Pufi, szeretnivaló és igen csak 'nőcis' WINTER OUTFIT




A tél egy általam igencsak gyűlölt évszak - nem is a sötét nappalok és a borús időjárás miatt, inkább amiatt, mert mindenki kötelezően feketébe burkolózik az elkövetkező három hónapra.
Engem pedig ez a szín a szürkével egyetemben borzasztóan depresszióssá teszt. A barnát amúgy sem szeretem, de még ráadásul rosszul is áll, tehát az sem volt opció a téli ruhatár színeként.

Rövidre zárva, szerettem volna egy világos rózsaszín, esetleg dögös piros kabát-bokacsizma kombinációt, mivel ezekben a színekben mindig jól érzem magam.
Kihasználhatóság miatt végül előbbi mellett döntöttem, aztán a Primarkban 5 perc után találtam ezt a szuper bundás púderszínű kabátot és hosszá passzoló színben ezt az igencsak kényelmes bokacsizmát a Deichamnn-ban. Pár nappal később pedig megtaláltam a tavaly vett marsala kézitáskámat is, ami tökéletesen megy ehhez az enyhe rózsaszínhez, kicsit nőiesebbé teszi az egész szettet. Általában skinny jeans-sel viselem ezt a bokacsizmát, eléggé szűk a szára, szerintem nem is lehetne mással felvenni. Egyébként ha szuper testhezálló nadrágot keresel, de alacsony is vagy, akkor a New Look Petite kollekciójában ajánlom, hogy nézz körül! :)



Shop my look:

Pink Coat // Kabát: Primark UK
Jeans // Farmer: New Look Petite - INDIA kollekció
Ankle Boots // Bakancs: Deichmann - Landrover bakancs 
Marsala Handbag  // Táska : Burberry 2017 
Glasses // Szemüveg: FOSSIL

Megjegyzések

  1. You look so pretty! Love the coat´s shade! ♥ ❤

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks sweetie! :)
      Absolutely, your blog is lovely i subscribed! Keep posting! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box