ELFOGYTAK I Szemétkupactól búcsúzunk....


A legutolsó összegzés az elfogyott termékeket illetően Március végén volt, így ismét itt az ideje egy hasonló posztnak.


Kozmetikumok

Elfogyott a Boots sajátmárkás 5 db-os szemkörnyékhűsíő fátyolmaszkja, amiket nagyon szerettem. nekem nagyon száraz a szemem, hamar elfáradnak és ezért állandóan műkönnyel cseppentgetek, illetve a szemkörnyékem is vízhiányos, fáradtnak tőnő. Ezek a maszkok igazi felfrissülést hoztak nekik 1-2 napra és a szem körüli bőrt is remekül hidratálta. Árban nem olcsó, ennyiért már Neogance fátyolmaszkokat tudok venni  amik az egész arcomat ápolnák, ugyanígy 5 darabot, úgyhogy nem tudom, újravásárolom-e. Szuperok voltak egyébként, aki teheti tegyen egy próbát velük, én azért váltok, mert inkább az egész arcomat ápolom ugyanennyiért, ha van rá lehetőség.

Zoella frizz bar-ja (egyfajta fürdőbomba) egy igazi lehúzás, semmi illat, semmi pezsgés, semmi tápláló összetevő, csak egy nagy fehér egyszerű szódabirkabóna massza. 2000 forintot talán sajnálok sima szódabikarbónára, szerintem ti is így lennétek vele.

A Cien vattakorongok állandó lakói a fürdőszobaszekrénynek, sminklemosásra  és körömlakklemosásra is használom őket. Jó minőségűek a korongok és elég olcsó is egy csomag, úgyhogy én ennél maradok.

Az Ogario London organikus hajpermete életem megkönnyítője, amióta megismertem ezt a szépséget. Mivel és natúr hajápolást folytatok semmilyen hajformázót nem mertem eddig használni és most nagyon örülök, hogy rábukkantam erre. Egy  kis tubus 5000 forint körül van de ennek ellenére már többször újravásároltam. Fogok majd kísérletezni itthoni natúr hajformázópermet megalkotásával ennek az összetevői alapján, hátha hasonót tudok összehozni harmad áron... :)

Megvettem a Boots saját márkás hajfestékei közül 8.0-as 'medium natural blonde' festékét, ami pont olyan színű mint az eredeti hajszínem ezért át szerettem volna vele festeni az amúgy festett részeket, hogy ne üssön el a lenövésem annyira. Szeretném lenöveszteni a hajam és próbálom a lehető legesztétikusabban megtenni ezt. Na igen, de ez a festék semmit nem fogott, nagyon rossz minőségű és minden cent kár volt rá, tulajdonképpen tök feleslegesen kentem rá a hajamra, úgyhogy a megoldás továbbra is várat magára. Egyébként azért álltam le a hajfestéssel mert ez volt az utolsó nem natúr elem  szépségápolásomban és bökte a szemem a dolog már egy ideje....

Az Iyes Rocher sensitive vegetál  arckrém mintája szuper volt, meg is vettem az eredeti kiszerelésben és azóta is lelkesen használom ezt  krémet. Vízhiányos, fáradt bőrre nyáron szuper, jövő nyáron ismét újravásárolom majd.


Egészségmegőrzés és higiénia

Elfogyott nem kevés vitamin és táplálékkiegészítő, nő is a hajam mint a bolondgomba. :) Ezek mind Dm-es saját termékek, és itt írtam róluk egy összefoglaló bejegyzést róluk így most csak annyit mondanék, hogy remek ár-érték arányt képviselnek és érezhetően sokat segítenek a bőröm, köremeim és hajam minőségének javításában.

A Sensodyne érzékeny fogakra való fogkrémjét szerettem használni, annak ellenére, hogy nem natúr. Hamarosan visszatérek hozzá. Az Oral-B elektromos fogkeféjével használtam aminek az eleme kb. 8 hétig bírta, de ez tökéletesen időtartam, ugyanis ennyi idő elteltével amúgy is illik lecserélni a fogkefénket. Szuper volt, sokkal hatékonyabban tisztított, mint egy sima fogkefe.

Kétfajta babatörlőt szoktam venni, mindkettőt négyes pakkban s így ugyaannyira jön ki az áruk.
A LIDL saját márkás Toujoursja egynek jó kategória, nekem nem eléggé nedves, ugyanis gyakran használom takarításra is ezeket a kendőket vagy pl. buszon kezet törölni. A Boots saját márkását szeretem nagyon, sokkal nedvesebbek és illatmentes, így nem félek vele esetleg sminket letörölni  sem, persze csupán első lépésként használva, s így spórolhatok a micellás vizekkel. :)

Szintén elfogyott a LIDL sajátmárkás izzadásgátló spray-je amit nagyon szerettem, kellemes, tiszta, púderes illata volt ami mellé nyugodtan lehet parfümöt használni. Hamar elfogyott, két hét alatt, de 250 ft körül van, úgyhogy nem szívom mellre a dolgot.

A Boots saját márkáshideggyantáit használom szőrtelenítésre, szuper hatékony és a legolcsóbb a piacon, olyan árban van, mint otthon kb. a Balea de sokkal vastagabb a gyataréteg a lapokon így több mindent is szed le, illetve elég sok olajos kendő jár hozzá, ami szuper, mert általában csak egyet tesznek más márkák a pakkba. Mindig újravásárolom.

Sminkek ezúttal nem fogytak el, de előre látom, hogy a következő ilyen bejegyzést tele lesz mindenféle sminktermékkel, ugyanis minden egyszerre fog elfogyni. :) Nálatok mit fogytak el mostanában?

Megjegyzés: A cikkben többször említett Boots egy angliai drogérialánc. :)


Kérlek ne felejtsd el újrahasznosítani a kiürült flakonjaid!
#breakfreefromplastic

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box