GRWM - NYÁRI RAGYOGÁS EGYSZERŰEN



Most, hogy már javában itt van a jó idő és lassan a fesztivál szezon is a beköszönt, mindannyian bátrabban nyúlunk a színekhez, legyen szó akár öltözködésről, akár a sminkünkről.
Személy szerint én amúgy is hajlamos vagyok fesztiválsminket készíteni egy baráti kávézáshoz, a nyári szezonban meg aztán végképp megbolondolulok... számomra a smink is egy önkifejezési forma, a stílusomat kell hogy tükrözze, rólam kell hogy szóljon. 

A mai bejegyzésben egy hétköznapi, 10 perces sminket osztok meg veletek, amiben mégis csak van egy kis csavar, egy kis nyári bohóság.  Ha csak elugrok valahova, vagy munkába megyek, mostanában ezt dobom fel. Ha jobban megnézitek ez egy alap hétköznapi smink de az élék narancs rúzs és ez a mesés Sleek highlighter üde, nyári sminkké varázsolja.

Mit használtam?

Alapként a budget-beauty Ziaja CC krémet használtam, ami egy enyhe fedést ad és segít eltünteni a bőrpírt, rosacheát, illetve a szem alatti lila karikákat. Ez a CC könnyed állaga miatt remek a nyári melegre, viszont csak azoknak ajánlanám akiknek nincs sok bőrhibájuk, inkább csak egyenletesebb tónust szeretnének. Kontúrozáshoz az Essence tavaly karácsonyi kiadásából származó duó-kontúr palettáját használtam a Primark kontúr ecsetével. Nagyon szeretem, mivel roppant egyszerűen és gyorsan tudok vele látványos kontúrt készteni. Hasonló termékek egyébként folyamatosan elérhetőek az Essence termékek közt. 
Csodás nyári csillogást ad az orcámnak a Sleek hideg barackos árnyalatú highlightere, nem túl csillámos,nem is porol túlzottan, pont megfelelőnek érzem az egész palettát nyári hétköznapokra is. 

A szemhéjamra egyszerűen, csupán az ujjaimmal, ütögető mozdulatokkal vittem fel egyik nagy hétköznapi kedvencemet, ami az Oriflame THE ONE kollekciójának beige árnyalatú monója.
Ebben enyhe csillámok vannak, természetes de mégis extra hatást érhetünk el vele a szemhéjunkon, szintén tökéletesnek tartom nyárra. A szempilláimra a Bourjois - The Volume Clubbing limitált kiadású szempillasprirálját használtam, ami szuperül göndörít, ráadásul extra fekete. A szokásos hidratálóm után felvittem az ajkaimra az AVON Colortrend kiadásból a first kiss árnyalatú rúzst, aminek imádom ezt a tökéletes vibráló matt narancs árnyalatát. Ha tudtok hasonlót, márkától és árkategóriától függetlenül írjátok meg nekem! :) 

Egyébként, ha bárkit érdekel és éppen kölföldön jár, akkor a képen viselt fülbevalókat beszerezheti a Sainsbury-ben ~3500 forintért. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box