Nyuszis alvómaszk a Claire's-től




HUNA Claire's üzleteit messziről próbálom elkerülni, hiszen meggyőződésem, hogy nem a  minőségi termékek gyártására vannak ráállva, hanem egyszerűen megelégszenek a cuki kategóriával.
Természetesen én is szeretem az édes dolgokat, de emellett elvárok egy minőséget is, amit a Claire's nagy általánosságban nem nyújt.
Emlékszem, korábban vettem tőlük pár sminkterméket, s messze a legrosszabbak voltak, amiket valaha próbáltam, illetve volt kulcstartóm is tőlük, ami másnap darabokra hullott. s emiatt eldöntöttem, hogy csak akkor vásárolok tőlük, ha otthonra szeretnék valami aranyosat, amibe annyira nem számít a minőség....

Az alvómaszkok már egy ideje 'must have' dolgok nálam, mert sokkal mélyebb és pihentetőbb az alvás vele. Ezt az aranyos, nyuszis verziót múlthéten vettem a Claire's egyik üzletében, azóta nagyon megszerettem. :) Nektek hogy tetszik? :)
Ebben az esetben annyira nem óczkodtam az üzletben való vásárlástól, mert nem egy olyan dologról van szó, aminek jó minőségűnek kell lennie, hiszen hajlamos tönkremenni.... végülis örülök, hogy rátaláltam, mivel nyuszisat szerettem volna, így pedig tökéletsen megy a nyuszis pizsamaszetettemhez a PEP&CO-ból....;) 

Megjegyzések

  1. Oh my god that is such a cute bunny mask and I agree I don't buy any products from them. I can definitely make an exception for this cute mask though x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Every girl needs and deserves a bunny sleeping mask.... x

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések

Facebook Like Box