Július I A hónap felfedezettje: L'oreal szemöldökceruza





On my eyebrows: shade 101 "Blonde" ; My 5 minutes ready-to go makeup for work. :)

 " Könnyed anyagú és textúrájú szemöldökceruza, mely tökéletesen kitölti a szemöldökben található réseket és természetes hatást eredményez."

Bocsássátok meg nekem, hogy a címben szegényt leegyszerűsítettem "szemöldökceruzának",a képeket megnézve láthatjátok, hogy ő nem egy ceruza, hanem egy két végű krémes formulájú szemöldöktoll.
A L'Oreal ezen termékei a megjelenés napjától nagy népszerűségnek örvendenek, azon egyszerű okból kifolyólag, hogy hasonló termékek a Borry Brown és Anastasia BH kínálatában elérhetőek természetesen horror áron, ez a kis termék pedig egy kivánló minőséget produkál mindössze 2500 forintért.

Első lépésben átfésüljük a szemöldökünket a kefés véggel, amelynek a sörtéit én egy kissé dúsnak, pufinak találom, de egyébként teljesen hasznáható.
Elég innovatív terméknek gondolom  a szemöldökünk színezésére szánt vég háromszögletes (de nem háromszög) kialakítása miatt, aminek köszönhetően a termék is ebben a kialakításban bújik elő. Ha valaki használt már Bobby B szemöldökceruzákat, ismerős lehet ez a kialakítás.
Ez a forma nagyon hasznosnak bizonyúlt, ugyanis a szemöldökünk egyébként nehezen kitölthető részeihez, vagy kevés szögben és kényelmetlenül hozzáférhető részeihez is könnyen hozzáférünk s a krémes formulának köszönhetően gyorsan, egyszeűen, effektíven tölthetjük ki a kívánt területeket. Imádom, mennyire természetes végredményt lehet vele elérni!

A termék magas pigmentáltsága miatt elegendő egyszer átrajzolni a területeket.
Erre egyébként szükség is van, mert a termék krémesebb formulája miatt viszonylag gyorsan elfogy - legalábbis a korábbi ceruzahasználóknak meglepő lesz egy a nagyjából 3 hétig kitartó adag.
Persze ez  egyénfüggő, nekem egy vékonyabb és természetes ívű szemöldköm van, aminek inkább csak megerősítem a mélységét, illetve egy-két helyen kitötltöm, de pl. nem rajzolok új formát, szóval szerintem nekem még mindig hosszabb ideig elég, mint az átlagnak. Én ezt a gyors fogyást annyira nem bánom, mert inkább használok egy könnyen és gyorsan használható, természetes végeredményt elérő terméket 3 hétig, mind egy mű(bb) hatású és macerásabb használatú ceruzát 2 hónapig.

Emlékszem, azért váltottam ceruzáról, mert (márkától függetlenül) állandóan kikoptatták a szemöldököm, úgyhogy tartottam egy 2 hónapos ceruza stoppot, közben gondosan ápolgattam a szálakat s végül áttértem erre a termékre. Azóta is maradt a szép, hozzámképest "dús" állapot. :)

A tartósságával elégedett vagyok, még a legmelegebb napokon is a helyén marad a termék, így nyárra is ideális! Az is nagyon tetszett, hogy széles színskálán elérhető a termék - nekem a jelenlegi hajszínemhez kettő is tökéletesen passzol a szőke árnyalatok közül, de ahogy láttam a világos-és sötétbarnák is széles skálán mozognak.  Én a 101-es "Blonde" és a 102-es "Cool Blonde" árnyalatokat használom. Néhány vörös olvasóimnak jó alternatíva lehet a 103-as világos vörösesbarnás árnyalat, ami egy világosabb, ginger hajhoz szerintem jól passzol de sötét vörös hajra nem igazán van elérhető árnyalatuk. A barna hajúaknak pedig a 104-es árnyalattól érdemes nézni a termékpalettát.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box