Essence újdonságok

Szerettem volna az első lenni, aki posztol ezekről a termékekről, mivel már az első napon megvásároltam őket, de persze lecsúztam... sebaj, bár a pirosító paletta régebben elérhető, így róla talán már olvashattatok másnál, az ajaktermékek az őszi kollekcióhoz tartoznak és még nincs elérhető teszt magyar viszonylatban, úgyhogy végső soron, mégiscsak elsőként posztolhatok.... :D


Lipglossess//Ajaktermékek



Az Essence applikátoraitól rendszerint nem vagyok elájulva, túl pufinak tartom őket. Az én ízlésem szerint csúnyácskák illetve hátrányuk, hogy túl sok terméket vesznek fel. Meglepő módon a termék felvitelben és eldolgozásban nem zavaró az eltúlzott méret, így végsősoron inkább egy esztétikai hibának tartom, mintsem használatinak. A csomagolást illetően, pont olyan, amilyen egy 800 forintos folyékony rúzs/szájfény lenni szokott, bár nekem ez sosem volt mérvadó egy termék értékelésénél.

A fantáziadús "matt-matt-matt" névre hallgató ajaktermék nem a mai éretelemben vett, teljesen mattra és szárazra száradó rúzs, inkább azt mondanám, hogy mattabb termékek az áltagnál. A Lime Crime matt rúzsok szerelmeseinek vagy hasonlóan matt elvárásokkal rendelkezőknek nem ajánlom, de egyébként egy kellemes használatú és viseletű hétköznapi ajaktermék.
 A 03-as "girl of today" árnyalatú könnyen felvihető és bár hamar megszárad az ajkakon, tetszik, hogy "száradás" után is korrigálható a forma, vagy építhető a szín, mert nem csomósodik be a formula, vagy képződik kellemetlen, réteges hatás az ajkainkon. Nem emeli ki a száraz részeket és nem száratja az ajkakat.  Élég jól pigmentált, illetve közepesen tartós, valójában tartósság terén jobban teljesített, mint vártam.
Én rendszersen használom a hétköznapokon, szerethető darab, ha valaki eltekint a "matt" parasztvakítástól. :)

A csillámos szájfény miatt szuper izgatott voltam, mert az üvegcsén keresztül olyan színe volt, mint egy hatalmas kedvenc holografikus Sigma szájfényemnek ami A SZÁJFÉNY nekem.  
Az 11-es árnyalatú "for a night out" az üvegcsén keresztül arany fényű holografikus szájfénynek tűnik kissé halványabb, korallos alapányalattal, de felkenve illetve színmintákat húzva a kézre azonban egész más árnyalata van, igazából egy sima középrózsaszín árnyalat némi vizes hatású csiloggással.
 Eléggé kiábrándultam, megmondom őszintén nem egy egyedi szín, nem egy olyan darab ami izgalomba hozna. Viszont pont ezért tudom ajánlani alap-illetve-minimalista sminkollekcióba, vagy fiatalabb korosztálynak, akik csak ismerkednek a sminkeléssel, mert egyébként ő is egy kellemes és szerethető termék a hétköznapokra, ha az ember racionális igényeket támaszt hozzá.
Tartósság terén sajnos értékelhetetlen, maximum óránként újra kell kenni.
 Plusz pont jár a terméknek, amiért nem ragacsos a formula, hanem egy könnyed viseletű darab, ez pedig szokatlan ebben az árkategóriában. 

A kettő közül a mattot biztosan újravásárolom, sőt, több árnyalatot is szeretnék kipróbálni belőle, a szájfényt viszont kihagyhatónak érzem, nekem nagyon átlagos, nem is fogom elhasználni.

11 - "for a night out;  03 - "girl of today"

Blush play sculpting blush palette // Dimenzionáló pirosító paletta




# "play it pink" blush palette


Izgalmasnak találtam a paletta koncepcióját, miszerint úgy válogatták össze a három árnyalatot, hogy egy építhető, arcunkat kontúrozáshoz hasonlóan dimenzionálható árnyalatokból áll. Mivel én nem szeretem a bronzereket, illetve semmilyen föld-színt az arcomon, kontúrozni sem szeretek. Az én hideg tónusú , fehér arcomnak szüksége van a pírra, hogy élettel telinek tűnjön, de ugyanakkor szeretnék lefaragni egy kicsit belőle, egy kicsit vékonyítani az orcákon. Igy régóta vártam egy olyan pirosítópalettára, amellyel nem csak színt adhatok az arcomnak, de kissé kontúrozhatok és kiemelehetek vele.
Nagyon várom, hogy más márkák is megalkossák a sajátjukat.... :)

A 20-as árnyalatú "#play it pink" palettát vásároltam meg, amely három rózsa árnyalatot tartalmaz de elérhető egy barackos színvilágú #play it peach névvel.
A legsötétebb,kontúrozásra szánt árnyalat a Sculpt a legkevésbé pigmentált, ami szerintem egy tudatos dolog volt a paletta megalkotásánál, hiszen így nem eshetünk túlzásba a felvitellel. Könnyen és természetesen eldolgozható, teljesen matt.
A Define az orcákra szánt, kifejezetten krémes formulájú, jól pigmentált (talán kissé túlzottan is....) árnyalat. A tokban temérdek ezüst csillám látszik, azonban az arcra felvéve alig látszódnak.
A Highligh nevéből következtethetően a felső ív kiemelésére szolgál. Csillámosabb, hideg árnyalatú highlighter, de nem túl hivalkodó, szerintem mutatós. Közepesen krémes, így könyen egybedolgozható a pirosítóval.
Utóbbi két árnyalat a nap folyamán sokat kopik és frissítésre van szükségük, így ha egy egész napra mész el otthonról és fontos számodra a tökéletes smink, ajánlom magaddal vinni a pelettát egy kis napközbeni frissítésre.
Egyébként a színek tökéletesen harmonizálnak egymással, mind hideg túnusú, természetes, visszafogott árnyalatok. Szerintem ez egy jól megalkotott paletta és bár tartóságát tekintve nem tökéletes, szerintem ár-értékét tekintve jól muzsikált. Utazáshoz biztosan ezt vinném magammal, egyészt, mert minden egy palettában megvan, másrészt mert nem egy drága darab és ha eltörik, hát inkább ezt törjön....

Egyébként a csomagolását illetően, egyáltalán nem gagyi, mint ahogyan azt sokan joggal feltételezhetitek. Egy masszív, jól zárodó fehér műanyag tokról beszélünk. Tetszett, hogy átlátszó a teteje, mert így láthatjuk a valódi színeket vásárlás előtt és nem érhet meglepetés...

Az Essence napokban megérkező őszi kollekciájából kíváncsian várom a metál fényű termékeket  ( szájfények, száj-tinták, szemhéjtusok) , illetve a moonlight krémes szemfesték-monókat. Ha azokra is kíváncsiak vagytok, írjatok egy kommentet és érkezem a teszttel! :))

Megjegyzések

  1. I like the look of the blush palette. The colours look great. I will check it out.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is írtam az essence palettáról, nekem a világos bőrömön nagyon jól szerepelt. Két árnyalat van belőle egyébként, blush play maga a paletta neve és #play it peach, azaz egy barackosabb és #play it pink árnyalatokban beszerezhető. :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi lennék a #play it peach-re is, szeretem a barackos árnyalatokat, de sajnos nálunk nem kapható. Legyen szép napod, puszi. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box