Garnier újdonság: a tökéletes nyári sampon

HUN: Régóta nem volt szokásom már drogériában vásárolni, mivel a haj-illetve arcápolási termékek esetében 100%-ban natúr termékeket használok. de más esetekben is próbálok tiszta összetevőjű termékeket vásárolni, ebből a szempontból pedig a drogériás kínálat csapnivaló. Egy ideje azonban változás  szelét érzékelem a drogériák esetében és új esélyt adván a nekik két látogatást is tettem egy helyi üzletben és azt kell mondjam, elégedett vagyok: az angliai Boots üzleteiben már egy külön soron találunk olyan összetevüjű termékeket amikhez hasonlót korábban csak a Holland&Barretbe (szépségápolási biobolt) szerezhettem be. Ez a polc rövidke és ugyan kevés márka képviseli magát, DE amikre bukkantam.... hát atyaúristen mikre bukkantam....  viszont ne rohanjunk annyira előre, mielőtt fájdítanám a szívetek egy olyan fantasztikus natúr hajápolási márkával (MAUI), ami otthon nem lesz kapható, előtte mutatok nektek egy olyant, ami bár nem natúr, de egészen bőrbarát drogériás viszonylatban, kapható otthon és szintén szuper termék.

Egyébként amikor egy pár hónapja hazalátogattam, a Rossmannban határozottan több natúr kozmetikumot láttam, már elérhetőek olyan márkát is amiket korábban csak internetről lehetett megrendelni. :) Emelett egyre több - egyébként nem natúr - márka áll elő tisztább vonallal pl. a Loreal Botanicals vonala érkezett elsőként kb. egy időben a Schauma szilikonmentes termékeivel, nemrég pedig Garnier is előállt egy bőrbarátabb vonallal.


szilikon és parabénmentes. emelett állatkísérletmentes vonalon két termékcsaládot dobott a piacra a Garnier: az ultimate blends vonalon megtaláljuk a száraz hajra ajánlott kókusztejjel gazdagított sampon-balzsam kombót, és a kókuszvízzel és aloe verával gazdagított lelapuló/nagyobb hajtömegre ajánlott samponját és balzsamját. Én mindkettőből a sampont vettem csak meg ugyanis telítve vagyok balzsamokkal. 

Az aloe verás és kókuszvizes sampon, jelentem, egy csoda. Ezúttal kikáltom őt a tökéletes nyári samponná. Direkt egy könnyed  állagú olcsóbb fajta sampont kerestem, amivel hébe-hóba megmoshatom a hajam, ha nagyon nagy a hőség és nem akarom a szoksásos, nehéz hajápolóimat használni. Ehhez képest kiderült, hogy egy szuper termékről van szó. 


A sampon maga átlátszó, kellemes, lágy, természetes aloe vera illatú, semmi tolakvás.
Már egy kevés is rettentően habzik (mondjuk én amúgy is elszoktam a habzástól a natúr samponok miatt). Én úgy 2-3 percig mindig masszírozom a fejbőrömet hajmosáskor, egyrészt, beszívódnak a hatóanyagok, másrészt, jó a hajnövekedésnek. Az ilyen könnyed állagú s főleg az olcsóbb samponoknál mindig bennem van a félsz, hogy csak tisztítani fognak és kíméletlenül kiszárítják majd a hajam. Ennél a samponnál nem ez a helyzet, a képzett habbal kellemesen masszírozgatom a fejbőröm s utána lemosva tiszta érzetű, de nem kiszárított, vagy nyikorgósan tiszta érzetű a haj, mint általában amihez szoktam. Illatot nem hagy maga után, bár én ezt nem is hiányolom. Könnyen kifésülhető, kellemes tapintású utána a hajam. A legjobb s egyben a legmeglepőbb pedig, hogy napokkal mosás után sem érzem, hogy kiszáradt volna a hajam, pedig balzsamot nem használok emellé s azért elég száraz a hajam. Azt vettem észre, szívesen is nyúlok utána így a melegebb időszakban, mint bármi máshoz, mert kellemes, könnyed érzetű sampon és gyors a használata.

Elég nehéz elhinni, hogy egy 400 ml-es szuper sampont vettem mindössze 1000 forintos beveztő áron. A teljes ára olyan 1800 HUF körül lesz ami szerintem még mindig alacsony ár érte, mondjuk az igaz, hogy én olyan 2300 HUFért veszem a 200 ml-es natúr samponkámat...
Próbáltátok már valamelyik Garnier  ultimate blends újdonságot? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box