üres flakon I Október

Rohamos tempóban fogynak el nálam a termékek mostanában.... Augusztusban beszámoltam nektek egy nagyobb pakkról, s Szeptember hónap újabb 10 üres flakont, tubust termett.


Ezúttal fogyott el smink és körömlakk is.
 A kedvenc natúr szempillaspirálomat a PHB-től már 5 hónapja használtam, higiénia okok miatt megváltam tőle, illetve, már kezdett csomósodni is. Ez a natúr, parabén-mentes szempillaspirál kíméletes érzékeny szemek számára is, kontaktlencséhez is használható. Igaz, nem varázsol drámai pillákat,nem műszempilla hatás, inkább egy maximáxlisan dús és ívelt természetes hatást lehet vele elérni, de számomra tökéletesen megfelel a hétköznapokra, hiszen olyankor amúgy sem akarok feltűnősködni. :)))) Emelett, mivel csupa termésetes összetevőt tartalmaz, nem töri le a pillákat és nem hullanak ki tőle. 


A Dr. Organic Manuka Honey szemkörnyék-ápolója nagy kedvencem, biztosan újraveszem. Korábban már itt írtam róla részletesebben.

A Barry M nude körömlakkja a tökéletes bézs nude számomra. Kissé sárgásabb bőrtúnushoz ajánlom, amelett nagyon természetesen mutat. A formula és a tartósság is kiváló, igaz, közel 2000 forint egy tubus, tehát az ember el is várja a minőséget.   A másik kedvenc lakkomról, szinén a Barry M acai smoothie árnyalatáról, ezen a linken olvashatjátok a tesztet.

Kiszelektáltam a képen látható Avon Colortrend rúzsát, egyrészt, mert nem állnak jól ezek a barnás túnusok a sárgás bőrömön, vagyis a számon és az arcomon nem. Másrészt mert már nem szívesen használok nem natúr terméket a számon....

A Simple tusfürdői igen gazdaságosak, emelett, kíméletesek a bőrhöz, így, előszerettel vásárolom újra a tus-és habfürdőiket. Illatmentes, amit én kifejezetten szeretek.


A Greenfog natúr tusfürdőjét eléggé szerettem, geránium és borsmenta illata egy különleges, de természetes illat volt. Meglepő volt, hogy erőteljesen habzott már magába is, pedig a natúr termékek általában nem szoktak, emiatt, sokáig elég volt, fürdőpamaccsal felhabosítva igen gazdaságos. Magában a testre kenve azonban biztosan hamar elfogyna, mert amúgy 150 ml.

+1 Tipp: Fürdőpamaccsal sokkal jobban felhabosíthatod  a fürdőtermékeidet, így, kesevebb is elég egy-egy alkalommal.


Elfogyott a nappali hidratáló krémem a SUKIN super greens termékcsaládjától és most kétségbe vagyok esve hogy mit használok majd az arcomra... Ha követtek egy ideje, tudjátok, hogy minden lehetséges baja van az arcomnak emiatt nagyon nehezen találok rá megfelelő hidratálót.
Ez maga volt a tökély, korábban, erről is írtam már egy ajnározó bejegyzést. 

Egyetlen hátránya annyi volt, hogy amíg ő megvolt, nem nyúltam soha más után így halomban állnak nálam a bontatlan és méregdrága arckrémek.... ne is kérdezzétek, minek vettem annyit.


Elfogyott a kedvenc hajnövekedést serkentő gyógynövényes samponom is a Jason kínálatából.
A tény hasonlóan fájdalmasan érint, mint az előbb említett arcápoló elfogyása....

Nagyon szerette a hajam, általában nem is kellett utána balzsamot használnom, száraz hajra nagyon tudom ajánlani nektek. Elég nagy, 400mles kiszerelés, valami 2000ft körül van egy tubus tehát ez a natúr termékkörben egy potom árkategóriás termék, de meg kell mondjam nagyon is beváltak a balzsamjával együtt!
 Az összetevő listája igen szép, rengeteg gyógynövény és értékes olajok van benne.  Amit észrevettem vele kapcsolatban, hogy két hetente érdemes volt valami mást használni a hajamra, majd újra visszatérni ehhez, mert különben ráunt a hajam és mindkettő elvesztette az erőteljes hidratáló hatását. Nekem ez így tökéletes volt, mert addig használtam a lila-pigmentes szőke hajra való samponomat. 


Gyűlöltem ezt a habzó, géles arctisztítót az Yves Rochertől, pedig általánosságban szeretem a márkát de ez a kék hydra termékcsalád minden egyes darabja szétszedte az arcomat. Kuka.

A Nivea borotválkozás utáni balzsamot pedig csak azért említem meg, mert a barátom ezt használja évek óta és esküszik rá, gondoltam megemlítem nektek, hátha valaki megveszi a párjának. :)


Nálatok mi fogyott el mostanában? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box