KEDVENC I Dr. Organic Méhpempős Termékcsalád

Kombinált és egyben vízhiányos arcbőrrel megáldva nem egyszerű megtalálnom a számomra megfelelelő arcápolási termékeket, de különösen nagy problémát jelent egy jó mindennapi hidratáló és egy jó szemkörnyékápoló megtalálása.
Ugye ti is tudjátok, miről beszélek...?

A Dr. Organic termékeit kipróbálva azonban úgy érzem, megtaláltam a számomra tökéletes márkát az arcápolásom terén.
A mai bejegyzésben bemutatom nektek kettő kedvencemet a Royal Jelly vonalról, méghozzá a nappali arckrémet, és a szemkörnyékápolót, mindkettő száraz, öregedő bőrre ajánlja magát.



A méhpempőről

" Tápanyagokban és aminosavakban gazdag, sejttermelődést segítő méhpempő ideálisan használható az öregedés gátló arcápolásban. Értékes, bioaktív hatóanyagokkal, az öregedés gátló tulajdonságait klinikai tesztekkel igazolt vidrafűvel kombinálva. Stimulálja a sejtregenerációt és támogatja a kollagén- és elasztinszintézist. "

Hidratáló krém


 A Dr. Organic az igényes, üveg tégellyel, s kényelmes, kézbe illő mérettel és formával biztosra megy, hogy a vásárlónak kedve legyen ezután a termék után nyúlni. 

Nekem egyébként nagyon szimpatikus az üveg kiszerelés, az ilyen kis tégelyeket mindig megtartom és újra felhasználom.  Zárójelben pedig megjegyzem - az ilyen dolgok tesznek egy organikus márkát környeyettudatossá is s ezeket a dolgokat a zöld vásárlói réteg igazán értékeli.  

A tégelyt kinyitva kellemes mézes illat érződik, amely természetes és nem harsány. A krém maga egy közepesen könnyed állagú krém, teavajhoz közeli színnel.
Állagának köszönhetően könnyen eloszlatható, 3-4 perc alatt teljesen beszívódik. Én mindig körkörös, masszírozó mozdulatokkal viszem fel s így oszlatom el a krémet, egyrészt kellemes, másrészt teszünk róla, hogy minden értékes hatóanyag bejusson bőrünkbe.
Heti kétszeri felvitel esetén az én esetemben a száraz területeknek elegendő ápolást nyújt, a T-vonalat nem zsírosítja tovább
Némi feszesítő hatást is észrevettem, ez jó hír lehet az idősebb korosztálynak. :)

Irritációt, kényelmetlenséget a termék nálam nem okozott, ettől függetlenül első használatnál mindig legyünk óvatosak, mert hiába natúr egy termék, attól még válthat ki irritációt, lehet allergén számodra: pl. én túlérzékeny vagyok  a  100%-os aloe verára, és nem tudom használni az aloe vera géljüket. :)

Social media... : 

 INSTAGRAM             BLOG
... itt mind megtalálsz! ✌️💋

Szemkörnyékápoló


22 évesen úgy érzem a szemkörnyékem sokkal idősebbnek tűnik, mint ebben a korban az normális lenne: már több apró ránc is megjelent és állandóan nagyon mélyen karikás a szemem.
 Egyrészt szerintem ez annak tudható be, hogy éjfélig dolgozok a munkanapokon, másrészt pedig nem iszok eleget, amitől hidratlált maradna a bőröm. 

So-so, szükségem van egy jó szemkörnyékápolóra. 
Úgyérzem, ez a legjobb számomra az eddig próbáltak közül, bár az is igaz, hogy jóval magasabb árkategóriájú a márka s termék maga is. Sokat segít a mély szem alatti karikáknál, mivel feltölti a bőrt, így észrevetően kisebbednek a karikák, ami nálam fontos szempont. Ha egymás utáni napokon felviszem - és nem lustálkodom el - akkor a pici ráncokat is kisimítja/feltölti és tényleg sokat fiatalodik az a terület. Tudom, hogy hülyeségnek hangzhat tőlem, de higyjétek el, nekem nagyon gyorsan öregszik ez a terület, édeaanyzámnak is ez a kritikus területe és örülök , hogy találtam egy jó terméket amivel tehetek a szemkörnyékem fiatalon tartásáért. Már többször újravettem, a reggeli rutinom állandó része ez a termék! :)

Ha a kettő körül csak egyet próbálok ki, akkor őt ajánlom inkább nektek! :)

+ 1 Megjegyzés a natúr rutinról

Már többször említettem nektek, hogz amióta natúr, mindentől káros anyagtól mentes arcápolási rutinom van, idestova 3 éve, a T-vonalam sokkal kevésbé problémás, összességében sokkal szebb a bőröm , pl elegendő évente egyszer elmennem a kozmetikusomhoz tisztító kezelésre, holott korábban 2-3 havonta járnom kellett. 
Éppen ezért a vegyes, illetve a zsíros bőrtípusúaknak szerintem érdemes kísérletezni a natúr rutinnal!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box